Spring naar bijdragen

Donderdag, 28 Mei

Lucide

Aanbevolen berichten

He, wat ben je toch een pechvogel...

Wel goed om te horen dat je een optimist trof, die wat doorvraagt en luistert. Je bent in goede handen,

je dochter hoef je je geen zorgen om te maken...nu goed zorgen voor jezelf...probeer je niet te veel te verzetten meid... :heart:

Net bij de yoga gelukkig niet te veel last van mijn pootje...die oefeningen had ik al gevonden dank voor de tip! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He kabouter, jammer dat je toch nog niet naar huis mag :(

Ik meld me weer droog af voor vandaag. Nog even RTL Late Night kijken en dan mijn bedje in. Fijne nacht allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me nuchter en clean af voor de dagpact. Weer een succesvolle dag, wat er verder ook gebeurde.

En dat was niet mis: iemand sprak me aan, later bleek het een bekende uit de jaren 80 van de vorige eeuw. Hij vertelde graag met me gewerkt te hebben en dat we goed met elkaar konden opschieten.

Dat herkende ik, terwijl ik die tijd weliswaar niet meer verzuip maar wel nog probeer te verdringen. Dit soort contacten helpt me om het aan te zien en er de goede dingen uit te pikken en eraan over te houden.

Daar ben ik dankbaar voor. Ik ga binnenkort bij hem op bezoek, hij woont niet ver weg. Mijn sociale kring wordt groter, het gebeurt gewoon, ik hoef er niet veel aan te doen. Iemand regelt dat voor me. Mooi.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb besloten mijn groenten alleen nog maar te stomen. Dat duurt alleen een stuk langer dan ik hoopte. Dus ben veel te laat met eten. Een leermomentje zullen we maar zeggen :-)

Wat dacht je van een snelkookpan en dan koken met een heel klein beetje water. Voeding behoud net zoveel voedingsstoffen als stomen maar dan in 10 minuten ongeveer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen maar even uitzoeken hoe het zit met muziek op mijn nieuwe lappie..gaat niet wild volgens mij..

Lang snoer met aan beide kanten een walkman uitgang. Die doe je in het groene gaatje van laptop en in versterker of in pc speakers. Of je neemt een bluetooth ontvanger aan de speaker zijde en maakt draadloos vanaf laptop verbinding. Dat kastje is iets van 3 tientjes. Electronica zaak kan het je denk ik heel makkelijk uitleggen. Ik heb bluetooth naar audio installatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dacht je van een snelkookpan en dan koken met een heel klein beetje water. Voeding behoud net zoveel voedingsstoffen als stomen maar dan in 10 minuten ongeveer.

Ik heb er ook een omdat mijn oma en moeder en altijd mee koken. Klopt in Zuid Europa zie je het overal en hier niet veel, geen idee waarom niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...