Spring naar bijdragen

Na een tijdje meegelezen te hebben....


vino

Aanbevolen berichten

Och meis wat naar. Pijnstiller? ???

Heb ook een mega stress moment. Goh gewoon even een glas..... man drinkt er ook een... maar gaan we niet doen hoor! !!! Lost niks op. Ik ga me zo weer lek fietsen op de sportschool.

Sterkte en anders even pb' en

Liefs Pumpkin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat vandaag gelukkig (eindelijk) beter met mijn buikje. Had het eerder moeten melden hier..:-p

Ik lees dat 3 maanden vaak lastig is. Yep, zit ook in die fase. Vanavond een lekker ander drankje in huis gehaald. Thuis gaat het best goed, maar ben blij dat ik nu niet op vakantie ben. Dat zou teveel voor me zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vino, fijn dat het beter gaat!

Ik kan me er iets bij voorstellen, bij mij steken darmklachten ook van tijd tot tijd de kop op, dat is dan niet echt fijn. Ik houd me aan een bepaald dieet en dat helpt over het algemeen aardig, maar toch gaat het regelmatig fout. En dat ik geen wijn meer drink heeft ook een positieve invloed gehad. Dat lijkt me dus ook voor jou niet een oplossing voor je buikpijn  :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel. Vandaag een lekker kneuterdagje. Vanmorgen wat dingetjes gedaan en nu lekker knus op de bank met een dekentje en kaarsjes aan. Lekker filmpje erbij en laat het maar regenen. Wasjes gedraaid, bedjes verschoond...heerlijk gevoel, zo lekker opgeruimd. En pijn in de buik is weg.

Jahaa, vandaag een fijne dag! Voor jullie allemaal een fijne ontspannen avond gewenst. Denk aan jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...