Gast Geplaatst 13 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2015 Och meis wat naar. Pijnstiller? ??? Heb ook een mega stress moment. Goh gewoon even een glas..... man drinkt er ook een... maar gaan we niet doen hoor! !!! Lost niks op. Ik ga me zo weer lek fietsen op de sportschool. Sterkte en anders even pb' en Liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 13 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2015 (bewerkt) Ja Pump,bij stress moet je even fysiek er goed tegen aan. Hopelijk is het een beetje koel daar binnen. Pijnstiller helpt hier helaas niet. Tis even niet anders. 5 september 2015 bewerkt door vino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2015 Sterkte Vino... Die fles zal geen goed doen aan je darmziekte, maar ik snap het.  Hoop dat je niet te lang last heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Wat naar Vino, Pijn is voor mij ook een trigger. Maar we geven er niet aan toe! Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Vino, hoop dat je snel opknapt! En tja, alcohol en maag/darmen... Misschien heel kort verlichting, en daarna nog veel meer last krijgen... Maar dat weet je zelf ook hè   Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 14 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Het gaat vandaag gelukkig (eindelijk) beter met mijn buikje. Had het eerder moeten melden hier..:-p Ik lees dat 3 maanden vaak lastig is. Yep, zit ook in die fase. Vanavond een lekker ander drankje in huis gehaald. Thuis gaat het best goed, maar ben blij dat ik nu niet op vakantie ben. Dat zou teveel voor me zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 Fijn dat de pijn minder is! En maak het jezelf maar zo makkelijk als je kan! Sterkte voor de moeilijke momenten. Al geloof ik vast dat je sterk genoeg bent om ook hier weer door te geraken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anouk Geplaatst 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 Vino, fijn dat het beter gaat! Ik kan me er iets bij voorstellen, bij mij steken darmklachten ook van tijd tot tijd de kop op, dat is dan niet echt fijn. Ik houd me aan een bepaald dieet en dat helpt over het algemeen aardig, maar toch gaat het regelmatig fout. En dat ik geen wijn meer drink heeft ook een positieve invloed gehad. Dat lijkt me dus ook voor jou niet een oplossing voor je buikpijn  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 Hoi Vino Weer een dag voorbij hoe is t? Hier is de rust weer neder gedaald Liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 15 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 Dank jullie wel. Vandaag een lekker kneuterdagje. Vanmorgen wat dingetjes gedaan en nu lekker knus op de bank met een dekentje en kaarsjes aan. Lekker filmpje erbij en laat het maar regenen. Wasjes gedraaid, bedjes verschoond...heerlijk gevoel, zo lekker opgeruimd. En pijn in de buik is weg. Jahaa, vandaag een fijne dag! Voor jullie allemaal een fijne ontspannen avond gewenst. Denk aan jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Leuk om lezen! Wens je er nog zo een vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Wat geweldig fijn voor je dat de pijn in je buik nu weg is. Hopelijk betekent dat ook dat je je weer op andere dingen kunt richten. 3 maanden clean is iets om héél trots op te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 19 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 (bewerkt) Tijd om 'Nou, nog eentje dan' te lezen. Tnx Pumpkin. 5 september 2015 bewerkt door vino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 Lig je in het ziekenhuis? Voor je buik? Sterkte, in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 19 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 (bewerkt) . 5 september 2015 bewerkt door vino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 19 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 Wat naar! Hopelijk ben je snel weer thuis. Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 Beterschap Vino.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 20 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 (bewerkt) . 5 september 2015 bewerkt door vino lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Heel veel beterschap vino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Hopelijk morgen fit weer naar huis! Duim voor je! Beterschap meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 21 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 (bewerkt) Wel nog rustig aan doen, merk dat mijn conditie flink achteruit is gegaan. Straks een stukje wandelen in het bos. Meer doe ik niet vandaag :-) 5 september 2015 bewerkt door vino huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Heerlijk en verstandig om rustig aan te doen. Liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 21 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Ach, het had ook een voordeel. Weer en week verder zonder enige moeite. Elk nadeel.... En nu 'gewoon' doorgaan. Komende 10 dagen mag het sowieso niet vanwege de medicatie. Dus die harken we gewoon ook nog even binnen. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden