amandel Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Hoe werkt dat precies dat dagpact ? sorry ben nieuw hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ja met een hele flinke dot slagroom. Ik kan het hebben. Lol. Amandel, het dagpact is een belofte aan jezelf en aan elkaar om die dag niet te drinken. Kopieer het namen lijstje, zet je eigen naam er onder en kom vanavond vertellen of je je er aan gehouden hebt. (Droog afmelden) heel simpel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Goede zaterdag gewenst al is het druilerig hier. Â Welkom amandel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Dagpact; Lucide BillyBob Kaboutertje Blondie Agnieta Anette Joris Ietjefietje jowan NBW amandel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 En ProudMary succes gewenst. Â En natuurlijk hartelijke felicitaties voor Letje en je man. Hoop op mooie dag voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ietje, van harte meid, in voors en tegens jullie doen het toch maar mooi, nog steeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 ik heb die labels ook ineens maar eens zoeken of/hoe ik er van af kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Gefeliciteerd met je trouwdag ietje! Ik wens je een hele fijne en gezellige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Fijne trouwdag Ietje, Â Volgend jaar zou ik 40 jaar getrouwd zijn. Niet gehaald helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ja, heerlijk he, vakantiegeld! Â Als free-lancer helaas niks. Sterker nog, als ik met vakantie ga, krijg ik die dagen ook niets uitbetaald. Zucht..in een lekkere stemming ben ik vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Goeiemorgen. Agnieta, ik denk wel eens dat er bij jou in huis 2 zijn met een drankprobleem. Ik vind dat je er nu wel wijs op reageert, compliment. Kabouter, misschien voel je je zelf wel eens ongehoord of onbegrepen op het forum? Er zijn wel meestal mensen die reageren, maar het verschil tussen reacties en wat jij voelt kan groot zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Je uurtarief verhogen Rapi? Zal wel niet zomaar kunnen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik vind het fijn dat het goed met je gaat, PM. hoop dat je af en toe nog langs komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Nee, uurtarief, kan ik niet verhogen Kate, Werk voor een bureau met vastgestelde tarieven. Enfin, niet klagen maar dragen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Nee, functionerings gesprekken heb ik niet Pinkman, Die mag ik met mezelf voeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 snap wel dat pm er klaar mee is in goede zin van het woord. op laatst moet je even afstand nemen, is gezond. heb ik ook gedaan, om toch weer terug te komen, dat dan weer wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Rapi,vervelend dat weekend gevoel,je merkt nu wel dat je heel erg op je Latex ben blijven steunen voor gezelschap,en dat heeft jou ook weerhouden andere contacten op te bouwen Tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ga een uurtje werken Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Proficiat Ietje, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Mensen die geen drankprobleem hebben hoeven ook niet dronken te worden. Of met de auto naar de kroeg. En als ze dronken thuiskomen ruzie maken. Maar het is jouw huwelijk. Ik hoef er niet over te oordelen. Ik lees alleen de feiten die je vertelt. En dan denk ik, heb je een blinde vlek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 je moet niets........... en ja als je problemen hebt met drinken zou het ideaal zijn als je man niet drinkt, maar zo werkt het leven niet. gras is groen, water is nat en de lucht is blauw that's it mijn vader heeft 40 jaar gerookt, wij roken hier allemaal nog, mijn vader op een dag gestopt en nooit meer gerookt maar goed zal wel weer zitten te brabbelen en oh ja weer een kies afgebroken.......... nog drie weken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Dag Agnieta, jemig, dat die man dat allemaal voor je doet. zwaar voor hem. Hier een Rommeldag, en heerlijke nasi gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Bewondering voor jou en zeker ook je man Agnieta. Ik spreek helaas uit ervaring wat een partner allemaal op zijn of haar bordje krijgt. Â Bij mij was het helaas te laat om het te herstellen en doet me elke dag enorme pijn. Â Vecht, bidt en huil ervoor, geldt voor een ieder. Â Ben geen schrijver, meer prater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 En sinds pensioen Arie Luyendijk geen Indy cars meer fruit. Maar f1 heeft nog wel belangstelling. Geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Tja, drank.. Geloof dat we er allemaal andere ervaringen mee hebben Nu ik 13 dagen al niet meer drink, jank ik af en toe mijn ogen uit mijn kop, maar weet in elk geval zeker, dat het geen drank jank (meer) is Heb wel weer veel trek nu, om alles te verdoven Doe het niet, verdriet zal er wel uit moeten, en laat het dan ook maar gaan. Maar het voelt niet fijn, echt niet Voel me zo alleen, afgedankt, door niemand meer bekeken. Net de kinderen stuk voor stuk gebeld. De een nam niet op, de tweede, een voicemail, de derde zat op een verjaardag. Niet dat ik ze vaak bel hoor, heb 14 dagen niets van ze gehoord. Geeft ook niet, ze hebben hun eigen drukke gezinsleven. Maar die brok in mijn keel wil maar niet weg. Nooit gedacht, dat het zo'n impact zou hebben De werkelijke scheiding is voor mij nu pas begonnen, terwijl ex toen al het gevoel had, dat hij me kwijt was, en ik dacht dat we nog gewoon een relatie hadden door te latten, en waar ik nog trots op was ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden