Antoinnette Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 Je zal een vrouw maar laten wachten als je nog snel een overboeking moet doen. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 Hoe is het gegaan Agnieta= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 Waren die 4 tosti's dan allemaal voor jezelf bedoeld MG? Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 Goed gedaan, Kabouter. Je mag best voor jullie zelf kiezen en je rust nemen. Dat heb je ook nodig. Oh, ik dacht 8 boterhammen, een tosti is voor mij 2 boterhammen op elkaar. Dacht al, die had honger, hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 Hij is in de tuin gaan zitten met bier. Is nog even binnen geweest om me te vertellen wat ik allemaal verkeerd gedaan heb en doe. En toen is hij weg gereden, ik denk naar de kroeg. In de auto ja. En enig zelfkritiek is hem vreemd. Als het niet zo triest was, was het grappig. Wisse, goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 Ik had het te druk om alles te lezen, heb gescand vandaag door de dagenraad. Werk was druk, prive was druk en ik ga maar heeel snel slapen nu, droog en zonder blowen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 (bewerkt) ik volg Erik en Gerrit en Lucide op afstand☺ slaapwel 22 mei 2015 bewerkt door lady jane erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 22 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 Droog naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 Voor jullie is het al avond, ik meld me droog af en ga naar de stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2015 Veel plezier jowan! Ik had onverwachts een leuke avond maar ben eeg moe nu. Dus ik meld me droog af. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden