Spring naar bijdragen

Voorstellen


Hanneke

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Heb me zojuist aangemeld. En wil me even voorstellen.

Ik ben 61 en al een paar jaar nuchter dankzij de AA.

Hier las ik zo wat berichten en dacht dat ik misschien soms wel wat kan helpen. En als ik anderen help, help ik zeker ook mijzelf om nuchter te blijven.

Moet nog uitproberen hoe dit Forum werkt.

Iedereen een heel goede en vooral nuchtere dag.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Han. Zo eerst ff een :present: voor jou als verwelkoming.
Heel goed dat je je hier aangemeld hebt en fijn te weten dat je niet alleen jezelf wilt helpen maar ook ons. Je zult je zeker, met deze instelling, thuis gaan voelen bij ons.
Als je ditjes en datjes aan klinkt, en naar de dag van vandaag gaat, kun je meteen mee babbelen hoor. Succes en leuk dat je er bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen hanneke,

Welkom hier!:) Je hebt je al een goede weg ingeslagen door je indertijd aan te melden bij de AA en te stoppen met drinken. Supergoed dat je al een aantal jaren niet meer drinkt!! Hoop dat over een paar jaar ook van mezelf te kunnen zeggen;)
Hier op het forum vindt je veel steun van anderen die weten waarover je het hebt doordat ze zogezegd in hetzelfde schuitje zitten. De één is net gestopt of is begonnen met minderen, anderen kunnen al terugkijken op een aantal jaren alcoholvrij leven.
Zelf nu 1 maand gestopt en ondanks de moeilijke momenten gaat het goed.

Jij heel veel succes en misschien tot bij de Ditjes en Datjes, de dagdraad van het forum. Hierop kun je je moeilijke momenten kwijt, maar ook de leuke zaken des levens;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Hanneke,

Het voelt een beetje raar om jou welkom te heten terwijl ik zelf nog maar net begonnen ben en nog laaaaaaaang niet zover ben als jij! Maar toch: welkom :)

Wat goed dat jij al een aantal jaren helemaal niet mee drinkt.:rose:

jij biedt o.a. je hulp aan, die zal ik vast en zeker kunnen gebruiken, want ik begin net op de weg naar????

Groet van
Jannigje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...