Hanneke Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Goedemorgen,Heb me zojuist aangemeld. En wil me even voorstellen.Ik ben 61 en al een paar jaar nuchter dankzij de AA.Hier las ik zo wat berichten en dacht dat ik misschien soms wel wat kan helpen. En als ik anderen help, help ik zeker ook mijzelf om nuchter te blijven.Moet nog uitproberen hoe dit Forum werkt.Iedereen een heel goede en vooral nuchtere dag.Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Goeie morgen Han. Zo eerst ff een voor jou als verwelkoming.Heel goed dat je je hier aangemeld hebt en fijn te weten dat je niet alleen jezelf wilt helpen maar ook ons. Je zult je zeker, met deze instelling, thuis gaan voelen bij ons.Als je ditjes en datjes aan klinkt, en naar de dag van vandaag gaat, kun je meteen mee babbelen hoor. Succes en leuk dat je er bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Welkom Hanneke, Zoals Bolletje al aangaf: kom gezellig meepraten op de dagdraad hoor. Wat knap van je dat je het al een paar jaar zonder glaasje kunt, zover ben ik nog niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Goedemorgen hanneke,Welkom hier! Je hebt je al een goede weg ingeslagen door je indertijd aan te melden bij de AA en te stoppen met drinken. Supergoed dat je al een aantal jaren niet meer drinkt!! Hoop dat over een paar jaar ook van mezelf te kunnen zeggen;)Hier op het forum vindt je veel steun van anderen die weten waarover je het hebt doordat ze zogezegd in hetzelfde schuitje zitten. De één is net gestopt of is begonnen met minderen, anderen kunnen al terugkijken op een aantal jaren alcoholvrij leven. Zelf nu 1 maand gestopt en ondanks de moeilijke momenten gaat het goed.Jij heel veel succes en misschien tot bij de Ditjes en Datjes, de dagdraad van het forum. Hierop kun je je moeilijke momenten kwijt, maar ook de leuke zaken des levens;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Welkom Hanneke,Het voelt een beetje raar om jou welkom te heten terwijl ik zelf nog maar net begonnen ben en nog laaaaaaaang niet zover ben als jij! Maar toch: welkom Wat goed dat jij al een aantal jaren helemaal niet mee drinkt.jij biedt o.a. je hulp aan, die zal ik vast en zeker kunnen gebruiken, want ik begin net op de weg naar????Groet vanJannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Welkom Hanneke,wat een leuke insteek om hier te komen om te delenidd wat je aan ons geeft geef je ook aan jezelf,nou ik heb geen bezwaar hoor, graag zelfs.ben je ineens een sponsor van heeeel veeel mensen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Jannigje, ...op weg naar...nuchterheid! Toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Dat hoop ik Hanneke,maar ik ben best bang.Ik ben blijkbaar erg verslavingsgevoelig!!! Eerst heb ik boelimia gehad, waar ik met heel veel moeite vanaf ben gekomen, toen het roken en nu dit!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Nou Jannigje, dan heb je al heel wat overwonnen. Je moet toch een erg sterk karakter dan hebben.Ik heb geleerd het per dag te doen. De komende 24 uur zal ik niet drinken. En zo doe ik dat iedere morgen. Dat is te overzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden