Kohtje Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Mijn vader was een Let. Mijn moeder niet. Ik ben dus een half Letje... BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Vanmiddag weer tandarts, pfff, zou haast gaan drinken, rot stress elke keer. Nog 2 keer gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Ik doe niet mee aan het veranderen van andermans naam. De naam is niet voor niks gekozen. Eerbied voor iemands naam. Alleen getallen in een naam wil ik nog wel eens weglaten.. als dat niet voor verwarring zorgt als er iemand met dezelfde naam hier rondschrijft maar met een ander of geen nummer. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Nee, KohtjehalfLetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Ik denk dat ik ga koken en eten, een koteletje smaakt me wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Maar dat vind ik te lang, ik heb mezelf dus Kohtje genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 garasjo Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Kohtje kak dela? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Voordat jullie denken dat ik aan de wodka zit, dat was fonetisch Russisch... Yogajuf en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Geen vieze praat, eline.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Als dat Lets is, eline, ik spreek geen woord Lets. En Russisch was bij ons thuis verboden taal. Taal van de bezetter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Niet dat we thuis nou zo graag Russisch wilden spreken, hoor... Ik spreek ook geen woord Russisch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 M'n hele jeugd komt weer boven, alleen maar doordat Suikertje Ietjefietje Letje noemde... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Ik verander wel namen maar alleen bij mensen die ik heel graag mag ik vind het iets huiselijks hebben. Maar als mensen waarbij ik dat doe, er niet mee eens zijn wil ik dat heel graag horen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Lijkt me een legitieme reden, bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Denk bij jouw naam altijd aan Annie MG Schmid, puk van de petteflet. Als we mekaar maar begrijpen let, levert weer wat roering op hier. En idd ken dat liedje niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Goedemiddag allemaal, Hebben jullie het ook zo koud? Heb de verwarming maar aangedaan, Belachelijk, we zitten al midden in mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Denk dat ze ook wel heel lief is hoor Agnieta, denk soms wel iets te lief. Stop ermee, even naar tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Sterkte bij de tandarts Suiker, Denk maar aan het mooie gebit wat je straks krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Waarom word ik soms Sugar genoemd, hekel aan engelse woorden als het nederlands kan. Letje een bitch, kan het me niet voorstellen. Ik kijk zo in ogen, alhoewel, van de tandartsassistente. Later jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Heb de hele week mijn winterjas alweer aan Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Russisch, al zo vaak online cursussen gedaan Russisch voor beginners. Ontstaan door contact met 2 Russische vrouwen en vakanties naar Oost Europa, waar veel mensen Russisch begrijpen ondanks dat het geleerd is als de taal van de bezetter. Mijn russisch is niet goed genoeg om het foenetische te snappen. Wat schreef je Eline en spreek jij wel Russisch? Moet nu werken. Heb schandalig lang geslapen en dat is heerlijk. Stoppen met blowen geeft iedereen slapeloosheid en na een paar nachten slaap tekort heeft mijn lijf dus wat ingehaald. Nu ben ik morgen lekker uitgerust vrij voor 3 dagen ipv eerst moeten bijkomen :-) Tot vanavond laat als er rond middernacht door de week nog iemand is als ik thuiskom straks..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Kaboutertje knuffel en . Denk aan je. Hier weer terug van tandarts. Het past hopelijk en roze kleur tanden door mij ook goedgekeurd. Nu over twee weken trekken en nieuwe tanden, gelukkig nog ver weg. En heb lief, aardig persoon die met me mee gaat. Wat een goed gevoel geeft dat zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Zou het dan toch het verschil in luchtdruk zijn? Gehele dag al gigantische koppijn, nu inmiddels ook uitstralend naar mijn rechteroor. Blehhh... Naar huis nu dus maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden