Spring naar bijdragen

Maandag, 18 mei 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Ik doe niet mee aan het veranderen van andermans naam. De naam is niet voor niks gekozen.

Eerbied voor iemands naam.

Alleen getallen in een naam wil ik nog wel eens weglaten.. als dat niet voor verwarring zorgt als er iemand

met dezelfde naam hier rondschrijft maar met een ander of geen nummer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Russisch, al zo vaak online cursussen gedaan Russisch voor beginners. Ontstaan door contact met 2 Russische vrouwen en vakanties naar Oost Europa, waar veel mensen Russisch begrijpen ondanks dat het geleerd is als de taal van de bezetter. Mijn russisch is niet goed genoeg om het foenetische te snappen. Wat schreef je Eline en spreek jij wel Russisch?

Moet nu werken. Heb schandalig lang geslapen en dat is heerlijk. Stoppen met blowen geeft iedereen slapeloosheid en na een paar nachten slaap tekort heeft mijn lijf dus wat ingehaald. Nu ben ik morgen lekker uitgerust vrij voor 3 dagen ipv eerst moeten bijkomen :-)

Tot vanavond laat als er rond middernacht door de week nog iemand is als ik thuiskom straks.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje knuffel en :rose:. Denk aan je.

Hier weer terug van tandarts. Het past hopelijk en roze kleur tanden door mij ook goedgekeurd.

Nu over twee weken trekken en nieuwe tanden, gelukkig nog ver weg.

En heb lief, aardig persoon die met me mee gaat. Wat een goed gevoel geeft dat zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...