Yvonne Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Goedemorgen frummers. Nieuwe week, nieuwe ballen, nieuwe kansen. De badkamer is weer vrij. Koffie en thee staan klaar. Laat de dag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Hihi, ik zie het ook, de boel bleef ook al zo lang hangen... Goedemorgen Kabouter... Bij jou daar ook zo grauw en herfstachtig buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Goedemorgen, hier ook grauw en donker. Even het gas erop vandaag en dan morgen lekker vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Hm.... laten we het er dan maar op houden dat de zon vandaag gaat winnen.... Jij ook een goede morgen Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Hm. Hier is het echt herst... je hoort de wind om het huis jagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Goedemorgen dan zit ik er tussenin, aarzelende zon, weinig wind... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Goedemorgen Frummevillers, Nou hier is de badkamer nog bezet hoor... Sterke zon die al door de wolken prikt. Dagpact: Kaboutertje Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Goedemorgen. Dagpact:KaboutertjeJoris Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Goedemorgen, kan iemand me op de dagpact zetten svp? Voor gisteravond alsnog droog afgemeld. ik zoek die k8ffer.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Ook goedemorgen Eline, Joris, Jowan en Jani... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Dagpact:KaboutertjeJoris Jani jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 k8ffer???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Dagpact: Kaboutertje Joris Jani jowan Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Goedemorgen frummers, zometeen spullen inpakken en dan lekker 5 dagen met de kleine naar oma op de camping. Hoop dat het weer enigszins meevalt... Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Lekker vrij, ik heb er zin in vandaag. Vandaag eens kijken of ik t kan volgen oo dit draadje. Moet eerlijk zeggen dat ik soms best "zware kost" vind wat hier besproken wordt en ook de reacties pittig, zeg maar. Maar goed, ik ga een poging doen. Dagpact: Kaboutertje Joris Jani Joan Lucide Anette 4 mei 2015 bewerkt door Anette69 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Kaboutertje, het gaat. De situatie thuis is voor nu oké. Veel gepraat, veel begrip maar er is nog een boel te doen. Waar ik nu tegenaan loop is dat ik bijna niets aan kan mentaal. Ik werk nu niet maar de alledaagse beslommeringen thuis zijn op het moment al heel erg zwaar. Het lijkt wel of ik een burnout heb ofzo. Gelukkig leer ik mijn grenzen aan te geven en zet ik mijn herstel op 1. Mocht dit gevolgen hebben voor mijn baan dan is dat maar zo. Zo hebben ze toch ook niets aan me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Anette welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Goedemorgen Anette en Lucide... Lucide, hoop dat je heel fijne dagen gaat hebben op de camping. En hoop ook dat het herstel voorspoedig zal verlopen, ik ken jouw voorgeschiedenis niet, maar als ik het zo lees kom je van een heel eind weg? Sterkte en succes. Anette, soms wordt er hier 'zwaar' gepraat en soms is het gewoon gekeuvel. Laat het maar een beetje op je afkomen.... ik hoop dat je je hier snel thuis voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Goeiemorgen Anette! Leuk dat je op de dagdraad bent. Ik denk dat je positief verrast zult worden. 5 op de 10 frummers (informele schatting) heeft bijvoorbeeld Liefdesbang gelezen, wist je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 En van Joan ook maar weer even een mannetje gemaakt: Dagpact:KaboutertjeJoris JanijowanLucideAnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Wat een drukte al hier. Helaas hier nog geen zonnetje. Dan moet ik zelf maar gaan schijnen. 4 mei 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Good murning Yoga.. Ik heb Liefdesbang dus níet gelezen... Heb dus ook geen idee waarom dat een positieve verrassing zou bewerkstelligen Tijd voor mij om een herfstwandeling te gaan maken miet mijn viervoeter... Koffie en thee staan klaar voor de langslapers. Luitjes, maak er een mooie dag van. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Ja yogajuf,ik had een draadje gelezen over boeken en daar zag ik t inderdaad ern paar x voorbij komen. goed boek, heeft me veel inzicht gegeven over hoe ik in relaties sta en wat mijn aandeel is in de problemen die we hadden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Als de zon maar in je hartje schijnt Blondie, hihihi.... Schitterende uitspraak van de organisator bij een concert van Bob Dylan in de oertijd in het Feijenoordstadion (als ik me nog goed herinner).... Zelden zoveel regen op mijn hoofd gehad... Goede morgen overigens en een fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Goeiemorgen vroege vogels. Welkom Anette, Laat maar op je af komen, je vindt je weg hier wel. Vandaag schaven aan het schrijfsel...komt wel goed. En wat rommelen. Nog lekker rustig nu, de dametjes zitten in vakantieritme, laat slapen en later op...ach vakantie. fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden