Spring naar bijdragen

Zaterdag, 2 mei 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Ga afsluiten hier.

 

Hard gewerkt, fundament van mijn schrijfsel staat.

Mijn 'helpdesk' zit aan de andere kant van de oceaan,

als ik lekker slaap gaat hij het voorzien van feedback.

 

Pffff...het ei is gelegd. Heb nu wel bijna RSI...

 

Fijne avond allemaal, en voor straks alvast welterusten...

Ik ga lekker voor de tv liggen filmpje kijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Blondie ik denk dat je de hele dag kan komen. Kijk zelf maar hoe laat je wilt.

O leuk mensen. Wie brengt er goed weer mee, dan zorg ik voor eten en drinken. ;)

Ik heb alleen niet zoveel sloophamers mensen :(  Dat hoeven niet persé van die grote te zijn hoor, ik heb die schuur 33 jaar geleden zelf gezet, dus had daar nog geen kaas van gegeten. De specie zal wel niet zo erg goed zijn dus sla je alles zo in elkaar. De ramen zijn er al uit. Heeft Janneman gedaan.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me ook droog af voor vandaag

Zit straks waarschijnlijk weer in België,dus geen Internet.

Wou even laten weten dat het nog steeds goed gaat.

Nog een fijn weekend gewenst aan iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de dagdraad gaat nu al een paar dagen over 'parttime lovers' of juist monogamie..........

Ik heb meerdere antwoorden geschreven maar die niet gepost. Ik word heen en weer geslingerd tussen "er iets van mogen vinden" en "iedereen vrij laten", mijn mening voegt weinig toe.Toch voel ik wel wat bij het onderwerp en lees ik dat sommigen zich gekwetst hebben gevoeld door reacties. 

Hoe langer ik clean ben, hoe moeilijker ik het vind om mijn mening te geven. Praat mijn brein of praat mijn hart? Waarom zou ik ingaan op andermans drama? Er wordt mij niks gevraagd dus waarom moet ik er iets van vinden............

 

Aan de andere kant; als ik dan de argumentatie lees dan voel ik irritatie opkomen. Lees ik een bladzijde uit een smoezenboek, of is dit wéér een oordeel van mij? Mag ik er iets van vinden als ik denk dat iemand zichzelf voor de gek houdt? Heeft iedereen recht op zijn eigen smoezen of heeft iedereen recht op een voorgehouden spiegel?

 

In mijn eigen leven merk ik dat er heel veel dingen goed gaan JUIST bij gebrek aan mijn inmenging. Maar hier op het forum lijkt dat op onverschilligheid. Het raakt me als mensen in een relatie zitten met een persoon die hun soulmate niet is. 

Wat kan ik zeggen? Ik heb mijn eigen soulmate ruim 2 jaar dagelijks voorgelogen.

 

Ik kan wél wat zeggen! Het is me gegeven dat ik al 2 jaar dagelijks kan kiezen om thuis te zeggen wat ik nodig heb. Het is me gegeven om al 2 jaar te delen wat ik wil delen. Ik probeer eerlijk te zijn naar mezelf en even eerlijk naar mijn man. Met wisselend succes, dat gebeurt bij imperfecte mensen.

 

Ik durf mijn mening niet los te laten op andermans zaken. Omdat alles altijd genuanceerder ligt dan het aanvankelijk lijkt, en ook omdat het zelden toevoegt. Denk ik. Misschien denk ik er over een poosje weer anders over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind veel herkenning bij jouw bijdrage, Monster.

 

Ik meld me nuchter af voor de dagpact, lang niet alles gelezen vandaag.

Morgen op reis, dus maar incidenteel mogelijkheden.

Ik wens iedereen veel nuchterheid en herstel, hou het droog.

Welterusten en tot een volgende keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...