Spring naar bijdragen

Donderdag 23-04-2015


plof

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

het zonnetje schijnt al weer heerlijk. 

Late dienst vandaag weer dus lekker op mijn gemak... 

Koffie en thee staan inmiddels klaar.

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg
Plof, het belangrijkste feitje dat ik begrijp van jouw computergekakel is dat je zolang je zo bezig bent met al die programma's je niet drinkt....
En dat is hartstikke goed. Verder is het schitterend dat je mensen op afstand kunt helpen, hun systeem zelfs over kunt nemen....schuilt natuurlijk ook
best iets gevaarlijks in  :face-icon-small-shocked:
En..... het lijkt er op dat jij niet meer te bannen bent? Of heeft de hogere macht hier zich er bij neergelegd dat je altijd wel weer terug komt??? 
 
Kabouter weer aan het werk vandaag. 
Ja, mensen die de andere kant opkijken als ze je tegenkomen... zelfs aan de overkant van de straat gaan lopen dan... 
Ik herinner het me nog uit de tijd dat mijn vader overleed, ik was toen 17, en het gedrag van velen maakte diepe indruk op me. 
En de dagelijkse routine zonder Clowntje... dat zal echt nog een hele poos wennen zijn denk ik. Moet vaak een enorm leeg gevoel geven. 
 
Blondie laatste dagje voor een lang weekend dus. 
Geen idee wat de weersvoorspellingen zijn, maar hoop voor je dat je lekker kunt gaan boeren na vandaag  :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

;)Niet echt boll, toch weer aan de diclofenac

ging gisteren heel goed, maar vannacht kwam de pijn weer in alle hevigheid terug,

maar gaat is niet onlogisch gezien het trekken van vier kiezen met daarboven een vette ontsteking

zal nog wel een paar dagen duren voordat het een beetje rustig wordt in mijn mond

geduld is een schone en pijnlijke zaak in deze, maar gaat helemaal goed komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die wonden helen heel moeilijk omdat het constant nat is Toine. Diclofenac is rot spul maar het werkt wel goed.

Maar veel je mond dicht houden want koude lucht kan ook pijnlijk zijn.

Sterkte joh. :rose:

 

Hier vandaag hard aan de gang. De schuur leeg halen en veel op zolder zetten. Vanavond weer bowlen :)  Das dan wel weer hartstikke leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouter  :heart:

 

Ploffie!!!!

 

Ik een dagje Adam met vriendin en haar dochter.

Mijn dochter zo uit bed halen ligt s'ochtends in coma net als haar moeder normaal gesproken.

 

Proost, even kopje koffie op drinken. Fijne dag alle en voor onze allerliefste Kabouter een dikke knuffel!!

X :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...