Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 (bewerkt) Kan niet tegen mooie lol.. , eh Agnieta op Toine. Hier maar voorbereiden op bezoek, hellup 3 april 2015 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 hulp nodig Suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Sorry voor typfouten, hij zou hier om 2 uur zijn, dus niet, aargh Wacht maar af, probleem is dat ik geen foon heb. Sorry Agnieta en Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime - with lyric ingeven in youtube... dit is muziek.. geef het een kans, beter dan alcohol.. vanavond balletje - peper sausje - jus - aardappeltje en bloemkool.. tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Voor mij wel Agnieta, maar gaat niet door. Geen idee waarom. Vertel niet teveel hier, te prive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Ja Sowhat, ik concentreer me maar op morgen, vandaag kansloos. Enige wat ik wil zeggen dat het over kids ging vandaag. Maar goed, verheug me op morgen, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goedemiddag, Ik ben weer uit mijn veilige, maar hele donkere hol gekropen. Zo af en toe schiet ik daar (onbewust) weer in. Dan zijn de nieuwe stappen zo eng. Ik zet ze dan wel, maar daarna volgt een schrikreactie. Gevolg: mezelf terugtrekken en dan schiet ik in een negatieve spiraal. Dan schiet ik weer in de slachtofferrol en zoek geen contact meer, want er is toch niemand die er voor mij is. Ik zeg zelfs de leuke dingen dan af, zoals yoga. Gesprek met mijn therapeut heeft me geholpen om de stap naar buiten te zetten. Fijn zo'n therapeut die me zo goed kent en onderkent dat weer terug gaan in het zware een afleidingsmanouvre is. En die zich niet meegaat in mijn zwaarte. Ik ben weer waar ik wezen wil. Naar buiten gericht, maar wel in contact met mezelf. En ik heb nu handvaten om te voorkomen dat ik me weer laat meeslepen door mijn eigen gedachten. Vraagt bewustzijn en alertheid. Nu net alle boodschappen voor het paasweekend in huis gehaald. Het was gelukkig niet druk. Ik heb nu geen verplichtingen dit weekend. Dat voelt wel lekker. Ik wens jullie een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Dank je Agnieta, verwijt ook niemand iets hoor, heb het zelf laten sloffen, maar je kent mijn verleden wel beetje. Nieuwe start maken valt me moeilijk, stap voor stapje zoals hut mij duidelijk heeft gemaakt. Blij dat je goed gesprek hebt gehad Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Dik een uur in de zon gewandeld en de eerste ganzenkuikens gezien. Nog 1 nachtje slapen Suiker, dan komt je nieuwe vriendje. Vervelend als belangrijke afspraken niet doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Ach verwijt niets en niemand iets Kate, zo vaak deur dicht gehouden. maar morgen staat deur open ondanks stress. Ben destijds diagnose gehad voor persoonlijkheidsstoornis, schrok er toen van, maar helaas wel waar. Ook al zijn er dezelfde mensen tig keer bij me geweest, blijft moeilijk. laat staan vreemden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goedemiddag allemaal, Electrische fiets is bij de fietsenmaker, Servicebeurt en nieuwe standaard Dinsdag pas klaar. Erg druk, zo voor de pasen. Gelukkig heb ik mijn eigen fiets nog. Moeilijke ochtend gehad bij client, kon niet weg, en daardoor een half uur te laat bij volgende client Enfin, ook weer overleefd Straks weer weg, en het paasweekeinde erg veel werken. Geeft niet, verzet de zinnen he. Gerrit, wat heerlijk, dat je kinderen nu vaker thuis zijn. Mooie beloning toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Rustdag heeft me goed gedaan. Darmen en maag lijken tot rust te komen. Dus suikertje, berg je maar. Hondje is bijna onderweg. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goeie avond kanjers, Ik heb vandaag, weliswaar heel rustig aan, buiten in de tuin gewerkt. Heb de waterval helemaal schoon gemaakt, dus heel veel emmers drab en viezigheid over m'n veldje heen gegooid. Wat zullen mijn tabaksplantjes groeien. En ik heb het terras schoon geschrobd. Dus de dames kunnen morgen komen om het hondje op te halen, alle drolletjes zijn weg. Zo nu koken. Bieflapjes, aard. puree en asperges. We hebben het nog niet zo slecht hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 morgen op inspectie dus Blondie? hier staat de cake al lekker te ruiken. karbonaadje, sla en Griekse yoghurt toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Snif snif....... jaaaaa ik ruik hem hier. Heb geloof ik al eens eerder cake gegeten van jou. Die was ook zo jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Ik sla over. Blijft er meer voor jullie over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Hier dus soepje met stokbrood. Lekker makkelijk en beter voor mijn darmpjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Is je hoofdpijn al een stukje minder Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Helaas niet. Heb me weer veel te druk gemaakt afgelopen tijd en dat slaat bij mij over in een soort migraine. Rust is enige remedie. Komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Kijk jij geen darten meer bol? zomaar vraagje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Duik er zo lekker bijtijds in. Tot morgen dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Ga maar goed uitrusten Blondie, hier alleen maar zandwegen en hunebedden hoor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 (bewerkt) Dat kan niet meer Sugartje omdat ik normaal gesproken donderdags moet bowlen. Gisteren ben ik heel vroeg naar bed gegaan dus heb ik het ook niet gezien. Hé ik heb woefies slaapzak uitgewassen. Je lacht je rot, als de rits dicht zit, kruipt ze er helemaal in. Dan zie je heel die zak op en neer gaan want eerst moet ze er nog een nestje van maken. En dat kost een hoop energie hoor want hijgen dat ze dan doet. Dus je krijgt er een gratis huishoudster bij. Tot morgen meis. 3 april 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Te moe om actief te tikken. Lees de laatste tijd wel alles door. Ik kijk dit forum niet onder mijn werk of pauze maar als ik thuis ben in de avond en vaak ook om 5.40 in de ochtend lees ik even bij. Deze week met extra aandacht voor Clown en Kabouter. Morgen nog 1 dag werken en dan echt een tijdje vrij. Kijk er zo naar uit deze keer. Ga zo al lekker boekje lezen op bed en met dn kippen op stok denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Heb hier 2 bedden met dekbedden, Zie het wel, red me er wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden