Kohtje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) Goedemorgen Jopie. 26 maart 2015 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ok Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ploffie heeft een ban trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Joris, elke dag luidt weer een nieuw begin in. Dat geldt voor iedereen. Heerlijk toch? Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ploffie heeft een ban trouwens. Een Ban? hoezoe? Aangenaam ok. Nieuw hier, of was ik je al tegengekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Hoi OK, hoe weet jij dat van Plof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 en weg is ok, straks eens even bij wie is wie kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 haha, moet om mezelf lachen ( binnenpretje ).....hup naar yoga... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ok bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ok Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) . 26 maart 2015 bewerkt door ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) 26 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ok Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) . 26 maart 2015 bewerkt door ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Arme Ploffie ok reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goh, die Plof. En die ok... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 OK, helemaal ok.... lekker naar yoga geweest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goeiemorgen, kleine slaapt nog even. Ik aan ontbijt. Eindelijk weer even mijn routine voordat de kleine er was, meer dat k vandaag geen rekening hoef te houden met visite. Vriend komt ook niet en ik vind het niet eens erg. Deze tijd voor mezelf even nodig. Vermoeidheid steekt weer op- ga er nog even in. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ja Lieselot zo'n kleintje en alles wat er bij komt is een hele verandering en kost toch de nodige energie. Goed dat je ff de tijd neemt voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Toine, je onttrokken aan de voorjaarsschoonmaak? ik was op de fiets naar yoga, best ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 zo even koffie en sigaretje.... alles goed hier.. hier grote schoonmaak, dus alles raakt naar bleek en utrecht hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 nee hoor eline druk bezig, wel toevallig, ga net even zitten en zie je bericht hoe was yoga, denk als ik dat ga doen, dat ik alles breek hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Yoga is heerlijk Toine, ik ben een stijve hark maar zelfs ik kan meekomen, das nog eens dromen Wijfie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goed gedaan, Ietje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goedemiddag Werd vanmorgen wakker met foto toekomstige hondje op computer, wat een schatje. Goede stap letje. Mijn broer kocht weleens kleren in kleinere maat met stok achter deur om af te vallen. Nooit aangehad. Wens je heel veel succes Agnieta vanmiddag. Veel plezier bij film eline vanmiddag Wens iedereen goede dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 En succes bij de schoonmaak Toine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Als je nu gewoon de kamervloer ook verft Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Jammer hoor dat Ploffie pleite is. Ik vond hem best oke. Maar ja is niet anders. Dat is toch leuk Jopie, permanente voetstappen op je vloer. Is het geen acrylverf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden