Monster Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Kohtje, ik weet dat ik niet een beetje verslaafd ben, en eigenlijk alleen maar een beetje aan alcohol, vroeger dan. Ik weet dat ik verslaafd ben. 100 % verslaafd. Aan alles wat maar een obsessie kan worden en mijn stemming kan beïnvloeden. Daar heb ik geen geheim van gemaakt en bij diverse thema's heb ik daar verslag van gedaan. Iedereen weet dat ik (momenteel) geen problemen heb met alcohol, maar met mijn verslaving des te meer; ik heb mijn handen eraan vol. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Joris sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Joris, kom op man. Je weet nu hoe het moet, je hoeft niets uit te zoeken. Gewoon opstaan na een struikeling en verder! Goed dat je het wil weten voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 (bewerkt) Joris jammer en sterkte. Waar zou Suikertje toch zijn. 25 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 geen idee, tandarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Joris... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Ik zat net te denken. Suikertje liet gisteren weten dat zijn pc. wat vreemd deed, dus het kan zijn dat die kapot is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 de mijne wordt zo ook overgenomen door zoon sinds ik windows 8 heb, doet er van alles het niet zondag heeft hij de boel gereviseerd en nu nog kan ik pdf bestanden niet openen was ik maar technisch en niet zo knap Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Raps, kook je voor 1 persoon dan? Ik vind dat moeilijk, heb altijd teveel nl. Of eet je gezellig mee? Dat is het win win natuurlijk. Hier tempé gemarineerd en gefrituurd (dank gerrit)in de Actipan zilvervliestrijst en groentenprut met bumbu roedjak. Jammie Vandaag heb ik voor 2 personen gekookt en zelf mee gegeten. Normaal waren ze met z'n tweeen, maar 1 van de 2 is pas opgenomen. Nu ze alleen is, eet ik mee voor de gezelligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 oh dan is het eigenlijk wel leuk ook zeker? eet je dan Hollandse pot of sloof je je wat extra uit?Of houden de meeste ouderen gewoon van vlees, groente en aardappels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Gewoon hollandse pot hoor Jane, Vanavond; bloemkool met een sausje,aardappelen,komkommer en gehaktbal. Vla toe. Hollandser kan bijna niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 was ik maar technisch en niet zo knap En een paar goeie tanden lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 een heel klikgebit dan maar liefst de tandarts wil 3300 voor alleen trekken en wat renoveren incasseren; hij werkt maar 3 dagen, en ik snap hoe dat kan☻ verkeerde beroep uitgekozen ooit ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Waarschijnlijk doordat mijn eigenwaarde toegenomen is, mijn zelfbeeld. (Nee, niet ego....) Wat is het verschil tussen ego en zelfbeeld? Beide is toch; die- of datgene, wat we ons inbeelden te zijn in relatie tot anderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Hoi, Ik was er wel, maar pc werkte niet, hele dag bezig geweest met herstel. Wat is een klikgebit LJ? Bol en Blondie, kunnen jullie nog laten weten of afspraak staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Erik, nú zou ik graag helemaal losgaan. Er is een enorm groot verschil in. Kohtje en jowan kunnen dit vast béter uitleggen. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Ik ben verslaafd aan drank maar als ik niet drink zoek ik constant wat anders om een roes te krijgen en meestal brengen die zoektochten mij in problemen. En de problemen zijn dat ik de volgende dag meer wil meer wil ipv er van te genieten van wat ik had. Op die manier helpt refusal ook niet zo. Ik kan niet eens beslissen wat mijn primaire verslaving is. Heb jaren dagelijks geblowd en dan soms maanden geen druppel alcohol en ook geen behoefte er aan. En idd altijd het meer willen....refusal zou mij ook niet helpen. Ik zou me ook beseffen dat je met refusal veilig een blowtje kan roken en dan heel makkelijk het ene middel inwisselen voor het andere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 een kunstgebit op implantaten (schroef in kaak) geklikt Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Hey suikertje, als het uitkomt voor jou ben je vanaf 4 april de trotse baas van je nieuwe kameraad... Deal staat dus wat mij betreft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Gelukkig document uiteindelijk weer teruggevonden met hulp van zoon. Opslomen nu dus. Was een lange dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Prima Blondie, weltrusten straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 als er toch gen zoons waren he Blondie. de mijne werd wel héél erg ongeduldig over mijn onkunde steeds voelde me echt als een kindje in de hoek gezet; jesus jane leer nou eens ..............enz enz pfffft hij heeft wel gelijk hoor, ik voelde me al zo dom, maar om het zo bot te lezen ook is toch wel konfronterend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Hé Sugartje. Ja 4 april ben jij de trotse baas, en ze lijkt het wel te voelen. Ze heeft hier een slaapzak waar ze helemaal ingekropen is. Had je de foto ontvangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 ik zie net een (lege) bus in een sinkhole verdwijnen en een waterbus worden, oeps! (journaal. Brazilie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Nee, waar heb je foto naar toe gestuurd, ver weg he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden