toine Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 euthanasie.....? wat is er aan de hand hot? schrik ik even van...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Wijfie wat lief dat je naar je maatje gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Ach Fruit, af en toe lanterfanten mag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Respecteer je keuze hot. Heb wel vraag, waarom heb ik je laatste tijd niet gelezen en ben hier al tijd, Voor mijn gevoel val je binnen met je voldongen feit. Daar heb ik het moeilijk mee. Misschien ligt het in mijn aard, maar wil graag iedereen helpen. Al begrijp ik ook wel dat je dat ongetwijfeld in verleden genoeg hebt gezocht en nu nog. Dapper vind ik dat je hier vandaag weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Goedemiddag ben weg hier, of ik tegen een antwoord apparaat aan het praten ben, mijn god.... helemaal klaar mee... hot al het goeds gewenst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Dank je hot, rijst bij mij nog steeds de vraag, waarom nu, waarom kom je nu binnen nu het voor jou onontkeerbaarbaar is. Vraag me steeds maar af wat er achter zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Hoi Toine, moeilijke avond gisteren he met fc. Hoe gaat het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 schiet niet op met de Fc suiker.... zou weg gaan, maar was nog ingelogd en wat zie ik, een reactie. hoera! hihi wat betreft hot. mag dit waarschijnlijk niet zeggen, maar een schreeuw om aandacht... bij een doodswens in mijn geval, zal dit forum het laatste zijn, waar ik wil zijn, in mijn geval dus... wens hot het beste en al het goeds van de wereld toe.. leven is zo verrot, maar toch ook vaak zo simpel heerlijk, wederom mijn kleine mening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Met de kleine gaat het goed Sugartje, sinds een paar uurtjes, ik denk dat ze van slag was omdat ik ze allemaal een keer een blikje voor heb gegeven. Normaal krijgen ze altijd gehakt of pens. Maar God wat kan ik me toch druk maken. Hoe ik ook probeer om me geen zorgen te maken, en wat ik ook probeer om niet te gaan invullen, het lukt me nog steeds niet zo goed. Wil daar best aan gaan werken maar weet nog steeds niet hoe ik dat moet veranderen. Toine je krijgt vaak, ook al duurt het soms een tijd, antwoord, en anders even de d.d. van gisteren lezen. Tja en de berichtjes die jij plaatst, zijn vaak best kort en er staat soms niet zo heel veel in, dus misschien is er dan ook wat minder band met het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Waarom zou je veranderen bol, zijn toch je kindjes, logisch dat je zorgen maakt En idd Toine beetje geduld, is weekend he. Ik ga siësta houden nu haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 geduld is een schone zaak, wederom bewezen, maar klopt hoor...! geduld is niet aan mij besteed, maar goed, ga weer wat doen. bol qua berichten weinig te melden, leef het leven per dag met vallen en opstaan. ik ben niet meer ongelukkig en dat is wel eens anders geweest. heb een beetje mijn draai gevonden in het leven, maar ja, alcohol blijft mijn beste vriend en grootste vijand af en toe op dit forum zijn, maakt mij bewust van dit feit, maar goed we zijn allemaal zeepneuzen met een grote mond en hebben vaak de absolute waarheid gevonden met een gepuzzel van woorden hihi (jopie..) wens iedereen al het goeds, ga weer hogedruk spuiten ( nee hoor, de tuin ) hot hoop voor u dat u rust vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Nou spuit dan maar met plezier Toine en hopelijk is het weer bij jou beter dan hier. Hier zijn het de buien die soms met bakken de hemel uit komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 hier ook weer wat grauw en nat, de film wordt 7 uur aangezien ik te lang aan de telefoon zat..verder komt er gewoon niets uit mijn handen, vermoeiend dat rondhangen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Dacht even weer actief te doen vanochtend, was draaien, alleen draaide mijn telefoon ook mee. Niet meer bereikbaar nu, pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 in een bak rijst leggen wil nog wel eens helpen heb ik gehoord Suikertje. Ik hoop dat je er nog wat aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Hier is de rust gelukkig ook weergekeerd en de kinders liggen lekker onder een deken te slapen. Rust ook weer in m'n bol en lijf. Zalig is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Oude beller ja Jopie haha, Zie wel wat het wordt, anders mijn bewindvoerder maar weer lief mailtje sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Goed te lezen bol, fijn weekend he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Fruit, download een mooie slome film zoals Boyhood of The Theory of Everything, intussen ga je in bad, en daarna ijs eten en film kijken in bed. Ofzo. (Pure projectie van mijn eigen middagproject, he he) Toine, als ik jou zie krijg ik altijd zin in the doors, of eigenlijk vooral zin in Jim Morrison, maar ja, die is helaas niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 (bewerkt) ABBA op max, heerlijk, vroeger lid van fanclub. Ben onrustig omdat ik van mezelf niet mag roken, zie rookdraadje. Morgen gelukkig Primavera op tv. En zo Italiaanse pasta met alleen groente 21 maart 2015 bewerkt door Suikertje Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 O..yoga dat klinkt fijn.... Ik heb vanmiddag een uurtje gelegen, niet geslapen.. Moooooeeeeee.........soort van helemaal leeg....heel maf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Toscaanse aardappelpartjes, malse rundertartaar, avocado met qumcat sap... Gewoon gemakkelijk Eet smakelijk en een fijne avond. Lees straks bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 bietenstamppot met verkruimelde bumbu gehaktballetjes lekker pittig dus, en nu tjokvol. Over 1/2 uur fietsen naar Haastrecht voor ons lente tournooi, ik zal wel niet boven het net uitkomen luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Eerst nog puf verzamelen...en dan paddenstoelrisotto, gestoofde venkel, zeebaars... Suiker, die rijsttip heb ik onlangs ook gehoord en dat ie geholpen had, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 als hij nou maar niet de rijst aan het koken is Kate, kruidenthee67 en ProudMary reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden