Spring naar bijdragen

Donderdag 19 maart

luna1961

Aanbevolen berichten

Wat een heerlijk weer hier, goed voor het gemoed,

lees hier ook dat sommigen het moeilijk hebben, ik weet niet zo goed wat te zeggen maar als ik me happy voel denk ik vaak aan het forum, aan de mensen die het moeilijk hebben en die ik zoveel goeds wens...het forum maakt me dankbaar en nederig....onderzoekend en vragend, kritisch ( terecht 1 strafpunt gekregen) maar vooral luisterend....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik kan dat overleggen met mijn psych. Even gefietst en brokken chocola. Hm wat zal ik nog eens meer doen om de trek te verjagen? Nog meer Bossche Bollen? Ben onrustig. 

Waarvoor heb jij een punt gekregen Eline? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Aggie: wolf? grootvader? kleinkinderen???

Eline: ik ben ook blij met het forum hoor, maar trek je niks aan van mij. Ik stel mezelf soms op als een klein kind dat het niet krijgt zoals ze het zelf bedacht had. En dat klopt niet want als klein kind kreeg ik altíjd mijn zin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmm Blekje mag ik dat vertellen? Geen idee maar ik was niet ondersteunend naar een andere frummer en dat mag niet en wil ik ook niet maar het floepte eruit..nou nee ik typte het bewust...dom dus

Ik weet niet wat je hebt meegemaakt maar weet wel dat de stemmingen en gevoelens die jij ervaart niet fijn zijn en heel veel onrust

en misschien wel paniek kunnen oproepen...dus ik leef met je mee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline, ik heb een nogal woelig leven achter de rug. Maar ik heb er 58 jaar over kunnen doen en ben ook veel wijzer geworden over mezelf. Maar inderdaad ik kan nogal panisch op dingen reageren en dan kan het ook ineens weer over zijn. Nooit saai dus :P . Maar over het algemeen ben ik een verstandige meid, dus maak je geen zorgen. Uiteindelijk komt alles weer op zn pootjes terecht en vind ik mijn evenwicht weer. Ik moet gewoon nu wat meer omhanden hebben. 

Engels is geen probleem Aggie. Dus kom maar op met het verhaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blekje, nu ik je las over controle willen houden

begrijp ik iets beter dat je steeds met Refu slikken

in gevecht bent. Daar waar de meeste slikkers rust krijgen,

volgt bij, waarschijnlijk (onbewust) een gevoel dat de refu nu

de controle heeft?  Het zou een ingang zijn voor je met therapie

om daarmee te werken, want dan zou Duikertjes suggestie

idd een goede volgende stap kunnen zijn.Je bent nu vaak met jezelf

in gevecht. Die energie aan vrijwilligerswerk besteden geeft veel voldoening

kan ik je uit ervaring vertellen. En drinken is dan echt geen optie meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan komt je grote zus je wel redden hoor Sugar. Moet ik wel even eerst mijn badpak aantrekken anders verzuip ik mee. :D

Zo ik zit klaar om te gaan bowlen en Jan gaat mee. Misschien dat hij ook wel bij ons wil komen bowlen, zou tof zijn. Als ie bij ons gaat bowlen dan kan hij nog zo'n 4 keer mee doen en dan hebben we zomerstop, maar gaan tussendoor ook nog hoor. Kost, omdat ik lid ben, overal in Nederland e9,00 p.u. dus das niet zo veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...