Kate Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goed van je, Suiker. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Wat een heerlijk weer hier, goed voor het gemoed, lees hier ook dat sommigen het moeilijk hebben, ik weet niet zo goed wat te zeggen maar als ik me happy voel denk ik vaak aan het forum, aan de mensen die het moeilijk hebben en die ik zoveel goeds wens...het forum maakt me dankbaar en nederig....onderzoekend en vragend, kritisch ( terecht 1 strafpunt gekregen) maar vooral luisterend.... Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Blekje gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Ja, ik kan dat overleggen met mijn psych. Even gefietst en brokken chocola. Hm wat zal ik nog eens meer doen om de trek te verjagen? Nog meer Bossche Bollen? Ben onrustig. Waarvoor heb jij een punt gekregen Eline? Daar ben ik wel benieuwd naar. Aggie: wolf? grootvader? kleinkinderen??? Eline: ik ben ook blij met het forum hoor, maar trek je niks aan van mij. Ik stel mezelf soms op als een klein kind dat het niet krijgt zoals ze het zelf bedacht had. En dat klopt niet want als klein kind kreeg ik altíjd mijn zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Ja hoor. Wel beter, niet meer zo vreselijk gestresst. Maar die trek blijft me achtervolgen. Ik denk mn maagje niet vol genoeg. Ga maar een bakkie soep nemen nog anders gaat alle chocola eraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Mmmm Blekje mag ik dat vertellen? Geen idee maar ik was niet ondersteunend naar een andere frummer en dat mag niet en wil ik ook niet maar het floepte eruit..nou nee ik typte het bewust...dom dus Ik weet niet wat je hebt meegemaakt maar weet wel dat de stemmingen en gevoelens die jij ervaart niet fijn zijn en heel veel onrust en misschien wel paniek kunnen oproepen...dus ik leef met je mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 ??? van wie Fruit? I just love you, veel en vaak, lol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Eline, ik heb een nogal woelig leven achter de rug. Maar ik heb er 58 jaar over kunnen doen en ben ook veel wijzer geworden over mezelf. Maar inderdaad ik kan nogal panisch op dingen reageren en dan kan het ook ineens weer over zijn. Nooit saai dus . Maar over het algemeen ben ik een verstandige meid, dus maak je geen zorgen. Uiteindelijk komt alles weer op zn pootjes terecht en vind ik mijn evenwicht weer. Ik moet gewoon nu wat meer omhanden hebben. Engels is geen probleem Aggie. Dus kom maar op met het verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Heb net een banaantje gehad en die smaakte ook, niks geen irritatie. 's morgens een smoothie met appel en groente, ook niks mis mee. Dus geen zorgen fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Of had je't over vlieg, want dat is wel irri natuurlijk. Daarom laat ik die laatste maar weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Klaar voor weekend, zat babyvoeding in mijn pakket, Kan helaas ook niet naar Agnieta, is vanaf 6 maanden. Wat een weertje, vanavond 020 kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Oh, dat is een mooie Agnieta. Die ga ik onthouden. Eigenlijk is past dat ook goed bij het thema van mijn therapie op het moment. Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Weer thuis... Brrr, wat heb ik het koud! Snel effe een hete doesj en daarna kokkerellen. Fruit toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Zit ik net aan de paaseitjes beginnen jullie over fruit. Ik ben mijn fruithapje vandaag vergeten, och jee. Misschien krijg ik er nog zin in. Nu even niet. sorry Fruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Plaattaart met biet, boerenkool en geitenkaas plus cashewnoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Wat is plaattaart Joris? Hier gewoon tosti, stel je voor dat ik groei, oei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 (bewerkt) Een plaattaart is met bladerdeeg op een ovenplaat 19 maart 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 bumbu-gehaktballetjes met bloemkool en een rest erwtensoep om ervoor te zorgen dat ik van mijn maaltijd nu eens echt 2 keer kan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Blekje, nu ik je las over controle willen houden begrijp ik iets beter dat je steeds met Refu slikken in gevecht bent. Daar waar de meeste slikkers rust krijgen, volgt bij, waarschijnlijk (onbewust) een gevoel dat de refu nu de controle heeft? Het zou een ingang zijn voor je met therapie om daarmee te werken, want dan zou Duikertjes suggestie idd een goede volgende stap kunnen zijn.Je bent nu vaak met jezelf in gevecht. Die energie aan vrijwilligerswerk besteden geeft veel voldoening kan ik je uit ervaring vertellen. En drinken is dan echt geen optie meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 denk je wel aan de pitamientjes Gerrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Duikertje LJ, heb niet eens zwemdiploma, hellup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Haha, never nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Nou dan komt je grote zus je wel redden hoor Sugar. Moet ik wel even eerst mijn badpak aantrekken anders verzuip ik mee. Zo ik zit klaar om te gaan bowlen en Jan gaat mee. Misschien dat hij ook wel bij ons wil komen bowlen, zou tof zijn. Als ie bij ons gaat bowlen dan kan hij nog zo'n 4 keer mee doen en dan hebben we zomerstop, maar gaan tussendoor ook nog hoor. Kost, omdat ik lid ben, overal in Nederland e9,00 p.u. dus das niet zo veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 sorry Suiker de s zit naast de d he ik laat m maar staan als je het goed vindt en zonder diploma valt best te duiken hoor zwemmen ook soms en anders maar op zn hondjes naar de kant weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Zwemmen naderhand wel geleerd, maar niet met schoolzwemmen. Destijds stonden ze met stokken langs kant, brrr. Nog nachtmerries van Toch jeugdtrauma, zal het dat zijn, nooit ter sprake gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden