Spring naar bijdragen

Zondag, 15 maart 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Ook ik vond het een welbestede dag. Een paar bekende en een paar onbekende frummers gezien.

Verbazend hoe makkelijk je vrijwel meteen met elkaar kunt praten.

 

Bol, je hebt nu voor jezelf gekozen en dat heb je goed gedaan. Dat kan best lastig zijn.

 

Bertd, goed dat je doorpakt, nu blijkt dat het niet goed genoeg gaat zoals je het tot nog toe gedaan hebt.

Je hebt het zelf gezien, aangegeven en hulp gezocht. Compliment.

Zet hem op Bertd en veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat iedereen met een goed gevoel terug kan kijken op de wandeling/ontmoeting. 

Bol: heel goed dat je nu even voor jezelf kiest. Prima om klaar te staan voor een ander, maar als je jezelf vergeet, kun je voor een ander er ook niet meer zijn. Volgens mij ga jij best vaak over je eigen grenzen heen. 

Ik heb me vandaag ook prima vermaakt: kan niet meer ophouden met haken. Luisterboek op m'n telefoon via luisterbieb. Heerlijk. Kom helemaal bij. Ik zou bijna vergeten m'n huiswerk voor de online behandeling te doen. Maar dat kan morgen ook. Vandaag zelfs niet aan alcohol gedacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adrie ik weet er ook niet het fijne van hoor, ik weet alleen dat deze man op straat staat en hij voorheen bij iemand van ons, ingetrokken is.

Maar ik vind dat zelf niet zo heel belangrijk te weten hoe het allemaal in elkaar steekt. Ik weet alleen dat deze man nu op straat staat en hij geholpen moet worden, omdat het buiten koud is en hij niets te eten of te drinken heeft als hij niet opgevangen wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst wilde Geert Hetty nog laten voelen wie hij was maar hij is nu helemaal into zijn ADHD...x 3 

Krijg nu zelfs medelijden met Geert want Hetty is nog verder weg dan de maan voor hem...

Jemig want een afstand neem ze  (heel anders dan in zijn huisje,liep ze nog achter hem aan 

Of was dat meer een damesdingetje met Ada  :(  :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik merk dat ik aan BZV heel wat gemist heb, nee dan Wegmisbruikers, óók al zo'n toegevoegde waarde...........

 

Ontzettend fijn dat die wandeling zo goed bevallen is. Helemaal leuk!

Kabouter heel veel sterkte toegewenst, en verder iedereen sterkte wie dat nu nodig heeft.

 

Welterusten allemaal. Morgen gezond weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...