Gast Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 ZBB, vermoeiend zo, denk ik, iedere keer opnieuw beginnen? Ik wens je morgen een sterk begin. Kom op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Ik duik droog mijn nestje in truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Ik meld me nuchter en kalm en doodmoe van een dag trein op en neer naar Groningen en nog het boekenweekgeschenkboek niet uitgelezen! Welterusten en wellicht tot morgen. ProudMary en luna1961 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Beste mensen, ik meld mij af voor vandaag. Vanavond heb ik toch nog bijna twee uur gelezen in de boeken, waarmee ik bezig ben. Dat had ik wat laten stilvallen en dat is niet goed. Welterusten iedereen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 na BZV naar Divorce kijken heeft ook wel wat soort van de volgende soap of: hoe het verder ging. nu maar weer naar bed met Karl Ove Knausgard een veilige platonische relatie slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 kabouter sterkte morgen! Ik hoop dat je goed slaapt straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden