Gast Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Ook ik vond het een welbestede dag. Een paar bekende en een paar onbekende frummers gezien. Verbazend hoe makkelijk je vrijwel meteen met elkaar kunt praten. Bol, je hebt nu voor jezelf gekozen en dat heb je goed gedaan. Dat kan best lastig zijn. Bertd, goed dat je doorpakt, nu blijkt dat het niet goed genoeg gaat zoals je het tot nog toe gedaan hebt. Je hebt het zelf gezien, aangegeven en hulp gezocht. Compliment. Zet hem op Bertd en veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Zit in de trein naar huis. Ik heb een ADB wandeling gemist, zo lees ik. Hoe voorkom ik dat een volgende keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Zit in de trein naar huis. Ik heb een ADB wandeling gemist, zo lees ik. Hoe voorkom ik dat een volgende keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Helemaal met je eens Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Jowan, regelmatig op het "samenleukedingendoendraadje" kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 PM, keej Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 @Agnieta Je betrekt iets op jezelf waar ik het totaal niet over je heb. Lees eens terug en vraag jezelf eens af waarom jij je zo aangesproken voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Fijn dat iedereen met een goed gevoel terug kan kijken op de wandeling/ontmoeting. Bol: heel goed dat je nu even voor jezelf kiest. Prima om klaar te staan voor een ander, maar als je jezelf vergeet, kun je voor een ander er ook niet meer zijn. Volgens mij ga jij best vaak over je eigen grenzen heen. Ik heb me vandaag ook prima vermaakt: kan niet meer ophouden met haken. Luisterboek op m'n telefoon via luisterbieb. Heerlijk. Kom helemaal bij. Ik zou bijna vergeten m'n huiswerk voor de online behandeling te doen. Maar dat kan morgen ook. Vandaag zelfs niet aan alcohol gedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Blekje, je gaat goed! Heerlijk toch, zo'n dagje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Adrie ik weet er ook niet het fijne van hoor, ik weet alleen dat deze man op straat staat en hij voorheen bij iemand van ons, ingetrokken is. Maar ik vind dat zelf niet zo heel belangrijk te weten hoe het allemaal in elkaar steekt. Ik weet alleen dat deze man nu op straat staat en hij geholpen moet worden, omdat het buiten koud is en hij niets te eten of te drinken heeft als hij niet opgevangen wordt. ProudMary en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Zij: "Ik vind het wel belangrijk dat je een eigen mening hebt." Hij: "Maar het boeit me soms gewoon niet." Zij: "Dan moet je dat ook zeggen!" ProudMary en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Arme arme boer Theo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Oh cute, Bertie is echt verliefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Yep, all the way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Wel diepgaande gesprekken zeg... "Ja, natuurlijk mag je even denken" ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 En Tom is bezitterig en benauwend (of is dat mijn bindingsangst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Het is wel de KRO akie... Je kunt rustig eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 O, ik wil ook een massage! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 "We zijn van elkaar" (Ester en Bertie) OMG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Wat past er op een potje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Klopt als een bus, vrees ik. Het is die blik in zijn ogen. Run Rinske run... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Eerst wilde Geert Hetty nog laten voelen wie hij was maar hij is nu helemaal into zijn ADHD...x 3 Krijg nu zelfs medelijden met Geert want Hetty is nog verder weg dan de maan voor hem... Jemig want een afstand neem ze (heel anders dan in zijn huisje,liep ze nog achter hem aan Of was dat meer een damesdingetje met Ada Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Ik ga ook wat intellectueels doen nu. Ivo Niehe kijken ofzo ProudMary en luna1961 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 ik merk dat ik aan BZV heel wat gemist heb, nee dan Wegmisbruikers, óók al zo'n toegevoegde waarde........... Ontzettend fijn dat die wandeling zo goed bevallen is. Helemaal leuk! Kabouter heel veel sterkte toegewenst, en verder iedereen sterkte wie dat nu nodig heeft. Welterusten allemaal. Morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Hoi Zeilbootbewoner, lang geen bericht van je gezien. Lukt het een beetje daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden