plof Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Goeiemorgen Plof. Dagpact: jowan ps, maak je er even 10 mrt van Plof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Goedemorgen, aan de wandel, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Goedemorgen Plof, Jowan en Eline en straks de andere frummers. Plof, hoe vinden je buren dat dat je zo vroeg gaat pianospelen, of houd je je daar niet mee bezig. Wel lekker begin van de dag Ik ben gisteren op de bank in slaap gevallen na een heerlijk ontspannende voetmassage van mijn lieve ega, mjam. Was zo maar in dromeland en waggelde naar mn bedje. Bolletje, dat was inderdaad de naam die ik zocht een casemanager. Die is heel belangrijk bij dementerenden. Is ze nog niet bij een arts geweest dan voor een diagnose? Heb je dit zelf geconstateerd of haar man? Het is voor de omgeving vaak onbegrijpelijk wat er gebeurt met iemand die dement is. Mijn schoonzus woonde alleen en zag overleden familieleden in haar kamer waar ze voor ging zorgen. Maar het heeft nog lang geduurd voordat ze de diagnose dementie kreeg, omdat ze ook nog geen 70 was. Een casemanagere kan uitleggen wat er allemaal gebeurt en inschatten wat iemand nodig heeft. En het is bekend dat de mensen ook alles zelf willen blijven doen en eigenwijs worden. Heel naar voor de omgeving. Het is erg belangrijk dat de huisarts toch ingeschakeld wordt. Misschien kan haar man eerst alleen gaan praten met de huisarts of toch proberen haar mee te krijgen. En voor jou is het bijzonder belangrijk dat jij goed je grenzen aangeeft, want dit is in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van de familie en huisarts en als er een casemanager komt. Het is natuurlijk heel fijn dat jij een handje toe kunt steken, maar je kunt niet alle problemen rondom deze problematiek op je hals haalt. Niet doen hoor. Dagpact: Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Vandaag weer een dag schakelwerk. Nu maar hopen dat het droog blijft buiten. Ziet er nattig uit... Maar goed, ik hoor de vogeltjes al fluiten. Dagpact: jowan Blondie Blekje 10 maart 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Terug van mijn rondje, beetje natjes hier. Maar het ljkt snel beter te worden... Maak er een fijne dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Bakkie zit er hier ook in Ik ga wat doen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Hier ook weer terug van een korte wandeling, zo het huishouden en hopen dat de zon vandaag ook komt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Goede morgen Dagpact: jowan BlondieBlekje Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Goedemorgen, Vanochtend een paar uurtjes werken, wandelen, fietsen. Lekker bezig zijn. Vanavond weer groep. Eens kijken hoe ik daar anders mee om kan gaan. Ik kom nl. altijd doodmoe thuis en heb er eigenlijk altijd een slechte nacht na de groep. Ik doe die groep altijd heel intensief, ben zeer betrokken en actief. Niets mis mee op zich, maar het kost me nu te veel. Ik doe ontzettend mijn best. Mijn therapeut zei dat ik minder mijn best moest doen; ok snap ik, maar hoe dan wel. Dat mag ik gaan onderzoeken. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Allemaal een mooie dag gewenst! Hier ligt een lege (lees geen patienten) dag voor me, dus ik kan me lekker op allerlei klusjes storten...en dat zijn er altijd teveel voor 1 dag. In ieder geval iets inplannen dat buiten is denk ik zo! Dagpact: jowan BlondieBlekje Albert Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Ik zie de zon! Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 In welk land woon jij, Eline? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Goedemorgen, eerst koffie.... hier triest regenachtig weer brr.. fijne dag all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 In groningenland jowan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Goeie morgen mensen. Goh ik heb me toch geslapen zeg, en ik zou zo maar nog uren kunnen slapen maar dadelijk om 8.30komen ze de nieuwe deuren halen om die passend te gaan maken in de nieuwe kozijnen die hier ook in mijn huis komen. dus moest ik eruit. Vandaag ga ik alleen de was doen, een beetje poetsen hier en boodschappen halen verder niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Nu een poging doen een PB met foto's naar blekje te versturen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Mooi land , Eline, ik kom er wel vaker, maar het is zo'n eind weg van limland..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Kastanje..heb jij die groep nog wel echt nodig? als het je meer energie kost dan opleverd. misschien dat je het ook in iets anders kan steken wat je nu meer moeite kost..maar waar je wel naar toe wilt Soms ben je verder als een groep..een groep kan jou ook tegenhouden om verder te komen. daar bedoel ik mee de last wat je telkens meedraagd na zo meeting. En ja minderen bv je best doen is een moeilijke daar heb je hem weer "minder" Voortgang..vooruitgang is voor ons stoppers belangrijk..in het proces ,herstel vooruitgang maakt je sterker geeft je moed Was weer zoiets wat in me opkwam.. dit is van toepassing op mij kan maar zo ook voor een ander wezen. Goede morgen allen trouwens Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Huttula, Dankjewel voor je reactie. Je verwoord eigenlijk wat ik diep van binnen al wel voelde, maar nog niet wilde horen. Heb ik de groep nog wel nodig ? Hier kom ik weer bij mijn thema: iets loslaten wat zo helpend en vertrouwd was. Ik schrijf het al in de verleden tijd; zegt ook wel wat. Ik zal dit eens gaan open gooien bij de begeleider van de groep en mijn therapeut. Openheid hierover geeft ook weer ruimte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden