Spring naar bijdragen

donderdag 5 maart 2015


plof

Aanbevolen berichten

Thuis van werk.

Kogel is door de kerk.

Op eigen aanvraag word ik overgeplaatst naar het team waar ik ook indiceer.

Lekker mijn eigen toko runnen.

Rust, regelmaat en ruimte om verder te ontplooien...

Blij dat ik heb doorgezet. Voelt nu al rustiger.

Afijn, voor nu nog effe een bakkie en daarna kokkerellen.

Hutspot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hangt er wel van af wat je tegen ze zegt hoor Plof. Als je zuur of verbitterd bent krimpen ze een beetje ineen. Waarschijnlijk komt dat door bepaalde toxische gassen die je dan uitademt, daar zit een stofje in dat hun cellen doet samentrekken. On topic: het schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn dat alcoholdampen ook een negatieve invloed hebben op planten. Als je een bepaald alcoholpromille uitademt (volgens mij rond de 3.0 maar zou het moeten opzoeken) en je praat (bralt dus) tegen je kamerplant, dan gaat hij heel licht schommelen. Met het blote oog is dit uiteraard niet waarneembaar, maar je kunt het vastleggen met microscopische slowmotioncamera's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist galant om je te helpen Gipsy, maar kan me voorstellen dat genant moment was.

 

Logisch dat je je even slecht voelde Kaboutertje,

 

Moest vanmorgen deur uit en grote angstaanval, durfde amper naar huis. Blijft bij mij lang hangen.

 

Alle praktijk en theorievoorbeelden lees/hoor ik weer dat oefening kunst baart en het geleidelijk beter gaat. Nu ik ben denk ik weer uitzondering. Al half jaar zelfde ritje, en steeds goed en daar baal ik dus zo van.  En ergste is dat ik me nu al weer loop op te fokken over volgende week.

 

Ik moet en zal naar tandarts maandag, pfff.

 

Vroeger loste ik het op met alcohol en dat verdoofde als ik weg moest, alhoewel ik besef dat tandarts geen geschikte afspraak daar voor is.

 

Werd op vliegvelden ook altijd extra gecontroleerd omdat ik me zenuwachtig gedroeg, kon het me voorstellen. Als ik eenmaal in dat toestel zat was alles goed. Niet belangrijk, maar ach ben het even kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder alcohol zijn de overall angsten overdag minder erg MG, maar piekmomenten zijn er af en toe en daar is mijn oplossing nu niet meer aanwezig.

 

Heb ook niet zoals sommige anderen hier last gehad van binge drinken, of hoe dat ook heet. Voor mij was het medicijn en geen genot. Natuurlijk af en toe wel bij feestje, maar dronken niet vaak geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...