kruidenthee67 Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Preitaart...zelf deegje maken, lekker vegetarisch... Eind van de middag liep ik de kelder in, prei pakken en 'plop'.. daar was ie 'ik mag....' Getver...nee ik mag helemaal niks met alcohol, wil het ook niet. Gelukkig was ik er alert op, heb prei gepakt....naar boven en snel een kop soep opgewarmd. Achteraf kon ik analyseren waarvan het kwam, maar toch schrik ik dan weer van het onverwachte en dwingende van de gedachte. Bleh. Ben wel blij dat ik er niet aan toegeef. Voelt goed. AlbertRemmo en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 In ieder geval over die gedachte... Zal duimen strakjes Akelei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 En ik ga stofzuigen....spullen klaar zetten voor morgen en opslomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Ik duim voor je Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Ik ga ook opslomen. Beentjes omhoog, ff tv kijken en dan naar bed. Gelukkig een paar rustige dagen voor de boeg. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Vanavond op pad geweest. Wel 100 keer vandaag gedacht om af te zeggen, maar toch niet gedaan. Persoonlijke overwinning voor me, betekent veel voor me. Emotioneel zit ik er beetje door, gesprekken werden soms iets te persoonlijk. Nu even gedachten verzetten met rijdende rechter. AlbertRemmo en Kastanje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Suikertje, petje af voor jou! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 deze jongen gaat naar bed truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 bedtime nighty night night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden