Kate Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Ik geloof het niet. Als een plaatje van bonbons je al trek oplevert, dan zal een fles in je tas echt niet voor rust zorgen. Wat is er zo erg aan om een borrel af te zeggen die je niet ziet zitten? Slaap lekker voor zo of voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Gerrit, zodra ik op een mooie dag vrij ben én mijn motor zou het niet doen én mijn racefiets zou geen zin hebben én mijn tuin zou klaar zijn... dan wil ik je wel een keer komen helpen met je tuin. maar een tuin is nooit af en mijn fiets heeft altijd zin en een stuk-gaat-ie gaat bijna nooit stuk dus dat kan lang duren... Loper en AlbertRemmo gefeliciteerd! Het zwaarste is geweest! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Agnieta, hoeveel veroordelingen kun je kwijt in één posting? Het is niet erg. Niets is erg en niets is fout en niets is knap of goed. Het is. Punt. Wat zou jou helpen om echt gestopt te Zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Ik ga naar bed truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Notte... Zzzzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Ik meld me hoofdschuddend en nuchter af voor de dagpact. Toen ik stopte met drinken heb ik alles, maar dan ook werkelijk alles wat je daarbij kon gebruiken weggegooid. Het was een besluit. En niet een "proberen". Tegen het alcoholspook is geen kruid gewassen. Daar wilde ik resoluut mee omgaan. Tot nog helpt het voortreffelijk. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden