Spring naar bijdragen

maandag 23 februari


blondie6173

Aanbevolen berichten

Zo weer aardig bijgelezen. 

 

Kaboutertje. Heel veel sterkte. Het duurt nog even maar dan weet je wel wat het is. Uit eigen ervaring weet ik dat het fout kan zijn dus ik zal er nooit luchtig over doen. 

Dit is een serieuze zaak die nagekeken moet worden. Ik duim voor jou dat het een goede uitslag zal zijn. 

 

En ik het heb gelezen dat ik toch niet kinderachtig ben. Voelde ik mij aangesproken. Nee ik moest er om lachen. 

Want ja waar maak je je druk over als het gaat over de wereldproblematiek die momenteel speelt. 

 

Fijne avond. en ik hoop morgenochtend gewoon weer op tijd te zijn.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Ploffie is er ook...en de anderen ook hallo!

Maar Ploffie komt altijd zo 'binnen' en dat bedoel ik niet negatief hoor Plof...er is meteen beweging als jij verschijnt...tenminste zo ervaar ik dat! 

En aangezien ik wil gaan slapen, moet ik dat juist beperken... :D

 

Dus lieve mensen, fijne avond en een goeie nachtrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is Tony.

Bedankt mijn Gerrit voor je wel heel erg snelle welkom. Ik heb nog niet eens voorgesteld.

Dat had eigenlijk al lang moeten gebeuren. Ik volg jullie al (stiekum) sinds 26 augustus 2014. Schande.

Ik ben toen gestopt met te veel drinken. Dwz helemaal gestopt met drinken. Huisarts ingelicht en gewoon begonnen.

Ging fantastisch. Snapte niet, dat dat anderen zo veel problemen gaf...

Tot half januari. Toen zakte ik door de bodum! Twee liter sterke drank (42%) gingen er in anderhalve week door.

Stom, stom. Toen weer gestopt. Nu beter. Allee schouders eronder en daar gaat ie dan.

12 februari. Weer twee liter in huis gehaald die avond. 's nachts om 04.00 u bed uit en daar gingen de twee liters

het toilet in. Huppekee 42 euro de pot in. En mensen, ik voelde me zó rijk. Ik ging zingend mijn bed weer in.

Mooi verhaal, hè. Nou hoop ik maar op een beetje ondersteuning van dit forum, want, echt, het blijft toch moeilijk.

Mijn Gerrit, jij stuurt toch altijd een zgn. PBtje. Stuur mij dat ook even , want ik weet nog steeds niet goed hoe een en

ander werkt op dit forum. Vind jullie dagelijkse ontboezemingen wel interessant.

Ik blijf lezen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...