Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Weer een dropje Om mijn gang van gedachten te ordenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 @MG Ook dat kennelijke onverklaarbare delen we, dan. Ik hoop niet dat het waar is, maar ik heb het vaak naar een paar "goede dagen", dagen waarin ik genoot van groei, van leuke en goede contacten met anderen. Mijn periodes van ernstige koppijn zijn te lang om alleen met plotseling ander weer te maken te hebben. Ik zoek het ook liever in mezelf. Maar "emotionele stress" vind ik ook al zowat om hardop te zeggen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Kost wat, levert ook wat op Zegt ze (big grin) Terwijl het eigenlijk vanzelf gaat Het zijn de apen en de beren Ik ken ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) hahaha die Akelei! Ik noem dat met mijn vriendin Miep&Co Genieten van Nu (ondertussen hartstikke!) 21 februari 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Muziekje dan maar... Zie (hoe braaf ) de daarvoor bestemde draad.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) en nu wil ik................. bolletjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nee, ff serieus ik wil alleen verder het idee dat er iemand op mij wacht thuis vind ik echt vreselijk. ik moet erheen kunnen als ik wil en weg kunnen blijven als ik geen zin heb ze moeten hun bek houden als ik dat wil en intelligent praten als ze wat zeggen ze moeten het huis poetsen zonder sloof te worden eigenzinnig en zelfstandig zijn, maar wel doen wat ik wil geen problemen hebben, maar ook niet lichtzinnig zijn en ga zo maar dooooooorrrrrrr en stel je toch voor dat ze bloemetjesgordijnen willen of, nog erger, begrip, of zelfs respect..... t zal je toch overkomen........ Dat dus. Hahahahaha!!!!!!!!!!!! 21 februari 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 En altijd het omarmen van het nieuwe Maar Pffffff Wan aangekondigd... Argh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 en nu wil ik................. bolletjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee . (klop klop op de microfoon) Hallo hallo .......... Jongens dat kl. ding doet het weer eens niet. (klop klop) oké ja nu wel het momentje...... JAAAAAHAAAA RIEP IEMAND MIJ? Mai, plof en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (klop klop op de microfoon) Hallo hallo .......... Jongens dat kl. ding doet het weer eens niet. (klop klop) oké ja nu wel, momentje...... JAAAAAHAAAA RIEP IEMAND MIJ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Heerlijk gegeten hier. Nu uitbuiken om plaats te maken voor de sushi vanavond. Vrij rustige dag gehad. Eigenlijk niks gedaan plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ik zou over mijn dag kunnen vertellen Daar is niets mis mee D'r is "iets" Mooi om jullie te lezen (soms ) plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ja, er is trek...sorry dat ik zo abrupt binnenval hiermee. 'Ombestemd'...dat is het woord, al eens eerder gebruikt. Nee, ik ga het niet doen. Maar het kost nu moeite. Het levert me niks op, ellende enz enz enz enz enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ik doe niets anders terwijl het ooit... Makkie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Kruidje, schoenen an en kraan open hup alternatief: we lullen je avond vol kies maar plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) @kruidenthee: trek duurt gelukkig nooit zolang. Als je wil kun je het gewoon uitzitten op je stoel, leuningen vasthouden en je sterke karakter aanspreken. Met een half uurtje is het vaak wel voorbij.... Als je dat kunt, is mediteren ook een beproefde optie bij mij... 21 februari 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 we zouden computertaal uit kunnen slaan, jowan zou kunnen doen alsof we dat menen, net zolang tot ploffie het door krijgt plof en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 we zouden over sokken kunnen beginnen plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 marliesjes Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 opkweken van munt kunnen bespreken plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 het duurt meestal half uur lees ik net dus nog maar 28 minuten Kruid schiet es op!! Kies!! Je hebt nog maar 28 minuten en dan schijnt het gewoon weer koffietijd te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Er staat al een kind onder de douche, die zal raar opkijken als ik er bij kom met m'n schoenen aan. Dank voor jullie snelle reacties...de aandacht sterkt me En ik ben er met volle aandacht bij jowan, dat voelt als soort meditatie. Ik weet ook hoe het komt...da's belangrijk voor me...wil weg voor mijn gevoel, terwijl ik het juist moet voelen..au. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 hahahaha............... Mooiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 succes dame je redt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Thee, je weet hoe het komt. Da's goed, daar kun je wat mee. Hup Thee, groeien ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Heb je iemand in de buurt die je vast kan houden, kruidje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden