Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Thanks Kohtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) mocht niet gezegd worden. 18 februari 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) . 18 februari 2015 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) Voor jou Jane! :S 18 februari 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) Jane mag zelf dan ook stoppen met praten over mensen die ze dood ziet gaan. 18 februari 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Spud & Ko is dit niet meer voor pb's ikzelf zou het niet fijn vinden als er hier over mij wordt geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Ja, je hebt gelijk, Jane. Ik dacht dat ik niets vertelde, maar alleen de naam noemen is natuurlijk al "niet netjes". Ik zal de berichtjes weer verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 ik denk niet dat je iets fout schreef maar idd alleen al over die anderen schrijven is niet echt fijn, sorry als ik betuttelend overkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Ik ook beste zuiver Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 hoezo Spud? Brand los! ik ben nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 "Tutteltje" Lady Jane.... Tis gebeurd.. Je had helemaal gelijk hoor. Er is nu alleen weer zo'n lelijk gat in het dagdraadje gevallen. Excuses!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Over de mensen spreken waar je voor moet zorgen. En blij zijn dat zij ook kunnen schilderen. Denk dat je ervoor kiest en anders moet je er niet zo over klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Beetje flauw Spud om het antwoord dan in een eerder berichtje van je te zetten. Ben je aan het drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Ja een enorm gat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Ach waarom ga ik er ook op in haha. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 22.00 uur Bedtijd voor mij zonder alcohol hè Vrijdag 3 weken Truste allemaal Tot morgen En morgenavond weer AA maar meld me morgenochtend nog en morgen tussen 18.00 en 19.00 uur Monster en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Oké gaan we dat hanteren. Erg flauw! Heel flauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 nou Spud ik weet niet waar je mee bezig bent hier maar ik log uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Nee, Kate, maar vind het nogal dubbel wat kan en niet kan onder de maatstaven van Jane. Zij mag wel schrijven over hoe moeilijk het is contact te krijgen met mensen die doodgaan en hoe zwaar het is. Maar ik mag geen vraag stellen namen mijn vriendin. Vind het nogal laag bij de grond om te schrijven dat iemand eindelijk mee doet met tekenen. Die mensen gaan dood, is het dan niet belangrijker om iets te doen wat zij ook echt leuk vinden? Misschien toch maar beter mijn postings lezen dan ik heb niets geschreven van wat jij hier noemt bij mijn weten zelfs helemaal niet dat het zo zwaar is integendeel Wat zeg je echt Spud want dit gaat duidelijk niet over mijn postings Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Je kunt van mening verschillen over wat wel of niet integer is, maar ik begrijp de vijandigheid niet. Ik voelde me net ook even ongemakkelijk toen oudfrummers besproken werden. Nah ja het is al laat. Ik ga opslomen. Goeienacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Weet je wat! Ik vind jullie allemaal zulke zielige mensen, dat ik niet eens meer moeite wil doen om contact aan te houden! HOUDOE! Dag Spud, zo'n taal wil ik hier best missen. Als je niet normaal kunt communiceren is het beter dat je weggaat, ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Ik heb ook een verzoek gedaan voor uitschrijving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goedenavond. Wat een aparte draad vandaag . Probeerde er iets van te begrijpen maar het is me niet gelukt. Vanavond vanaf 3 hoog op t meest noordelijke puntje van t westen van Nederland ( Huh?) een schitterende roze oranje paarse zonsondergang mogen aanschouwen. Adembenemend Lekker slapen nu in een schoon bed en morgen een vrije dag. Hoe fijn is dat ! Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact, alweer een succesvolle dag. In meerdere opzichten. Lekker opgeschoten in huis en nagenoten vaan het fantastische weekeinde met prachtige mensen in een puike omgeving. In de Ardennen, niet al te ver van huis. Ik kreeg complimenten en ik merk dat ik het nu bewust ben dat ik ze krijg. Het vrijelijk kunnen aannemen en hanteren is misschien nog een brug te ver, maar dat komt wel. Veel geleerd over mezelf. Wat er vandaag op deze draad allemaal heeft plaatsgevonden is me niet duidelijk. Ik heb niet alles gelezen en vind het ook niet fijn om te zien. Hele berichten weggehaald. Zal wel een reden voor zijn. Welterusten en wellicht tot morgen. Slaap lekker. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden