Spring naar bijdragen

Woensdag, 18 februari 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Nee, Kate, maar vind het nogal dubbel wat kan en niet kan onder de maatstaven van Jane.

Zij mag wel schrijven over hoe moeilijk het is contact te krijgen met mensen die doodgaan en hoe zwaar het is.

Maar ik mag geen vraag stellen namen mijn vriendin.

Vind het nogal laag bij de grond om te schrijven dat iemand eindelijk mee doet met tekenen.

Die mensen gaan dood, is het dan niet belangrijker om iets te doen wat zij ook echt leuk vinden?

Misschien toch maar beter mijn postings lezen dan

ik heb niets geschreven

van wat jij hier noemt

bij mijn weten zelfs helemaal niet dat het zo zwaar is

integendeel

 

Wat zeg je echt Spud

want dit gaat duidelijk niet over mijn postings

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat! Ik vind jullie allemaal zulke zielige mensen, dat ik niet eens meer moeite wil doen om contact  aan te houden!

HOUDOE!

Dag Spud, zo'n taal wil ik hier best missen. Als je niet normaal kunt communiceren is het beter dat je weggaat, ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond. Wat een aparte draad vandaag . Probeerde er iets van te begrijpen maar het is me niet gelukt.

Vanavond vanaf 3 hoog op t meest noordelijke puntje van t westen van Nederland ( Huh?) een schitterende roze oranje paarse zonsondergang mogen aanschouwen.

Adembenemend

Lekker slapen nu in een schoon bed en morgen een vrije dag.

Hoe fijn is dat !

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me nuchter af voor de dagpact, alweer een succesvolle dag. In meerdere opzichten. Lekker opgeschoten in huis en nagenoten vaan het fantastische weekeinde met prachtige mensen in een puike omgeving. In de Ardennen, niet al te ver van huis.

Ik kreeg complimenten en ik merk dat ik het nu bewust ben dat ik ze krijg. Het vrijelijk kunnen aannemen en hanteren is misschien nog een brug te ver, maar dat komt wel.

Veel geleerd over mezelf.

 

Wat er vandaag op deze draad allemaal heeft plaatsgevonden is me niet duidelijk. Ik heb niet alles gelezen en vind het ook niet fijn om te zien. Hele berichten weggehaald. Zal wel een reden voor zijn.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...