Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 januari

Jette28

Aanbevolen berichten

Oh Skip, balen. Maar dan weet je dat voor de volgende keer: knieën nooit doorstrekken - en je nek alleen heel rustig bewegen in je asana's, en nooit als je ligt. En pijn is nooit de bedoeling.

Goed laten rusten die knie nu, maar ook in milde beweging blijven. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, dank erik en plof voor suggesties, helpt niets. wil programma wissen, krijg dan melding dat ik browser moet sluiten en het opnieuw moet proberen. begrijp het niet.

al proberen herstellen, helpt niet. mijn computer loopt niet, doe er tijden over om websites te openen door reclames.

en eerlijk gezegd weet ik niet eens wat browser is, sorry. probeer programmas te verwijderen terwijl ik niks doe?

Wacht wel af

Voor de rest gaat goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Suikertje

Browser is het programma waarmee je internet bekijkt. Als je het woord niet kent zal het wel Die E zijn; internet explorer dus want die zit standaard op Windows.

Probeer eens een paar online scanners.

1 http://www.eset.com/us/online-scanner/

2. https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/online-scanner

3. http://housecall.trendmicro.com/nl/

4. http://www.bitdefender.nl/scanner/online/free.html

Als die dingen vinden stuur me dan even een bericht waarin je de tekst copy paste....

Succes, het klinkt alsof je rotzooi op je pc hebt.

(de volgorde geeft aan welke ik persoonlijk het beste vind. Als je er maar 1 zou doen neem dan Eset!)

(deze scan is denk ik voor heel veel frummers relevant om een keer te laten lopen)

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag weer zoveel trek. Ik word niet goed van mezelf. Het zal wel met het feest van vanavond te maken hebben. Ik heb er ergens wel zin in en ergens helemaal niet (door confrontatie met drank) Ik weet niet of ik wel moet gaan.....Probeer me bij trek in elk geval te bedenken dat ik morgen om 10.00 wil spinnen (indoor fietsen) of banen zwemmen en om 12.30 meditatie. Daarbij wil ik niet gedronken hebben.....

Bij mij is het ook dat ik het niet leuk vind omdat ik met luide muziek zo doof ben als maar zijn kan. Ik kan gesprekken niet volgen. Daarom ga ik als niet roker vaak buiten tussen de rokers kletsen. Ik kom er om sociaal mensen te ontmoeten maar het werkt niet goed omdat ik niemand goed versta. Toch is mijn gehoor goed en vaker gemeten ook.

Ben ook best slaperig en dat is ook niet goed met trek. Ga nu even pitten en ik zie wel wat ik doe. Ik wil niet drinken. Ik schrijf het hier maar even op als stok achter de deur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben ook weer online. Ik heb een leuke dag gehad met de ontmoeting van een aantal frummers en daarna de beurs. Tjonge, wat leven we toch in een land met overvloed, maar ook heel mooie dingen die er gemaakt wordt. Ik heb me helemaal uitgeleefd bij de aankoop van lapjes voor een nieuwe quilt. Twee keer zoveel uitgegeven dan ik van plan was. Ik was (en ben) heel erg blij met mijn aankopen, maar dan komt daar in de trein al een gevoel van schaamte. Dat ik weer zoveel voor mijn hobby heb gekocht, heb ik nog niet genoeg dan? En over onmatig gesproken: het had toch wel wat minder gekund. Dan had ik nog steeds een mooie quilt kunnen maken. Ik had me voorgenomen om zo weinig mogelijk mee te doen aan het conusmeergedrag dat soms zo erg is in onze maatschappij. Nu koop ik bijna nooit iets dat niet met eten te maken heeft, maar als het om mijn hobby gaat... oei. En alsof dat niet genoeg is, haal ik er ook nog even bij dat er mensen in dit land zijn die dit allemaal niet kunnen en dan heb ik het nog niet eens over landen waar bijna niets is en waar ze al blij zijn met een beetje vrijheid. Tjonge, hoe is het toch mogelijk dat ik op die manier van iets leuks iets ga maken waarvoor ik me ga schamen en zo dus helemaal verziek. Ach, laat ik maar gewoon proberen mijn knopen te tellen en er blij mee te zijn. Je kunt ook te veel de ellende van de wereld op je schouders leggen. Ik kan er toch niks aan veranderen voor anderen. En toch knaagt het. Maar niemand kan van mij zeggen dat ik de economie niet draaiende houd. 

Kastanje: heel goed dat je ziet dat je die verwachtingen naar je dochter toe hebt die je niet zou moeten hebben. Ik heb gemerkt dat als je je verwachtingen bijstelt, je ook niet teleurgesteld kunt worden. En het voor kinderen ook vrijer voelt, want ze voelen het best aan hoor. Maar loslaten blijft moeilijk. Ach en je moet ook maar zo denken: veel mensen zijn helemaal niet bewust met dit soort dingen bezig en doen maar wat. 

bewerkt door Blekje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn stofjes wegdoen??? :face-icon-small-shocked:  :face-icon-small-shocked: O, maar ik ben er nu al flieft op. Als m'n quilt klaar is, heb ik daar misschien geen moeite mee, maar hij is al helemaal aan het groeien in mijn hoofd. Dan doe ik nog liever een schenking van hetzelfde bedrag aan een goed doel.

Wat een plezier in je mooi opgemaakte bed. Heerlijk hoor dat je daar van kunt genieten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tof idee Jopie!

Die tip ga ik gebruiken om mijn onderlaken te krijgen zoals ik het wil wanneer ik mijn bed verschoon. Ik moet ook vaak klimmen en dan krijg je weer plooien.

Vind het lekker bij alles schoon om in een strak bed te kunnen kruipen. Later boeien de plooien niet meer zo.

Als je ook nog een tip hebt om je dekbed in alle hoeken van je hoeslaken te krijgen, hoor ik deze graag. (Al denk ik inmiddels dat die dingen nooit echt helemaal op maat gemaakt worden...)

Dus zijn dekens misschien een betere optie van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen de film "When a man loves a woman" kijken Agnieta?

Ik zag hem gisteren en maakte best veel indruk op mij.

Gaat over verslaving maar ook het harde werk er naast om weer nader tot elkaar te komen.

Want behalve dat je de verslaving oplost door te stoppen loop je blijkbaar als partners dan tegen heel veel andere dingen aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kan ik dus soms uren mee bezig zijn. Met dat wapperen en dan zit het nog niet zoals ik graag zou willen. Ben nu tevreden als de bovenkant en de zijkant waar ik gebruik van maak met het dekbed vol zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist daarom rade ik die film eigenlijk aan Agnieta.

Is geen romantiek.

Maar laat zien hoe partners elkaar soms verkeerde signalen kunnen geven.

Net sprak je nog over verafschuwen. Nu zeg je er geen moeite mee te hebben.

Maar bent heel eerlijk over het feit als je morgen ziet dat hij er ook geen moeite mee lijkt te hebben.

Dat je het apart vind om te zien dat het leven gewoon doorgaat.

Maar misschien denk ik er weer meer in gezien te hebben dan dat er is. In die film bedoel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk was ik van plan om hier niet meer zoveel te schrijven....

Omdat ik de laatste tijd best wel om niks kan ontvlammen.

Maar gezien de vele berichten die ik nu geschreven heb kan ik het dus blijkbaar niet missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit blijft een dilemma Erik. Denk dat je je moet afvragen waar je gelukkiger van word: Of nuchter de hele avond op de bank of nuchter op een feest met 400 vrijgezellen. Wat geeft je meer last. De hele avond zitten balen op de bank dat je niet kan drinken of niet drinken en toch naar het feest gaan. Ik kan me ook van je herinneren dat je soms getriggerd word van de hele avond thuis zitten achter de computer. Of misschien heel iets anders gaan doen dan deze 2 opties?

Denk dat ik toch maar ga. Vorige keer was ik na afloop trots op mezelf dat ik niet dronk ook al was er alle verleiding. Kan niet elke keer weglopen en thuis blijven. Als alternatief had ik de sauna bedacht maar daar is het dus Valentijn avond. Ik ga daar nu niet in mijn uppie zitten. Ga denk ik niet lang blijven. Tot vanavond. Ik kom me zeker afmelden deze avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...