Spring naar bijdragen

Woensdag, 11 februari 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Ben ook weer terug.

Griep heerst ook nog geloof ik. maar ik heb de griep al gehad en sinds zondag nu vreselijk hoesten tot en met gister. vandaag was het hoesten wat minder gelukkig. maar nu nog steeds heel erg verkouden.

Dus vanavond ga ik mijn best doen om es wat raars te eten wat ik nooit doe (sinaasappel :blush: )

Altijd nog beter dan een grog hè? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja inderdaad ik ben echt serieus met adb bezig. 15 februari alweer 8 maanden. 

Echt niet te geloven hoe hard het gaat. 

Ja ik werk 6 dagen in de week. En in de avond lig ik al gauw om 10 uur of zo op bed. Probeer ook niet te laat nog achter de computer te zitten. 

Dan slaap ik beter. Trouwens verleden week een heerlijke pittenzak gekocht bij het Kruidvat 

Dus die leg ik in de avond alvast in mijn bed om op te warmen. Zalig...

:)  :)  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou mijn oude laptop is weer gecrashed

en op de nieuwe staan nog geen documenten, downloads

en programma's als Open Office.

Net goed dacht ik net, door het uitstelgedrag

kom ik er nu pas achter.

2 mogelijkheden; ik doe alles in 30 in de bieb morgen en kom te laat op cursus

of ik ga kijken of ikzelf Open Office kan installeren hier

en laatste mogelijkheid is via explorer op words, zo deed ik dat jaren terug ook immerw.

Nou één vd drie moet lukken toch?

eerst maar eens koffie.

 

raps vroeg naar bed (nog vroeger dus)

de griep is een ramp nu en duurt 2 weken

dat kun je niet gebruiken he.

 

Mocht je willen dan kan je hier Libre office downloaden en installeren. Werkt voor mij prima.

http://nl.libreoffice.org/

Succes ( of sterkte... ;) ) in iedergeval...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thnx Paddy

ik houd m achterv de hand

maar mijn eerdere 6 cursussen staan al in open office

en ik wil het total ooit bundelen

dus ik ga eerst hierachter aan,

mislukt dat dan nog

dan kan ik libre office alsnog downloaden,

(maar zag dat het niet gratis is ook, )

dropbox is me inmiddels wel gelukt, en daar zag ik

ook nog een verhaal in, das dan weer winst.

en ik meen dat mijn downloads nu in iets zitten

wat voor apps bedoeld is, dat kan blijkbaar ook op dezepc

komt goed dus

maar niet meer op tijd voor morgen

dat wordt dud weer bieb-ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, heb je windows 8?

Dat is even wennen inderdaad.

 

Je kunt je programma's in ieder geval op twee manieren vinden.

 

Ga naar linksonder windows knopaanklikken. Dan kom je het tegelscherm en begin je gewoon te typen als je weet hoe het programma heet (In dit geval writer)

 

Of op het tegelscherm zit linksonder een pijltje dat naar benedenwijst,als je daar op klikt komen tegetjes van al je programma's evoorschijn.

 

Het is zo ontworpen voor touch screens, maar wennen is het wel.

Programma's die ik veel gebruik, pin ik op de taakbalk. Als je het programma open hebt op het  icoontje gaan staan en met de rechter muis er op klikken en kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ging bij mij net goed vandaag. Moest na het eten naar de winkel en bier halen bleef maar door mijn hoofd gaan en had een paar keer besloten idd te gaan voor pindasaus en bier. Uiteindelijk langs de winkel gereden en de pindasaus maar gelaten. Als ik gegaan was ging het verkeerd want ik wil op dit moment niet drinken.

 

Laptop is al drie dagen steeds aan het vastlopen. In plaats van vankantie zit ik zo 15 uur per dag achter de laptop en ben gefrustreerd moe en wat opgefokt. Allemaal triggers......dan maar niet naar de winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat van het weekend in de trein en er kwamen 2 bebaarde mannen in gewaden binnen met hele grote koffers.

 

Ik betrapte me zelf er op dat ik begon te fantaseren dat die koffers gingen ontploffen. Ik wil dat niet denken, maar gebeurde toch. Ik baal daar van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn computer deed dat ook vorige zomer. Begon met uitvallen en soms spontaan opnieuw opstarten. En hij werd erg warm. Tijd voor een nieuwe. Maar dan moet je het geld wel hebben. Nog net op tijd bestanden op een externe schijf gezet toen.

 

Goed dat je geen bier gehaald heb Erik. Ik zou morgen die computer maar laten voor wat ie is en iets gaan doen wat wel voldoening geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eerste wat ik gedaan heb ik classic shell downloaden. Dan heb je menu start weer terug en voelt ook windows 8 weer als vanouds. http://www.classicshell.net/

 

Dan kan je via start zoeken naar office en dan heb je het zo weer Jane. Ik doe al dagen niks anders als zoeken en dingen instellen. :(

 

Mijn laptop is een week oud maar door een solid state disk inbouwen en daar windows opzetten liepen dingen niet zoals gepland en vervolgens een trojan binnengehaald en heeeeel veel malware waardoor het weer vastliep. Nu geen McAffee meer maar Eset virus en malware bescherming. Nu zit alles safe.... Dit is in totaal 4x totale windows installatie in drie dagen,

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees dit nu pas terug Erik, gelukkig maar, want ik moet niet zo maar dingen gaan doen,

ik heb er echt geen verstand van, en inmiddels heeft zoon via team viewer adobe reader

geinstalleerd en kan ik wel bij mijn bestanden en downloads.

Sommige andere dingen zoals WeTransfer lukken nog niet erg, maar door daar wat mee te stoeien gaat

er af en toe zomaar iets goed en doe ik geen onherstelbare dingen.

Maar de video die dochter me stuurde met haar versie van Dat ik je mis, krijg ik er weer niet uit, terwijl dat al

wel 1 keer lukte. Misschien is dat de opzet wel, want na x aantal dagen verdwijnen de Trafsfers weer, worden

disappears ;) . Ach, ik en techniek zal wel nooit wat worden. Had ik maar naar de technische school moeten gaan

toen mn pa me daarvoor op had gegegeven in 1965, maar ik durfde niet als 1e meisje ooit. Best wel spijt van gehad.

En nu heb ik gelukkig een zon die echt fenomenaal is met pc's als hij niet aan het gamen is.

Bedankt voor het meedenken dus, ook de anderen,

en Erik ik hoop dat jij ook snel weer plezier hebt van je nieuwe pc, want 15 uur per dag, oei, maar we drinken niet he!

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...