Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 februari 2015

Blekje

Aanbevolen berichten

En Blekje....ook deze tranen moeten eruit

Kun je zien hoelang je alles inhoud...dat je nu spontaan gaat huilen

Als tranen echt niet meer nodig zijn houden ze vanzelf op....en kan je alles zonder tranen aan

Iets wat eruit wil...mag je niet tegen houden

ze zijn echt

Is alweer over hoor Hut. En uiteindelijk is het leven beter na een tranenbui(tje). Ik had vreselijk veel trek voor ik begon te kleppen hier, maar nu weer zin om even mijn quiltje te pakken en een stukje verder te werken eraan. Zo, ff klepje van m'n laptop dicht en fijn handwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom marilou

Verwijsbrief zal wel te maken hebben met vergoeding zorgverzekering

Taboe bij huisarts is niks taboe

moet zeggen dat veel dingen op zijn plek vallen als "geheim"word vrijgegeven

Zal ook wel iets te maken hebben met zelf erkennen van je probleem

Voor mij was het de beste stap naar huisarts...ik had geen weet hoe ik iets van verslaving moest aanpakken

hoe moet je iets aanpakken terwijl je al weet dat je wereld vergaat zonder.

alleen het idee al

zo zag ik hem hoor.

bewerkt door huttula
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, wat lekker dat je zo geslapen hebt. En een boterham midden in de nacht? Helpt dat om verder te slapen of heb je gewoon honger dan. Ietje: wat is er aan de hand met je jongste? MG: misschien is het ook een kwestie van programmering dat je vaak eerst aan de ander denkt voor je aan jezelf toekomt? De een heeft wat meer aangeleerd, waarschijnlijk in het gezin waarin je bent opgegroeid, om meer of minder rekening te houden met anderen en jezelf weg te cijferen. Ik kom uit een aardig groot gezin en dan moet je met veel mensen rekening houden om zelf ook aan je trekken te komen. Maar ja, als je later in je leven een laag zelfbeeld ontwikkelt, dan is die ander misschien ook wel heel erg belangrijk en hang je er zelf maar zo'n beetje bij. Ik heb dat naar buiten toe heel sterk, maar hier in huis draait heel veel om mij, houdt mijn ega ook wel heel veel rekening met mij en moet ik tot mijn schande bekennen dat ik ook heel erg op mijn eigen behoeftes gericht ben. Daar heb ik dan ook een permanent schuldgevoel over. Voel jij je ook schuldig als je niet met een ander bezig bent maar met jezelf MG?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren niet gelukt, vandaag dus een nieuwe poging tot de eerste alcoholvrije dag. Ik dacht dat ik een 'normale' drinker was waarbij het ietwat uit de hand gelopen was. Vandaag toch wel wat trillen, hoofdpijn, lusteloos, onrust... Wel nog goed te verdragen hoor :) Avonden zijn wel het lastigst, dus het begint nu wel te jeuken. Nu dus niet opgeven!

Gelukkig is het pas sinds een 1/2 jaar echt uit de hand gelopen dus ik ben nog wel in staat het zelf recht te zetten en andere keuzes te maken. Ik laat internetbehandeling dus voor nu even zitten. Zelfstandig aan de bak dus!

Zijn hier eigenlijk nog meer 20'ers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...