Blekje Geplaatst 10 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 O ja, dat vond ik ook wel even lastig. Dat het toch nog zo'n taboe is he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 En Blekje....ook deze tranen moeten eruit Kun je zien hoelang je alles inhoud...dat je nu spontaan gaat huilen Als tranen echt niet meer nodig zijn houden ze vanzelf op....en kan je alles zonder tranen aan Iets wat eruit wil...mag je niet tegen houden ze zijn echt Is alweer over hoor Hut. En uiteindelijk is het leven beter na een tranenbui(tje). Ik had vreselijk veel trek voor ik begon te kleppen hier, maar nu weer zin om even mijn quiltje te pakken en een stukje verder te werken eraan. Zo, ff klepje van m'n laptop dicht en fijn handwerken. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 (bewerkt) Welkom marilou Verwijsbrief zal wel te maken hebben met vergoeding zorgverzekering Taboe bij huisarts is niks taboe moet zeggen dat veel dingen op zijn plek vallen als "geheim"word vrijgegeven Zal ook wel iets te maken hebben met zelf erkennen van je probleem Voor mij was het de beste stap naar huisarts...ik had geen weet hoe ik iets van verslaving moest aanpakken hoe moet je iets aanpakken terwijl je al weet dat je wereld vergaat zonder. alleen het idee al zo zag ik hem hoor. 10 februari 2015 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Ben er vroeg bij..hier Rijst,roerbakgroente,kipfilet toetje hou ik tegoed heb altijd honger als ik thuiskom van late dienst Succes,sterkte en maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Letje, afwachten maar. Gelukkig wordt eraan gewerkt en of er pasklare oplossing is... Tuk ze, je hebt het nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Jopie, wat lekker dat je zo geslapen hebt. En een boterham midden in de nacht? Helpt dat om verder te slapen of heb je gewoon honger dan. Ietje: wat is er aan de hand met je jongste? MG: misschien is het ook een kwestie van programmering dat je vaak eerst aan de ander denkt voor je aan jezelf toekomt? De een heeft wat meer aangeleerd, waarschijnlijk in het gezin waarin je bent opgegroeid, om meer of minder rekening te houden met anderen en jezelf weg te cijferen. Ik kom uit een aardig groot gezin en dan moet je met veel mensen rekening houden om zelf ook aan je trekken te komen. Maar ja, als je later in je leven een laag zelfbeeld ontwikkelt, dan is die ander misschien ook wel heel erg belangrijk en hang je er zelf maar zo'n beetje bij. Ik heb dat naar buiten toe heel sterk, maar hier in huis draait heel veel om mij, houdt mijn ega ook wel heel veel rekening met mij en moet ik tot mijn schande bekennen dat ik ook heel erg op mijn eigen behoeftes gericht ben. Daar heb ik dan ook een permanent schuldgevoel over. Voel jij je ook schuldig als je niet met een ander bezig bent maar met jezelf MG? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Dagpact! Blacky Johan Albert Blondie Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Wijfie herkenbaar,maar viel toch weer in mijn slopend gedrag. Fijn dat t met jou goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik viel , bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Dank je Gerrit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Het beste Wijffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik ben zelfs af en toe gewoon gelukkig met mijn leven Jeetje, Wijfie.. dat dát maar mag groeien.. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Maak 't nou niet meteen weer te ingewikkeld, Wijfie. Door 't al te simpel te zien mis je misschien mooie kansen. Af en toe ook dingen doen die niet zo leuk zijn.. Als je ze met een gelukkig hart kunt doen, vallen ze wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Wijfie, de schuld aan het forum en het dagpact geven dat je je niet aan je beloftes kunt houden? Steeds zeggen dat je hulp gaat zoeken, naar de AA wilt gaan en het niet doen. Wie hou je voor de gek? eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik denk dat ze mij voor de gek houdt. Maar ik vind het niet erg. eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marilou01 Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Gisteren niet gelukt, vandaag dus een nieuwe poging tot de eerste alcoholvrije dag. Ik dacht dat ik een 'normale' drinker was waarbij het ietwat uit de hand gelopen was. Vandaag toch wel wat trillen, hoofdpijn, lusteloos, onrust... Wel nog goed te verdragen hoor Avonden zijn wel het lastigst, dus het begint nu wel te jeuken. Nu dus niet opgeven! Gelukkig is het pas sinds een 1/2 jaar echt uit de hand gelopen dus ik ben nog wel in staat het zelf recht te zetten en andere keuzes te maken. Ik laat internetbehandeling dus voor nu even zitten. Zelfstandig aan de bak dus! Zijn hier eigenlijk nog meer 20'ers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Nou ja Wijffie misschien is het wel beter als je wat afstand neemt van het forum.....je weet zelf wel waarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Wederom lekker gewerkt. Voel me als een vis in het water met dat indiceren. En wat de zorgverzekeraars en de werkgever ook wil, de kaasschaaf laat ik thuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Marilou01, welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Adres Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Welkom Marilou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden