Spring naar bijdragen

Zondag 8 februari 2015


Blekje

Aanbevolen berichten

Mooi monster.

Er zat denk ik wat alcohol in je man, waardoor de wijsheid in de kan?

Liselot, goed dat je het eerlijk bespreekt.

Gevoelens kun je niet afdwingen, hoe teleurgesteld je ook bent.

Knap van je hoe je ermee omgaaat.

En natuurlijk hopen we dat hij bijdraait, maar dat heb je niet voor het zeggen helaas.

Sterkte voor nu.

Welterusten voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ja Lieselot hij heeft het al 3 keer mee gemaakt, en misschien zitten ze dochters in de pubertijd nu waardoor hij ook wat meer zorgen heeft.

Ik hoop inderdaad dat het bijtrekt en bij veel mensen is dat zo, zeker als hij z'n kleine spruitje voor het eerst vast heeft, dan komt er een grote plek in z'n hart vrij voor haar.

Doe je de bevalling helemaal alleen of heb je iemand bij je die je daarbij wat kan steunen?

Tja en het duurt niet maar zo lang hé? Heb je alles al klaar? Is het wachten nu erg moeilijk nu het bijna zover is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kastanje, drink je dan voldoende water (sap, thee)? Ik heb af en toe ook een rottige hoofdpijn en heb dan de dag daarvoor niet voldoende gedronken.

 

Ik heb me hier een poos geleden ook gemeld met perioden dat ik met ferme hoofdpijnen te maken heb (en dat ik daarvoor niets uit een potje wil, tenzij....).

Die hoofdpijn komt uit mezelf en wil ik ook zelf "bestrijden". 

Vocht opnemen: ik moet er inderdaad aan denken voldoende te drinken gedurende de dag. Als ik thuis ben is dat geen probleem, ik lurk de hele dag kruidenthee en water.

Met lange dagwandelingen wil dat nog wel eens een probleem zijn, maar dat heeft aandacht: ik neem meer water mee en dwing me elk uur te drinken.

Schoenen:  ongeveer een jaar geleden kreeg ik knieklachten en kreeg daarvoor zooltjes. Die heb ik alleen in de wandelschoenen die ik het meest gebruik. Ik ga onderzoeken of daar een relatie is.

Stress: dit lijkt me voor mij de meest voor-de-hand-liggende oorzaak. En stelt me meteen ook voor een raadsel: ik werk niet meer, ben niet getrouwd, heb geen financiële problemen.....

Wat ik wel denk te hebben (schiet me maar lek) is emotionele stress. Ik ben serieus naar mijn leven aan het kijken en waar ik dat ten goede kan veranderen. Daarbij kom ik een heel flinke brok aan angsten tegen. Angsten die te maken hebben met hechting, binding en verlating. Juist ja, uit het begin van mijn leven.

Plan: ik ga in de slag met een haptotherapeut die bekend is met verslaving en de emotionele blokkades die daar mee samen kunnen hangen.

Ik meld me als er uitkomsten zijn. (Niet al over twee dagen dus...;-) )

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieselot het komt allemaal goed. Je bent krachtig genoeg volgens mij om het alleen te kunnen. Hou die kracht bij jezelf. Jij kunt jouw vriend niet sturen. Dat moet hij zelf doen. Hij is misschien bang dat het vaderschap hem claimt.

Dat zou een reden kunnen zijn.

In zo'n weekend krijg je dat lek niet boven.

Te kort tijd te veel stress te verwachtingsvol te emotioneel.

Nou ik kan het me levendig voorstellen hoe dat gaat.

Allebei een eigen leven en dan versneld de intimiteit en de verbinding weer tot stand brengen is niet altijd ideaal.

Vertrouw maar op jezelf lieselot. Dan komt t goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit me toch naar iets te kijken!

zon, zuipen, ziekenhuis.

Engelse jongeren die "los"gaan

met drank vnl, lachgas er soms bij

het verhaal wordt vanuit de Griekse kliniek verteld

komplete oorlogstoestanden lijken het, ze denken dat ze

de wereld aankunnen en gaan stunten, vechten, in coma

oei oei

geen idee van die wereld

ga ik ook maar zo houden ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje alles is klaar voor de bevalling, mijn moeder gaat mee. Tas staat klaar. 

Alle spullen in huis, kamer etc klaar. Heel fijn.

Regelmatig zit ik op haar kamer- nog niet kunnen voorstellen dat ze er straks is..

Ik heb nog steeds geduld, vind het fijn als ze wat later komt, des te steviger wordt ze. Kwaaltjes zijn wel vervelend, ik heb het carple tunnel syndroom en loop met handschoentjes- doet verschrikkelijk zeer. 

S'avonds lig ik in bed naar mijn buik te kijken en beweegt er van alles en nog wat, de rechterkant staat meer omhoog, dat is haar kont of rug denk ik, schattig hé. :)

Ik zorg goed voor mezelf, eet gezond en probeer ontspannen te leven, leuke dingen doen.

Zal op het forum zetten als ik weeën heb en laat weten wanneer ze geboren is. Donderdag 37 weken, dus het kan nog even duren- of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...