Spring naar bijdragen

Zondag 8 februari 2015


Blekje

Aanbevolen berichten

Ben ik de eerste???? Wat nu. Wat een langslapers zijn jullie. Goedemorgen dus. Ik voel me veel beter vandaag. En ik ben ook van plan om vandaag minder van de pammetjes te gaan snoepen. Bah, ik at ze gisteren als snoepjes. Toen ik naar bed ging, leek ik wel zwaar dronken. Trek is ook weg. Ik denk dat het een nawerking van de EMDR was. Dat heb ik in het verleden veel gehad na een sessie. Het probleem waar ik tijdens zo'n sessie aan werkte werd dan een paar dagen veel groter met meer klachten, dat bleef dan een paar dagen en dan was 't weer weg, en voelde ik me ook weer beter. Nou eerst maar eens koffie. 

 

Dagpact:

Blekje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, 

Wat een drukte hier al op de vroege ochtend. 

@Blekje. Wat goed van je....

 

Ik ga over een uurtje naar mijn vriendin hardlopen daar krijg ik dan een lekker ontbijtje en zij brengt mij weer terug met de auto.

Ik mijn sport gehad. Lekker bijgekletst. Voor de rest rommelen. Niets bijzonders. 

Hond nog uitlaten uiteraard.

 

Tot later ! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen,

 

Goh wat is dat fijn te lezen Blekje dat je je weer beter voelt, dat doet me goed. :lips:

 

Aggie weer oppas oma af. :)

 

En ik lekker uitgeslapen. Heerlijk. Dadelijk wat poetsen en dan Gamen. :D Eerst de kattenbak schoon maken want er ligt zo te ruiken een ferme jongen in.

O en waar ik heel erg gelukkig mee ben is dat Ap zich weer beter voelt. Dat doet me zo ontzettend goed. :lips: :lips: :lips::rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat je inderdaad snel weer helemaal opgeknapt zult zijn plofje. 

 

Luitjes, ik ga er vandoor. 

 

Koffie en thee in de warmhoudkannen op het aanrecht.

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

Maak er een mooie dag van mensen. 

dag dag....

 

                                        post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héhé Plofke goeie morgen.

Tja wat vind jij leuke spelletjes? Ik houd van actie adventure games, platform en RPG's. Tomb Raider, Skyrim, Lego games en mijn topper is Zelda. Heb de Wii U, Ps3 en X Box360 dus ik kan vooruit. En jij? Game jij ook? Voor mij komt er niet zoveel uit want ik houd niet van schieten en racen en daar draait het in de gamewereld grotendeels om.

Ik ben nu bezig met Lego Batman3.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...