Kohtje Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Wijfie, onze buren hebben een echte waterhond. Een Portugese waterhond. Een bruine. Die ziet er altijd uit of ie net uit een sloot komt. Kan hem ook wel een beetje vergelijken met een verwaarloosde Rasta.. Leuk beessie trouwens, en dikke maatjes met ons hondgenootje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Rapilos, doe maar lekker lang met dat kadootje dat je jezelf gaf voor je verjaardag. En sterkte met die voet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Dank je Koh, Komt vast allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Hoera, m'n vrouw is thuis van haar werk.. nu "durf" ik sowieso geen sigaretten meer te halen. Was best wel een welles-nietes gedoe in m'n hoofd, zo alleen thuis. Ik denk dat ik de knoop toch maar ga doorhakken.. geen overwegen meer maar gewoon doen. Beetje warrig, rusteloos. Bekend. Sorry voor het zeuren. Het helpt me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Koh, Als ik het kan, kan jij het ook , Goed beste mensen Ik ga m,n jas aantrekken, en even voor 1.5 uur naar een client Tot horens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 hier weer in de bieb verschrikkelijk veel tijd kwijt aan mails en adv.toestanden pfffffffffffft ik zie het even niet meer zitten. 's avonds wel lekker veel tijd zo en mijn boek schiet ineens op, maar zonder pc ben ik toch rusteloos. en lusteloos haha maar goed, een luxeprobleem eigenlijk. wordt vervolgd dus. heb het goed! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Hoi wijfie, leuk he zo'n hondje, breng er hier maar 1. Gewoon weekend gehad. Moet even wachten op goedkeuring alvorens ik definitieve afspraak kan maken met tandarts voor behandeling. Duim maar voor me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Buikje rond. Nu opslomen. Droog. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Meld me droog af voor weekend en maandag. Te lui voor koken dus een zalmpizza gehad. Wel een Toetje en heb nog zin in de poffertjes.... Mmmm Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Super van je Kohtje. Houd de gedachte erin. En het verhaal van Ploffie. Jakkieeee. Maar ja, die knul had er ook voor kunnen kiezen om niet voor het raam te blijven staan. Het scheelt dat dit geen schrikkeljaar is Koh, scheelt ook weer een dag. Ben ik even blij met met electronische dampertje: niet hoesten, geen stank en ook heel goedkoop. Maar ja, dit is extra moeilijk om er weer af te komen juist om die redenen. Ben ik totaal niet gemotiveerd. En ook dit kan nooit goed zijn. Ik heb vanmiddag voor de tweede maal sprinkhanen en meelwormen door mijn salade gegeten. De eerste keer waren ze wat verbrand, maar nu kon ik er echt van genieten. Een heel bijzondere toevoeging aan mijn menu. Ik hou ze er zeker in en kan dus nog minder vlees gaan eten. In mijn omgeving reageren mensen alsof ik niet spoor. Zelfs mijn man is er nog niet aan toe. Maar ik trek me er maar niets van aan. Ik heb er bijna een half jaar over gedaan om aan de gedachte te wennen en ik wil eigenlijk de meelwormen zelf gaan kweken, want het is allemaal behoorlijk prijzig. Vanmiddag was ik bij de Lidl. Die vermijd ik de laatste maanden omdat ik daar altijd mijn bier haalde. Tjonge, die bierstraat was erg..... Verder ben ik lekker achter de naaimachine bezig geweest en naar mijn handwerkclub. Terwijl ik de dag zo slecht begon met een dip, is ie toch aangenaam geworden. Als ik maar eenmaal op gang ben. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goed bezig MijnGerrit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Hoi allemaal Stapje voor stapje ga ik donderdag naar de AA Kan het niet meer alleen en wil het niet meer alleen Ook ga ik naar de huisarts voor medicijnen alleen deze week is zij er niet en ik volgende week niet. Met hulp van mijn vriendin en mijn zus red ik die 14 dagen wel Zaterdag Zondag en vandaag niet gedronken. Fijne avond nog ProudMary, huttula en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goed van je Albert! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Welterusten en tot morgen wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Dat doe je goed MG. Fijn Albert. Elke dag is er een. Ik meld me ook droog en nuchter af voor de dagpact Tot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 eindelijk weer eens bijgelezen maar niet hoe het met clowntje gaat??? Albert, ik gun jou zo dat je het wat makkelijker krijgt je verdient het zo!Mooi dat je de AA een kans geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden