Lieselot Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goedemiddag, twee teckeltjes te logeren van moeders, zo knus. Gezellig het forum gezellig met ontbijtje/lunch. Straks op verjaardag, buurmeisje mee. Fijne dag alle! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 goedemiddag vanuit een grauw Groningen, heb een heleboel kaartjes gekocht voor Clowntje en een cadeautje, eigenlijk wil ik zn grote zus van 12 niet vergeten maar wat vinden meisjes van 12 leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Kipfilet..quiche..stoofpeertjes Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Vanavond hier aardappelen, spruiten en draadjesvlees. Eindversie van mijn opdracht is ingeleverd, Out of my hands nu... Rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Sterkte nog voor clowntje alvast... En nu wieberen hier. Opslomen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Kaboutertje, HEEL VEEL STERKTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Heerlijk bij mijn Indonesische stiefmoeder gegeten, hoef ik zelf niet te koken. Was weer een productief bezoekje. Zij blij, mijn maag vol en geen trek op de terugweg. Zal duimen voor clowntje morgen. Nu Wallander kijken en meld me af voor de dagpact. Fijne avond allen en blijf lekker nuchter en helder bij jezelf plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Je gaat lekker Joris :-) Hele dag gewerkt aan een projectje van mezelf en een goeie stap gemaakt. Drukke werkweek voor de boeg met twee avonden "evenementen" waar ik mijn lieftallige hoofdje moet laten zien. Tijd vinden om te solliciteren op een baan voor as. zaterdag. En tijd voor yoga inbouwen... Maar nu: beetje uitzending gemist kijken. Rot op naar je eigen land - gewoon om mijn weerstand tegen bepaalde denkwijzen te prikkelen - en daarna BZV - ik ben volledig afgeknapt op die boer Tom dus wat dat betreft geen ongewenste prikkels ;-) Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 een heleboel boemboes gekocht bij de Haagse toko ik moet wel zelf koken Joris maar morgen pas Indonesisch dus vandaag een K&K quiche in de over en een avocado en gegrilde paprika's voor de pitamientjes. boer zoekt vrouw en vroeg naar bed fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 en ik vind die boer geerd een griezel maar heb niet alle afleveringen gezien dus ik hoop voor die vrouwen dat hij ook iets leuks heeft de ouwe snoeperd hij zoekt een perfecte dienstmaagd volgens mij nou ja, zegt wat over mij he die ergernissen, maar ja wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 eigenlijk wil ik zn grote zus van 12 niet vergeten maar wat vinden meisjes van 12 leuk? Eline, wat lief zeg dat je dit doet. Ik heb zelf een dochter van 12. Zij vind het leuk om sieraden (kettingen, armbanden) te maken. En ze vind het heerlijk om te tekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Ik kijk met een tevreden gevoel terug op de dag. Lekker thuis aan het opruimen geweest, samen met dochterlief. Ik ben ook weer een stuk wijzer geworden over mijn eigen patronen. De liefdevolle schop die mijn therapeut mij heeft gegeven heeft me het zetje in de goede richting gegeven. Ik sta weer met beide benen op de grond, in het hier en nu, met de blik naar voren en niet meer naar achter. Aandacht is weer gericht op wat komt en niet wat is geweest. Vanavond gewoon lekker bank hangen, evt. TV kijken of wat lezen en op tijd naar bed. Morgen ga ik op bezoek bij vrienden die ik al ruim 20 jaar ken, maar nu al een jaar of 5 niet meer heb gezien. Ik kijk er naar uit. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Zo Jan komt zo de honden weer halen. Hij is terug van z'n vakantie dus kan ik nou vakantie gaan houden. Wat is één hond toch vreselijk druk zeg, niet meer normaal. Maar als Jan genoten heeft en het rustigaan heeft gedaan, is dat voor mij toch het belangrijkste. Dadelijk lekker bankhangen met m'n eigen hummeltjes op schoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Ik ben weg, de kip wil uit de oven. Ha ha ha ha! Had je hem er levend ingestopt dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Dus niet gelukt om hem bij te sturen Bol! Hahaha ik dacht dat ik haar geleerd had om, als ik zeg, ga mooi plaats, dat ze dat dan ook zou doen als de baas er was. NOU DUS MOOI NIET. Ik zei nog tegen Jan, "kijk eens wat ik haar geleerd heb." Ja dag hoor ze hoorde me nog niet eens. Zat ik ff voor paal. Maar het is nu wel weer heerlijk rustig, en nu pas merk ik hoe druk deze hond is. Dit heb ik ook nog nooit mee gemaakt, zolang ik al met dieren om ga, en dat is al heeeeel lang. Dit hondje zou heel goed zijn om een schaapskudde bij elkaar te houden. Lekker werken voor haar baasje, dan is ze echt in haar nopjes. Maja Jan heeft geen schapen, hij ligt ze alleen in bed te tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Bertie is inderdaad verreweg de leukste boer Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Kabouterje, heel veel sterkte met kleine Clown. Hoop dat het erg voorspoedig gaat lopen. Ik vind het enorm knap dat je het zo op deze manier met ons deelt. Veel sterkte morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden