Skip Geplaatst 11 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2015 Leuk !veel plezier samen ! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2015 ja veel plezier en benieuwd hoe de film was/is vandaag ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 De film was apart en lang, daarna gegeten en gekletst, toch bijzonder hoe open en eerlijk en gezellig dit was, wij ( ik spreek ook maar even namens Joris) Dit gaan we nog een keer doen.... Burchill en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 De film 'Inherend Vice' was op z'n minst apart te noemen met een wel heel stomende scène '50 shades of grey'... Maar het gezelschap van Eline was superleuk en we hebben na afloop smakelijk gegeten en een fijn gesprek gehad. Ik heb dan ook heerlijk kunnen slapen ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE:- Zaterdag 14 februari 11:00 uur, HANDWERK Beurs Zwolle, aanmelden via ProudMary- zondag 15 maart, Boswandeling Amsterdamse Bos, aanmelden via Joris - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerritIdeeën:- zomer Noord-Holland (Drenthe), wandelen, mountainbiken, etc., van Suikertje- Dordrecht, Delft of gewoon Rotterdam, Stadswandeling, van Wijfie- Karten, van Spud Uitgaanstips: UITBURO 12 februari 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Ik vind het best eng om jullie te ontmoeten, maar ook weer heel leuk. Ik heb de ticket al uitgeprint. Moeten we nog iets afspreken hoe wel elkaar herkennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 blauwe knoop in je haar☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Veel plezier alvast zaterdag! Wat leuk dat dit zo ontstaat. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Joris, misschien kun je deze er ook bij zetten? - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Onder voorbehoud: Jopie, Kaboutertje, MijnGerrit, Blondie, Fruitvlieg, Lady Jane (support), Erik, Eline (support) Info: 4mijl.nl mijn enkel staat geen 4 mijl lopen toe helaas, dus voorlopig maar niet aan trainen denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Voor de deelnemers die zaterdag naar de Handwerk beurs gaan of alleen voor de koffie vooraf, veel plezier samen! ProudMary en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Joris, fantastisch dat je dit draadje onder je hoede hebt genomen. Een AANWINST. luna1961 en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Ik heb zin in morgen. Inderdaad frummers in real life ontmoeten, ik kijk er naar uit. En ik vind het spannend. Dat is ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 heel veel plezier frummers zal af en toe aan jullie denken Kastanje, beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) Dankjewel Kabouter en Jane. Kabouter, gaan we in 2016 weer en dan met jou erbij. En Jane natuurlijk ook, want die wilde ook graag, maar is verhinderd. 13 februari 2015 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Zeer voldaan weer op weg naar huis. Het was mooie ochtend in Zwolle. Voor mij zeker de moeite waard. Ik kijk al uit naar volgende ontmoetingen. Dankjulliewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 oh dus de rest zoekt nu handwerkjes uit? Fijn dat het leuk was Kastanje net mensen he, wij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Mooi Kastanje...het lijkt me ook heel spannend om mensen 'in het echie te ontmoeten' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 In de trein op weg naar huis. Wat geweldig leuk jullie te ontmoeten! Geïnspireerd door de handwerkbeurs. Veel moois gezien. En het is ook nog heerlijk weer. Een mooie dag Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Het voegde voor mij toe om jullie te ontmoeten. Het was een fijn samenzijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Lijkt me heel leuk om mee te gaan wandelen, de 15e maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Ik zet je er morgen bij Yogajuf. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Wat heb ik een fijne week gehad met Joris naar de film, mini-meeting gister, veel stof tot nadenken, anders denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Ik vond het ook heerlijk en erg bijzonder de ontmoeting en alles wat er gesproken is. En erg gezellig om samen met PM over de beurs te lopen. Wel heel veel indrukken gekregen. Voor herhaling vatbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Wat leuk dat het een geslaagde dag is geworden luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden