kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Hey Kabouter...genoteerd...maarre...rustig aan...niks forceren.....de afspraak blijft staan....wanneer dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 (bewerkt) Grote kans dat ik ook kom 17 juli 2015 bewerkt door huttula kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Hut....dat zou ik fijn vinden....vind het doodeng....zo'n echte ontmoeting...maar als jij er bent komt alles goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Nou hier ook...ben altijd bang dat het tegenvalt. Eigenlijk geen reden want alles wat ik nieuw meemaak valt best positief uit. Terwijl ik al een paar keer had dat ik graag meegedaan had Denkhoofd heeft de overhand..terwijl ik zi op mijn gevoel vertrouw Ik heb er zin an Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Nou, ben niet bang dat het tegenvalt...meer de angst om om mensen tegen te komen die ik ken Ben niet bang om nieuwe dingen aan te gaan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 20 september met potlood, aantekening en reminder dat ik indien het die datum wordt ik een dienst moet ruilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Wat super dat zoveel mensen zich al hebben ingeschreven voor de meeting in September... Neem aan dat het dan weer in kabouterbos gaat plaatsvinden? Of ergens in de buurt van waar Kaboutertje huist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) Hallo Frummers, Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop. AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren) - zondag 20 september, Najaarsmeeting (ontmoeting), lokatie?, aanmelden via Loen - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën: - Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie - Paintballen 18+, van Blondie Uitgaanstips: UITBURO 18 juli 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Dankje Loen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Ik vind t nog steeds heel lastig omdat ik me een beetje een opdringer voel omdat ik bijna niet op de dagdraad kom. Maar denk dat dat onderdeel misschien juist makkelijker wordt als ik een aantal mensen in t echie leer kennen. En omdat t gepland wordt in een weekend dat ik geen kids heb, moet t blijkbaar zo zijn......☺️ Schoorvoetend zet ik mezelf er dan ook bij Kabouter Jowan MijnGerrit LadyJane Yogajuf Blondie6173 Gipsy25 Kruidenthee67 Huttula Loen Erik (dienst ruilen) Anette Yogajuf, erik en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Even afwachten of ik dan net op vakantie ben...... En las ik ook wat over een crea workshop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Correctie: Kabouterjowan MijnGerritLadyJaneYogajufBlondie6173Gipsy25Kruidenthee67HuttulaLoenErik (dienst ruilen)Anette Met een kleine j....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Ik vroeg me af of er hier misschien ook spelletjes mensen zitten? Wellicht een optie om dan van de winter samen een keer spelletjes te doen? Risk, Cluedo, Kolonisten, wormen, kakkerlakken salade, schotland yard ed? De dozen beginnen hier een beetje stoffig te worden namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Spud, Blondie heeft nog steeds Paintballen als uitnodiging? En inderdaad, een activiteit erbij doen nodigt meer uit tot spontane gesprekken, in plaats van wat ongemakkelijk tegen over elkaar zitten... Ik kan het wel, maar als je onrustig van aard bent, dan is zo'n setting misschien niet jouw 'ding'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Ik kan dan wel Fruitvlieg....denk er even over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 (bewerkt) Hallo Frummers, Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren)- zondag 20 september, Najaarsmeeting (ontmoeting), lokatie midden-Nederland, aanmelden via Loen (copy/paste deelnemerslijst) - zondag 27 september, Halve van Haarlem, lokatie Haarlem, aanmelden via Fruitvlieg- zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerritIdeeën:- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Paintballen 18+, van Blondie - Spelletjes doen, van Spud - Meeting België, van SpudUitgaanstips:UITBURO 29 juli 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Viel, Erik, ik denk er ook nog heel eventjes over. Hoeveel lopen jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Paintballen mag eraf Joris. Geen animo en waardebon is inmiddels verlopen. Helaas pindakaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Hallo Frummers, Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren)- zondag 20 september, Najaarsmeeting (ontmoeting), lokatie midden-Nederland, aanmelden via Loen (copy/paste deelnemerslijst) - zondag 27 september, Halve van Haarlem, lokatie Haarlem, aanmelden via Fruitvlieg- zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerritIdeeën:- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie - Spelletjes doen, van Spud - Meeting België, van SpudUitgaanstips:UITBURO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Jammer voor je Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 Hahaha! Dan zijn wel al met z´n 2en Fruitvlieg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 Zou ik ook wel leuk vinden hoor, Spud! En dat was 3. Helaas ben ik ook niet zo'n spelletjesmens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2015 Tof Blondie, al met 3! Zal is over mogelijkheden na denken waar geen spel element in zit. Wandelen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2015 misschien een vreemde vraag maar worden er in zeeland wel eens wandelingen of iets dergelijks gehouden met lotgenoten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2015 Wisse, niet dat ik weet. Maar zolang woon ik hier ook nog niet. Je kunt natuurlijk altijd een datum, een plaats en een activiteit voorstellen en kijken of daar animo voor is. Ik weet dat een enkeling in of dichtbij Zeeland woont. Verder zijn er wat Zuid Hollanders en da's ook niet zover, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden