Burchill Geplaatst 26 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 (bewerkt) Hebben degene die naar mijn Midzomerfeestje annex verjaardag zondag 12 juli willen komen wel een PB van mij ontvangen? Het lijkt niet gelukt... Kan het niet terugvinden... 26 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Ik niet Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Dan zal ik dat dit weekend opnieuw doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Ik ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Ik ook niet... :-((( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Ik heb al eerder gemerkt dat pb's niet altijd aankomen. Soms helpt in- en uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 ik ook niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Het aantal Frummers dat op mijn Midzomerfeestje annex verjaardag willen komen is overweldigend. Dat had ik niet verwacht. Dankjewel. Echter, voor een gezonde balans mbt. familie en vrienden, wil ik het inperken tot een paar frummers die ik al ken en meerdere malen heb ontmoet en waar ik ook een leuke klik mee heb. Deze personen zal ik nu een PB'tje sturen. Voor de resterende, sorry, maar hoop op je begrip en zie je graag een andere keer in een meer 'AdB'-setting blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Leuk dat je zoveel belangstelling hebt gekregen, Joris. Begrijpelijk dat je de zaken wat in balans wilt houden. Ik vind het wel sterk van je dat je zo duidelijk een keuze maakt hierin. We hebben het gehad over een meeting in september i.v.m. het ontbreken van de organisatrice op de vorige meeting; wellicht komt er dus op korte termijn weer eentje aan. Aan mij zal het niet liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 Ik heb al eerder gemerkt dat pb's niet altijd aankomen. Soms helpt in- en uitloggen. Vreemd, ik moet altijd eerst uit-, en dan weer inloggen....... plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 met deze hitte zou ik haast een nachtelijk skinny dipping voorstellen..... blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 (bewerkt) tellen we maar even niet, zóóó vermoeiend oeps ik dacht op de domino te zitten, nog niet wakker geloof ik je dipt maar een eind weg dan Eline 5 juli 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 is er binnenkort nog wat leuks te doen in den lande? mooie stad? andere interessante zaken? lijkt me best leuk; een dagje naar het strand en ballen... een uitgebreide picknick en de hoe heet die pas... wandelen... carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Ik heb vakantie, dus laat maar weten Eline, mocht je ergens een strand onveilig willen maken eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
carpedium33 Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Leuk idee zeg ! Denk dat er genoeg animo voor is . Heb zelf weinig oppas maar zeker eens kijken om eens weer wat te ondernemen . Afgelopen jaar weinig tot niks meer gedaan en liep hiervoor gewoon 15 km hard per week , heerlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Joris, heb een heerlijke dagvoor het geval je echt vandaag ook verjaart met allen die je lief zijn en de frummers die gaan heb een fijne dag met elkaar en Joris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Dankjewel Jane, Nee, ik 'verjong' op de 14e Het wordt vast heel gezellig met mijn speciale Frummers delegatie En hopelijk laat deze zich ook af en toe zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Gezellig feessie gewenst! En alvast proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Het was vandaag fijn en bijzonder. Alles klopte, van meegebrachte en zelf gemaakte gerechten tot de mix van mensen (familie, vrienden en één collega) Het klikte goed. Nu voldoen en lekker moe erik en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Leuk om te horen Joris... Geslaagd dus! Fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 wat heerlijk Joris goed voor jezelf gezorgd dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Ik zet 20 september in mijn agenda,Kaboutertje, maar ik denk eerlijk gezegd dat je nu wel erg hard van stapel loopt. Je lijkt wel verslaafd! Eerst je andere prioriteiten maar eens volgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 met potlood in mn agenda gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 (bewerkt) Ik sluit me aan: met potlood en kanttekening 16 juli 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Count me in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden