Burchill Geplaatst 30 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Ja Loen, misschien later in het voorjaar van 2016? Als ik voor mezelf spreek dan ben ik momenteel een beetje 'forum moe' wat overigens geen invloed heeft op mijn 100% AdB. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Ook ik vind het prettiger als het wat later zou zijn. De feestdagen hakken er altijd aardig in en ik ben dan blij als alles weer normaal wordt. Ik lees het wel. Leuk in ieder geval dat je dit weer hebt aangekaart Loen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 ik ben er ook niet voor in de stemming nu in het voorjaar vast weer wel en misschien een optie om ook een zaterdag in de keuzedata te zetten?(komt mij beter uit haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 En ik ook voorjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Voorjaar ook prima voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Voor degenen die geïnteresseerd zijn in non-dualiteit, op vrijdagavond 29 januari is er een bijeenkomst in Den Haag met Arold Langeveld, "Verslaving als kans". Aanmelden via http://www.alheel.nl/agenda/ Ik ga :-) Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 ik heb m met potlood in mn agenda gezet zou mooi zijn als ik mijn eetverslaving eens los kan laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Aaaah jammer ik kan niet. Weekend weg met zus en vriendin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 ik ga ook Yo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Dat vind ik heel gezellig Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 op 12, 13, 19 en 20 maart kunnen ING-klanten gratis naar het Rijksmuseum + rondleiding/workshop. Ik ben aangemeld voor de 12e, binnenkomen tussen 10 en 12 u rondleiding voor 11.30 u vastgelegd. Als er meer mensen hier zijn die willen? Zou gezellig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 21 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Ai, had me leuk geleken LJ, maar werk op de 12e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 ik kan zelf niet op de andere dagen maar wie weet anderen wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 leuk idee Jane ik ga me beraden, maar beloof niks lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Ik kan het nergens vinden Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 googlegooglegooglegoogle....................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Nancy, het is waarschijnlijk een interne ING mailing? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 https://www.ing.nl/particulier/nieuws-en-kennis/acties/ing-rijksmuseumdagen/actievoorwaarden.html nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Ahhhhh gevonden! Lijkt me heel leuk! Welke rondleiding doe jij Jane, Catwalk, Hoogtepunten of Rijksmuseumgebouw?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Hoogtepunten om 11.30 uur. Jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Ik heb me net opgegeven Jane, zaterdag 12 maart aankomst tussen 10 en 12 uur, 11.30 u rondleiding Hoogtepunten. Leukkkkk !!!!!!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Als jij het nou eens organiseert Lars? Heb je een mooie stok achter de deur bij de opname en daarna om ons helder onder ogen te komen En er zijn nog wat Zeeuwen die graag eens komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Lijkt mij ook leuk ook om mensen in het ech te zien. Moet wel heelemal van uit het zuiden komen en kijken of er een trainkaart via hema of blokker is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Ik vond het best spannend vorig jaar mijn eerste meeting..en doe de volgende keer graag weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 volgens mij bij Blokker Ronja ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden