bolletje Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 (bewerkt) Haha onze Jopske is er gelukkig weer. Hier zelfgemaakte filet American gemaakt met een beetje heel veel hulp van Jan de slager. Hij heeft dat spul mee genomen dat ze gebruiken om die drap te maken, en ja dan kan ik er niet vanaf blijven. Heel erg weinig zout erin. Dat spul van een supermarkt is niet te pruimen, zo zout als brem. Dag dag lieve Blondie, houd je haaks hé meis. 18 januari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Jopie, als ik het niet of nog niet helemaal helder heb, dan stel ik de vraag (aan mezelf, aan het universum, wie zal het zeggen): wat is de bedoeling? en dan komt er vanzelf een keer een aanwijzing, een ingeving. Daar doet je bericht me aan denken. En ja, daarvoor moet je eerst weer bij jezelf komen. Mooi hoe jij dat doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Evening y'all Agnieta, ik denk niet dat er veel te snappen valt, niet voor ons mensen. Klaar en wat een opluchting. Het enige dat wij kunnen doen is ons bewust zijn van wat er in ons gebeurt. En dat vind ik best een leuk proces. (Is er een sorry, ik ben zweverig, excuses maar ik meen het stiekem wel, ha ha, smiley?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Heel soms neem ik als ik niet drink wel een bonbon met drank.....beter gezegd, ik vergeet het dat er wellicht drank ik kan zitten en ik heb net die met drank. Ja dat geeft even trek toch....Rumrozijnen vind ik ook zo lekker. Vaak staat er op de verpakking van kant en klaar ijs rumaroma, dan neem ik het gewoon zeker. In een restaurant is het wel vaak met echte drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Heel soms neem ik als ik niet drink wel een bonbon met drank.....beter gezegd, ik vergeet het dat er wellicht drank ik kan zitten en ik heb net die met drank. Ja dat geeft even trek toch....Rumrozijnen vind ik ook zo lekker. Vaak staat er op de verpakking van kant en klaar ijs rumaroma, dan neem ik het gewoon zeker. In een restaurant is het wel vaak met echte drank. dit vind ik niet nodig erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 even wat rechtzetten jowan DAGPACT Jowan BlondieKaboutertje Vol Joris Albert Wat dacht je dat je recht moest zetten, Albert? Ontgaat me iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 dit vind ik niet nodig erik Ik ben het met Albert eens, verheerlijken helpt jezelf, maar zeker anderen niet om nuchter te blijven/worden. Het mag duidelijk zijn dat dit forum daar wél voor bedoeld is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 jowan je was mij vergeten in je quote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Dag 4 droog en gewoon thuis is een feit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Spud daarom schreef ik" dit vind IK niet nodig "en niet dat het niet mag op het forum of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Hey mensen Hoe is het hier? Mag ik even tegen iemand aan kletsen hier zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Dankjewel. Ik wordt echt helemaal gestoord. Ik heb t niet gered om niet te drinken vanavond. Alweer niet. Weet ff niet wat ik moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Jammer Inkie morgen opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 (bewerkt) dit vind ik niet nodig erik En ik vind het compleet niet nodig wat jij schrijft. Ik schrijf toch dat zoiets me toch even trek geeft. Daar onderken ik het gevaar. Maar dat drank niet lekker is. Die discussie hebben we zo vaak gehad. Rumrozijnen zijn lekker, anders vonden duizenden mensen dat niet. Als ze goor waren hadden wij geen probleem met ze niet of matig consumeren. Ik ben het met Albert eens, verheerlijken helpt jezelf, maar zeker anderen niet om nuchter te blijven/worden. Het mag duidelijk zijn dat dit forum daar wél voor bedoeld is...... Jij hebt je in het verleden al vaker zo uitgelaten tegen mensen zodra je iets denkt te merken wat eventueel mischien als je het slecht leest verheerlijking is. Met de botte bijl hakken en de les lezend! In plaats van die enorme gevoeligheid bij jezelf gaan zoeken. Stel je de vraag eens waarom ben ik zo hypergevoelig ipv andere steeds wijzen op drank verheerlijken. Waar haal je vandaan dat ik iets verheerlijk? Ik geef een voorbeeld aan van onnadenkend drank binnen krijgen en dat dit toch trek geeft. Trek die ik niet kan gebruiken eigenlijk. IK mag best een discussie hebben over verborgen drank en ik mag rumrozijnen bonen ook lekker vinden. Ik mag ook best een discussie hebben over rum aroma in een toetje vs echte rum. Rumaroma zit in een flesje, is chemisch en smaakt naar rum. Dan verheerlijk ik geen drank want is geen drank. 18 januari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Waarom neem je de eerste. En waarom is de drank in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Spud. Ik baal van de reden dat ik ben gaan drinken. De reden is dat ik al drie dagen geen reactie heb gehad van iemand op iets heel belangrijks wat ik heb gevraagd, en ik merk dat ik nu wel een beetje boos wordt maar wil dat niet., Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Spud namen van drank stoort mij het meest. En het zal me wel storen omdat ik nu net de 4 dagen haal. Ik kan er gewoon nu niet tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Luna, De drank is in huis omdat ik nog niet sterk genoeg ben om t niet in huis te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 En ik vind het compleet niet nodig wat jij schrijft. Ik schrijf toch dat zoiets me toch even trek geeft. Daar onderken ik het gevaar. Maar dat drank niet lekker is. Die discussie hebben we zo vaak gehad. Rumrozijnen zijn lekker, anders vonden duizenden mensen dat niet. Als ze goor waren hadden wij geen probleem met ze niet of matig consumeren. Jij hebt je in het verleden al vaker zo uitgelaten tegen mensen zodra je iets denkt te merken wat eventueel mischien als je het slecht leest verheerlijking is. Met de botte bijl hakken en de les lezend! In plaats van die enorme gevoeligheid bij jezelf gaan zoeken. Stel je de vraag eens waarom ben ik zo hypergevoelig ipv andere steeds wijzen op drank verheerlijken. Waar haal je vandaan dat ik iets verheerlijk? Ik geef een voorbeeld aan van onnadenkend drank binnen krijgen en dat dit toch trek geeft. Trek die ik niet kan gebruiken eigenlijk. IK mag best een discussie hebben over verborgen drank en ik mag rumrozijnen bonen ook lekker vinden. Ik mag ook best een discussie hebben over rum aroma in een toetje vs echte rum. Rumaroma zit in een flesje, is chemisch en smaakt naar rum. Dan verheerlijk ik geen drank want is geen drank. Jij gelijk Erik ik mijn rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Ik ga zo slapen. Ik ben goed chagerijnig inmiddels door dit gezeur weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Spud kan ik jou een privebericht sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 trust Erik erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Spud, ik snap wat je bedoelt, maar ik ben bang dat ik haar dan onder druk zet en dan helemaal geen contact meer krijg. In mijn hoofd weet ik dat drank niet helpt maar mijn gevoel wint t nog te vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Jammer Inkie34, maar morgen weer een dag! Zet'm op het en haal niets meer in huis. Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 (bewerkt) Jij gelijk Erik ik mijn rust Wil nog wel even zeggen dat ik meteen veel meer begrip heb voor hoe je het net formuleert. "namen van drank" ik kan er niet tegen. Dan heb ik veel meer iets van oke daar kan/moet ik rekening mee houden. Ik werd geiriteerd door Jowan en niet door jou. 18 januari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden