Spring naar bijdragen

Woensdag 14 januari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Eerste werkdag is tegengevallen.

Zoveel water bij de wijn gedaan en dan is het nog niet voldoende.

Mijn werktempo ligt te hoog!

Dus ik hoef morgen niet terug te komen.

Of ik moet mijn dopjes met Spaanse les uit de oren en 2 uur langer doen over 20 wc´s schoonpoetsen.

Geen idee wat er nog meer aan valt schoon te maken, buiten plafond dat wel eens afgespoten mag worden en prullenbakken die van binnen ook wel eens een sopje mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is 6 minuten per pot, Spud. Je zou het mindfull kunnen doen.

Maar ja lekker werken wil je in je eigen tempo.

 

Ik heb vandaag tegengas gegeven tegen bot gedrag. Ik dacht ze gooien me er maar uit.

Maar dat gebeurde niet. Kreeg later zelfs een soort van verontschuldiging.

En een nieuwe bak problemen mee om op te lossen.

Nog even volhouden  :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel interessant, Ploffie, een beetje bizar ook, maar wel creatief van je.

Het lijkt me wel een heel gespat, met zo'n hogedrukspuit. Dat zou ik niet fijn vinden.

Een kussen wordt er volgens mij niet beter op als je het vaak wast.

En mensen hebben nou eenmaal behoefte aan recepten, ook al zal het resultaat misschien niet altijd even goed zijn.

Dat hoort bij het uitproberen.

Ik ga nog een boek lezen voor het slapen. Welterusten allen voor straks of later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer thuis na een goede avond en nu net een toch intensief telefoongesprek.

Een luisterend oor is vaak voldoende. Dat ik niet alles hoef op te lossen begin ik nu echt te begrijpen en toe te passen.

 

Spud, ik had niet in de gaten dat je aan het werk zou gaan. Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent; zo te lezen niet.

 

Plof, ik lees niet altijd alles van je, eerlijk gezegd. Vaak wel hoor en ik vind het wel leuk hoe jij de dingen aanvliegt. En kippen die vliegen zie je niet zo vaak, toch?

 

Nu douchen, moet ook gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat terwijl ik moeder overste van de schoonmaakdienst nog nuttige psychische tips heb gegeven. Vielen niet in haar straatje dus makkelijker is dan een mindere, lees geen mindere af te zeiken. Die gaat de komende tijd nog problemen krijgen met haar personeel! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Albert :heart:  ik ook. Dus maat neem nu maar eens ruimte voor jezelf in. Alle problemen zouden nu weg moeten zijn dus kan je jezelf niet meer verstoppen. Tenzij je als een martelaar door leven wil gaan. En dan mag je je wat mij betreft nog eens inlezen wat martelaar in feite betekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik het meest mooie wel vind aan mijn terugkomst, is dat bij mijn aanloopkat het meest heb zitten janken in de hoop dat hij zou blijven.

En hij bleef wel, maar niet door mijn klaagzang maar om de zuivere kracht van mijn schoonzus.

Ze zei nog toen ik de verzorging weer overnam, jou zwerfkat ga ik het meest missen.

En zo mooi, hij ziet me graag verschijnen maar zoekt mijn schoontje ook. Zo mooi!

Dat stelt me gerust, voor alles wat het leven nog brengt, zwerfkat heeft ook een home of verzorger en de rest van de katten zijn mijn nalatenschap dus gaat iedereen daar ook zuinig mee om.

Maar vooral dat die mooie kat de extra taak van vergeet mijn zwerver niet tot een mooi puntje van de dag wist te maken voor mijn oppassers.

Is niet voor het eerst dat ik aan haar de verzorging over laat van dieren die ik opvang. Altijd dieren met een handleiding en zij begrijpt ze ook zoals ik doe. En van sommige gaat ze echt heel veel houden en dat is de rede waarom ik zoveel van mijn schoonzus houdt. Kom nu in de schuur en in blijde verwachting wordt er ook naar haar uitgekeken. Geen competitie strijdt gewoon super! Weten dat mijn dieren zo zijn behandeld zoals ik zou doen en dan zou het me leuk lijken als mijn dieren haar om de nek zouden vliegen. Want het overdragen van hun verzorging viel me zwaar. Om dan zo´n puur mens mee te maken is een cadeautje. Al wist ik van haar bestaan.

Zij houdt onze familie immers in contact.

 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super van mijn Mam!

Ik vrouw!

 

Ik lees geen gebruiksaanwijzing, ik druk op knopje totdat het werkt.

 

Heb geen alcohol nodig om mezelf voor gek te zetten, dat kan ook zonder.

 

Als een vogel was, dan zou ik weten wie ik als eerste aankakken kan.

 

Ik heb geen tics, dat zijn special effects!

 

Ik ben niet kattig maar emotioneel flexibel.

 

De mooiste woorden ter wereld "ik ga shoppen"

 

Vrouwen horen eruit te zien als VROUWEN! Niet als opgedofte botten!

 

volgende keer meer dit vind ik al hylarisch genoeg uit de mond van mijn moeder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...