Spring naar bijdragen

Moet er nu maar van komen


bekkie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na een jaar of 10 intensief drinken en dan heb ik het over anderhalve fles port per dag, soms iets minder soms iets meer moet het er nu van komen en heb ik me aangemeld op adb.
Ik merk dat mijn gezondheid achteruit gaat heb ook COPD en Borderline dus allemaal niet zo bevorderlijk als je drinkt.
De knoop moet nu worden doorgehakt en ik hoop over een poosje te kunnen zeggen bah bah smerige alcohol, al kan ik het me nu nog niet voorstellen want het haalt zo lekker de scherpe kantjes er vanaf.
Morgen ga ik beginnen omdat ik eerst naar de huisarts moet om te kunnen beginnen met adb.

Ik hoop dat ik hier veel steun kan krijgen, want enige sociale controle heb ik niet ben alleen en hoop ook op veel steun hier.

Tot schrijfs allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bekkie,

Welkom hier! Je zult er vast wat aan hebben om hier te zijn. Op de Ditjes en Datjes dagdraad vindt je eigenlijk altijd wel een luisterend oor voor de moeilijke trek in alcoholmomenten die er zijn of nog gaan komen...Maar ook voor de leukere momenten is er plaats;)

Succes en wie weet tot gauw op de dagdraad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bekkie,

Wat geweldig goed van je om je aan te melden. Mijn behandeling gaat volgende week aflopen en het is werkelijk het beste besluit wat ik ooit genomen heb. Deze behandeling heeft me gesterkt in mijn besluit de alcohol de baas te worden en het gaat me nu al 4 maanden zeer goed af!

Ik hoop oprecht voor je dat je gaat slagen met dit lastige maar zeker op te lossen besluit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee die Bakkom.....! Mooi verhaal!! Fijn hoor!

Sorrie Bekkie, dat moest eventjes.
Welkom hier. Ik hoop dat het forum je brengt wat je nodig hebt!
Gelukkig heb je al wat rond gestruind en je hebt goede plannen!!

Heel veel suc6 en tot draads.

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bekkie een warm welkom
hier op ons forum.
Ik zelf heb de ADB behandeling ook gedaan en ben er ook
heel positief over, ben nog nooit zo lang zonder alcohol geweest in 35 jaar!
Ik hoop voor jou, niet dat je hoeft te zeggen wat een smerige alcohol, maar
: mijn leven is nu zoveel prettiger zonder, ik wil nooit meer die eerste nemen!
Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen en meeschrijven, als je vanavond al niet bent begonnen
want ikzelf ben nogf niet bijgelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bekkie, welkom hier!

Wat Jane zegt is waar: je leert elke dag weer de afweging te maken tussen verdoofd, schuldgevoel en fris en fruitig. Dat zal je steeds gemakkelijker afgaan, hoop ik; zo werkt het bij mij. Niet te veel lange termijn plannen, steeds 1 dag vooruit kijken wat ADB betreft.
Vertel eens iets over jezelf: heb je kinderen? Huisdieren?

Succes! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op verzoek van Alaine,

Ben een alleenstaande vrouw van 42, werk helaas niet ben afgekeurd omdat drank niet het enige probleem is wat ik heb. Daar heb ik al een stukje over geschreven bij borderline.
Ik heb een zoon van 15 die bij zijn vader woont, waar ik het best moeilijk mee heb. Verder heb ik niet zo'n grote familie voel me best vaak eenzaam, maar ja dat is ook door de drank, mensen begrijpen het niet als ze het zelf niet hebben tenminste dat is waar ik tegenaan loop.

Mochten jullie nog meer willen weten vraag maar raak hoor, probeer me ook te mengen in de dagdraad.

Liefs en tot schrijfs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bekkie,

Welkom hier. Ook ik ben er pas bij maar voel me helemaal thuis. Ik wilde eigenlijk sterk minderen met mijn wijntjes maar heb op het forum al geleerd dat dat heel moeilijk is. En ze hebben gelijk.
Ik ben een vrouw van 46 jaar. Heb twee kinderen van 16 en 18 jaar en een man. Alles thuis maar ben toch vaak alleen. Ieder gaat zijn eigen weg op die leeftijd. Ook hebben wij 2 superlieve honden.

Groetjes, HetKan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...