Burchill Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goedemorgen, Dagpact: jowan Blondie Nancy Albert Joris Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Moet ik nog een hoed kopen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Het lijkt een heel aardige februaridag te worden, nu de donkerte wat oplost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Gut morninkjes mensen. Moet zo werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) Goedemorgen beste mensen, jowan, het is dan toch een beetje een bijzondere dag voor je vandaag. Als je terugkijkt op de afgelopen twee jaar, dan ben je gegroeid? Ik denk dat je dat bedoelt? Ik vat je opmerking in ieder gevalpositief op. Kastanje, je hebt lopen spoken vannacht. Ik heb je nog gezien hier, maar had geen puf om me aan te melden en ben op de bank in slaap gevallen. Zonder drank, dat dan weer wel en dat was vroeger anders. Ik hoop dat je snel je ritme weer hebt. Nancy Lang televisie kijken (of notebook, laptop, smartphone) wordt inderdaad afgeraden i.v.m. het slapen. Ik heb het idee dat dat wel klopt. Ik hou me te weinig aan dat advies. Akelei, die maand niet drinken gaat denk ik over een bericht, dat Paddy gisteren op zijn nieuwe draad “Nieuws & actueel” zette. Fijne dag iedereen en tot later. *hartje vergeten 7 januari 2015 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 goeiemorgen frummers Nance sterkte meis. en jowan, hoedje af voor jou jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Heb ik net een hoed gekocht, kan die weer af....!! Verantwoorden om geen alcolol te drinken: belachelijke omgedraaide wereld........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goeiemorgen! Rotavond gehad, nav een gesprek met broer overspoeld door rouwgevoelens, mis mijn moedertje nog zo vreselijk. Man wat had ik een trek....heb het gelukkig toch bij warme choco kunnen houden, en wonder boven wonder goed geslapen. Bolletje, goeie dienst! Bij jullie ook zo vreselijk veel vermiste katten nav oud en nieuw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Zo, Ploffie verkeert ook weer in de zelfde tijdzone als wij, zie ik; wel zo prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Back in time....... plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Ook wel weer grappig toch zo'n polsbandje. Kunnen wij een leuk gesprek beginnen als je " er een ziet" Ik denk dat de bewustwording van een maand niet drinken voor de gemiddelde Nederlander helemaal zo gek nog niet is. Dat ze dan gemerkt en in bescherming moeten worden als een bedreigde diersoort is inderdaad een beetje van t padje af. Maar wie weer hoeveel nieuwe leden dit hier weer oplevert ...!!!! Het valt nou eenmaal op als er niet wordt gedronken. Met oud en nieuw heb ik op een feest zeker 4 x de vraag gekregen : " wat drink jij nou ..????" Met afgrijzen keken ze naar t glas waar water in zat. En dan de volgende conclusie voordat ik t antwoord had kunnen geven : " ooooh even een watertje tussen door?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) Een te lange tijd terug alweer vertelde ik hier over mijn bloeddruk die veel te hoog was en over de betablokkers die ik hiervoor net gekregen had. Mijn bloeddruk is nog te hoog en het ene na het andere medicijn werkt niet. Zit een maand in ziektewet nu. De eerste 2 weken deed ik mijn pc zelfs niet eens aan. Die betablokker vooral, daar reageerde ik helemaal verkeerd op. Last van alle bijwerkingen zowat. Daarmee gestopt en inmiddels de 3e nieuwe bloeddruk pil getest. Zo beroerd, vol stress en moe was ik. Nu voel ik me beter en zeggen mensen dat ik ook rustiger ben en dat voel ik ook. Hart is goed bloedbeeld is goed...... En zoals jullie weten zijn moeheid en stress enorme triggers. Terwijl je weet dat het juist voor bloeddruk (en de stress en moeheid) eigenlijk niet helpt en juist slecht is. Ik ging dus weer drinken en gelijdelijk echt weer teveel ook. Gisteren over voeding enzo gehad bij praktijkondersteuner van de huisarts. Die raad dan weer 1-2 glazen per dag aan. Met haar afgesproken dat ik dan beter kan stoppen. Niet drinken gaat nu eenmaal beter dan 1-2 glazen. Was voor mij de eerste keer dat ik bij een arts open was over niet drinken lastig te vinden, Zeker als ik me zo voel als nu. Dat vind ik toch wel een drempel over. Was niet helemaal open maar zo open als nu was ik niet eerder. Hoi iedereen...hier ben ik dus weer. Door het gedoe van afgelopen weken geen energie, geen zin in dit forum en al drinkend kom ik hier helemaal niet graag behalve als ik echt wil stoppen weer en dat moment is nu.Gisteren afgebouwd van veel naar een halve liter bier omdat meteen stoppen een piek in bloeddruk kan geven. Vandaag drink ik niet en morgen ben ik erg benieuwd naar mijn bloeddruk. En nu hopen dat niet drinken ook positief gaat werken op de waarden van bloeddruk en pols. Wie weet een tijdelijke stijging maar ik hoop zo op een daling daarna. Dat ik mijn oude sterke lijf weer terug heb. Van 3x per week sporten tot bezweet zijn na een uur wandelen vind ik heel erg om mee te maken. 7 januari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goedemorgen allemaal, Mijn eerste adresje zit er al weer op Over 3 kwartier de volgende cliënt. erik, Wat vind ik het fijn om weer wat van je te horen! Jammer, dat je zo'n rot tijd achter de rug hebt. Ben ook heel benieuwd, of je bloeddruk weer omlaag gaat, door niet te drinken. Duurt misschien wel een paar weken voordat je dat merkt. Rook je ook? Want dat kan ook heel nadelig werken he Misschien, combinatie proberen; niet roken,niet drinken, elke dag een wandeling van een half uur,ontspanning (yoga,meditatie,goed boek,lekker bad, sauna, enz.), naast gezond eten, met voldoende groenten en fruit. Zou toch moeten helpen Maar goed, die tips, ken je zelf vast ook wel Wens je veel sterkte en beterschap, en hoop je hier weer wat vaker te lezen erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Fijn je weer hier te lezen Erik. Vandaag niet, morgen weer een dag. Succes en beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Hoi Straks mw er hier na lange tijd. Gaat iets beter, geen zin om te reageren, lees wel soms mee. Sterkte en geluk mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Jij ook Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Ha,ha die Jopie,; Ergert zich rot aan mensen die zich ergeren , Nou,nou plof, Niet zo somberen hoor, hoop dat het niet zo'n vaart loopt. Wat is preppen trouwens? Hier al weer terug van cliënt, Wel leuk, stukje fietsen, lunch klaar maken, boel opruimen,weer weg, stukje fietsen terug naar huis. Mag nu om 17.00 weer tot 20.00 uur. Allemaal brokkel uurtjes dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) Rook je ook? Want dat kan ook heel nadelig werken he Misschien, combinatie proberen; niet roken,niet drinken, elke dag een wandeling van een half uur,ontspanning (yoga,meditatie,goed boek,lekker bad, sauna, enz.), naast gezond eten, met voldoende groenten en fruit. Wens je veel sterkte en beterschap, en hoop je hier weer wat vaker te lezen Nee rook nu niet meer. Roken is net als drank minstens 10x gestopt. Nu niet meer gerookt sinds Augustus. Ik had de eerste weken ook ondersteuning van ouders nodig. Boodschappen doen, koken, wassen in mijn uppie ging niet meer. Ik sliep in mijn eigen huis, wandelde 3km naar ouders huis en ging daar vooral lezen en mijn vader bracht me thuis na het eten.....Moeder hielp me een keer met huis schoonmaken. Ben je dik in de 30 en voel je je weer helemaal kind (niet positief bedoelt) Ouders hebben erg hun best gedaan goed en gezond te koken. Nu werk ik zo 3x per week 4 uur in de voeding ipv in de zorg. Eet nog wel thuis. Wandel wat verder per dag en nu durf ik kortdurend de sauna in als ik me goed voel. Ja ik moet hier echt vaker komen.....juist als het niet goed gaat moet ik hier ook komen. Dat deed ik dus niet..... 7 januari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Komt goed erik ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden