kruidenthee67 Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Ga afschakelen hier... Nog wat klaarleggen voor morgen, wat opruimen en dan hopelijk een goede nacht. Slaap toch nog steeds onrustig...kan er niet de vinger opleggen.. Fijne avond allemaal, en voor straks of nu welterusten. Morgen gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 dank voor jullie aardige reacties! Plaatje is idd verg junior maar ik had geen zin het hele net af te schuimen voor een seniel exemplaar. De laatste dagen heb ik last van een enorme vreetkick - bruin brood & oude kaas - dus wie weet zwel ik wel weer wat op. Kreeg trouwens een broek van 10 jaar terug (ter herinnering in de kast laten hangen) zowaar over de bips (geen schuttingtaal gebruiken!) maar de rits was nog iets teveel van het goede. Toch voor de spiegel met ware doodsverachting de adem ingehouden, en eventuele organen opgeduwd - maar nee. Overhemden gaan wel gewoon weer dicht en van de zijkant gezien krijg je niet langer het idee dat ik een bromfietshelm heb ingeslikt. Nou - genoeg over mij. Ik ga vanaf morgen weer gezellie meelezen en meebeppen hoor. Ben veel weggeweest. Grappig dat meepraten hier vooral aan dames wordt toegeschreven. Was mij niet opgevallen. Maar goed, zoals die twee gekken in Little Britain steeds roepen: 'I'm a Laaaaady & I do Laaaadythings!!' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Kom maar gezellie meekletsen, Walrusje. Pfoe ik heb deze dag ook weer overleefd. Niet teveel klagen, meid. Zal toch blij zijn als de bups erop zit en ik lekker thuis kan gaan tutten. Grijns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) Over mannen en dit forum. Ze hebben wel onderzoek gedaan naar m/v verschillen bij computer gebruik. Vroeger was je PC een gadget en een technisch ding en dus een mannending. Op een dag kwamen fora en mail en andere middelen om van je PC een communicatie tool te maken. Pas vanaf toen zie je een grote toename van het gebruik door vrouwen (prive gebruik) Mannen en vrouwen en het oplossen van problemen. Ik had eigenlijk altijd al meer vriendinnen dan vrienden en ik werk ook in een vrouwenwereld. Voel me daar thuis (ondanks het geroddel en achter de rug om gedoe wat imo echt waar is onder vrouwen) Ik klets ook veel (en houd van koffie in de morgen met een croisantje als het kan.) En als ik ergens mee zit en een vraag stel......ja dan wil ik 9/10 keer begrip en maar heel zelden een oplossing perse. Problemen delen en ze zo kleiner maken ipv zo doelgericht oplossingsgericht altijd.Maar het is ook aangeleerd. In de zorg merk je dat heel veel mensen begrip willen en niet altijd hulp. Maar ik ben man en geen vrouw.....dus die verschillen zijn imo zoveel meer individueel dan m/v. 7 januari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Ik ga zo lekker slapen en meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Ik ben alweer een goed half uur terug van mijn zelfhulpgroep. Het was goed en we hebben behoorlijk gelachen. Nooit gedacht dat ik hier o aan zou gaan hechten. Welterusten Erik, fijn dat je er weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Ik ben het met je eens Erik. Ik zie mensen ook liever als individu dan in man/vrouw rollen te denken. Goed dat je er weer bent trouwens. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Walrus gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Kikkerbillen... Wat dacht je daar van Kate pittig dagje dus .. Gezellig hoor Erik dat je er weer bent . En Wally ook Wat maakt t uit mannen vrouwen .... Als het onderwerp je niet aanstaat zeg je niks en als je t leuk vindt klets je mee. Mooi Gerrit zo'n waardevolle groep. Ben stiekem een beetje jaloers op je ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Ik heb Yogajuf gemist vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goede nacht beste mensen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Ik mag me weer droog en nuchter afmelden voor de dagpact. Welterusten en tot morgen wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden