Spring naar bijdragen

Woensdag 7 januari 2015

plof

Aanbevolen berichten

dank voor jullie aardige reacties! Plaatje is idd verg junior maar ik had geen zin het hele net af te schuimen voor een seniel exemplaar. 

De laatste dagen heb ik last van een enorme vreetkick - bruin brood & oude kaas - dus wie weet zwel ik wel weer wat op.

Kreeg trouwens een broek van 10 jaar terug (ter herinnering in de kast laten hangen) zowaar over de bips (geen schuttingtaal gebruiken!) maar de rits was nog iets teveel van het goede. Toch voor de spiegel met ware doodsverachting de adem ingehouden, en eventuele organen opgeduwd - maar nee. 

Overhemden gaan wel gewoon weer dicht en van de zijkant gezien krijg je niet langer het idee dat ik een bromfietshelm heb ingeslikt. 

Nou - genoeg over mij. Ik ga vanaf morgen weer gezellie meelezen en meebeppen hoor. Ben veel weggeweest. Grappig dat meepraten hier vooral aan dames wordt toegeschreven. Was mij niet opgevallen. Maar goed, zoals die twee gekken in Little Britain steeds roepen: 'I'm a Laaaaady & I do Laaaadythings!!'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over mannen en dit forum. Ze hebben wel onderzoek gedaan naar m/v verschillen bij computer gebruik. Vroeger was je PC een gadget en een technisch ding en dus een mannending. Op een dag kwamen fora en mail en andere middelen om van je PC een communicatie tool te maken. Pas vanaf toen zie je een grote toename van het gebruik door vrouwen (prive gebruik)

Mannen en vrouwen en het oplossen van problemen. Ik had eigenlijk altijd al meer vriendinnen dan vrienden en ik werk ook in een vrouwenwereld. Voel me daar thuis (ondanks het geroddel en achter de rug om gedoe wat imo echt waar is onder vrouwen) Ik klets ook veel (en houd van koffie in de morgen met een croisantje als het kan.) En als ik ergens mee zit en een vraag stel......ja dan wil ik 9/10 keer begrip en maar heel zelden een oplossing perse. Problemen delen en ze zo kleiner maken ipv zo doelgericht oplossingsgericht altijd.Maar het is ook aangeleerd. In de zorg merk je dat heel veel mensen begrip willen en niet altijd hulp. 

Maar ik ben man en geen vrouw.....dus die verschillen zijn imo zoveel meer individueel dan m/v.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben alweer een goed half uur terug van mijn zelfhulpgroep. Het was goed en we hebben behoorlijk gelachen.

Nooit gedacht dat ik hier o aan zou gaan hechten.

Welterusten Erik, fijn dat je er weer bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikkerbillen... Wat dacht je daar van

Kate pittig dagje dus ..

Gezellig hoor Erik dat je er weer bent . En Wally ook

Wat maakt t uit mannen vrouwen .... Als het onderwerp je niet aanstaat zeg je niks en als je t leuk vindt klets je mee.

Mooi Gerrit zo'n waardevolle groep. Ben stiekem een beetje jaloers op je ☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...