Yogajuf Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Getsie…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Ik heb al een kwart op. Tomatensap alleen door een deel van dat kwart gedaan, dat is geen succes. Ligt niet aan de tip, maar aan het sap. Morgen voeg ik water toe en extra aardappel. Dank je wel Akie. Zo, nu even een liter water drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Nou Aak dan kan je je lol op hoor want het wordt nog warmer dus veel naar buiten gaan. Ik heb vandaag mijn terras ook eens goed geveegd, lagen nog bladeren op van het vorig jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Mooi inzicht Jopie! Ik geloof dat veel mensen hun leven laten leiden door angst. Het is ook zo zonde energie, maar toch is het er constant, ik weet het. Het is ook angstig om alleen te zijn, ik begrijp dat, dat gaat door merg en been. Ik leef niet altijd in angst hoor, op dit moment zweef ik een beetje, voel me na lange tijd weer goed. Ik ken het gevoel heel goed en wil dat je dat weet omdat het een moeilijk uit te leggen gevoel is, omdat het heel diep kan zitten en het moeilijk is daar bij te komen en het te grijpen en te zeggen Rot op! Ietje vervelend dat je zo'n dag hebt. Je erkent het en ziet het en dat is een weg naar acceptatie. Hopelijk is de dag beter verlopen dan je dacht. Laat veroordelende reacties achter je. Het is jou gevoel en dat mag er altijd zijn. Ik heb een heerlijke dag gehad gewerkt en veel aandacht gekregen van collega's/ cliënten over mijn zwangere buik. Voel me elke dag jarig met al die aandacht. Krijg wel sinds maandag voor het eerst kwaaltjes, mijn heupen doen zeer en het dametje is aan het zakken volgens mij want ik moet constant naar het toilet. Alle kleertjes sinds een paar dagen aan het wassen, wat is dat lief om op de waslijn te zien hangen- maatje 50-56 Blondie happy bday! Ben je een beetje verwend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Hallo dan, Is er nog iemand om te kletsen op dit latere uur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Ik heb je net een pb gestuurd, maar mag ook hier. Vertel ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Heey Kastanje, Dat was vreemd. Ik kreeg op mijn telefoon al binnen dat je had gereageerd, maar hier stond nog niks. Ik voel me gewoon weer even heel raar. Kan mezelf niet goed in de hand houden. Keb de neiging om aan de wijn te gaan. Het alleen zijn breekt me echt op. Hoe gaat het met jou vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Zo, wat een dagje. 3 intensieve afspraken. Goed doorgekomen, niet helemaal kapot. Betekent voor mij dat ik het heel goed bij mezelf heb kunnen houden en niet over grenzen ben gegaan. Blij mee. Dosering van medicatie gaat wat omhoog, huisarts was niet echt tevreden met wat de lage dosering mij had opgeleverd. De extra boost noemt ze het, waarbij het goed kan zijn dat ik wel weer uitkom op de lagere dosering. Over 4 weken weer naar haar terug, eerder mocht ik dit nodig vinden. Ze zei tegen mij dat ze trots op me was ☺️. Normaal wuif ik dat soort complimenten weg, nu kon ik het innemen. Bedrijfsarts deed ook niet moeilijk, net als mijn aanspreekpunt op het stafbureau. Ze verwachten me niet op korte termijn terug. Er zit geen druk van buitenaf op en ik weet dat dit ook anders kan zijn. Kan dus alle tijd nemen voor mijn herstel. Weer fit worden op alle vlakken. Fysiek, mentaal en emotioneel. Ik zie dit dal waar ik nu in zit niet als achteruitgang, maar als een nieuwe fase in mijn proces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 (bewerkt) Hoi Inkie, Wijn verdoofd misschien even, maar het lost niets op. Maar moedig van je dat je je meld. Ik was net mijn bericht aan het schrijven over mijn dag. Nu moe, maar met een voldaan gevoel op de bank. 6 januari 2015 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Ik ben lekker bijgeslapen weer mocht een speciaal matras uitproberen in de rustruimte en er worden er 2 verloot, nou dat had ik beter aan het einde vd dag kunnen doen 2 opgietrituelen gemist. Maar had de rust nodig blijkbaar. Ik merk dat ik een beetje halfbakken bijlees en me niet echt kan concentreren op de inhoud van stukjes. Dus alleen even afmelden en welterusten voor jullie straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Sorry Inkie, ik ga nog even wat lezen en dan mijn bed opzoeken. Ik zie ook dat je niet meer aangemeld staat, ik hoop dat het je lukt de drang naar een glas wijn kunt weerstaan. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Pffft, niet leuk zo Wijfie. Goed dat je het droog hebt gehouden. Jij kunt niet autorijden begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Slapeloze nacht helaas. Wel moe zijn, maar niet in slaap vallen. Dag toch te intensief geweest met alle gesprekken, hoe goed ze ook waren. Het dendert nog na in mijn hoofd en lijf. Het is niet anders. Zo toch maar een poging wagen, nu met ontspannende muziek op de achtergrond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden