Skip Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Je bent dezelfde Yo toch ? " waar je ook gaat ... Daar ben je " ( mooi meditatie boek ) Jij zelf hebt nog dezelfde kracht. Alleen de omgeving is veranderd. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Sali branden Skip? Hoe moet je dat doen dan? Moet dat verse of gedroogde zijn? Heb wel eens gehoord dat Lavendeldruppeltjes op een bordje helpen, waarbij weet ik niet meer zo goed maar als het geur afgeeft, dan is je huis zuiver of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Gedroogd geloof ik en dan de fik er in . Dat zuivert zeggen ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ja ik heb het net gelezen, misschien eens goed om te proberen. Heb nu lavendeldruppeltjes in een bakje op de verwarming gezet. Ruikt zo lekker en ontspant ook (zegt men) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Yoga, ik snap 't. Maar laat je niet leiden door angst voor verlies waar je zo veel gewonnen hebt. Je bent zoveel sterker dan een paar maanden geleden. Wees maar trots op jezelf, want je doet het hartstikke goed. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Jarigen, gefeliciteerd. Bolletje, doe je kalm aan en wel bellen als er echt iets is he. Kabouterje, beterschap met je hondje, wel alles tegelijk he. Vannacht over forum gedroomd, vandaar vandaag pas op de plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Heerlijk detectives op de belg kijken, wat kan het leven soms heerlijk zijn ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ja, dat is fijn Joop Ik "mis" het wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goeie avond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ik zit heerlijk met de koptelefoon de top 2000 te luisteren. Ook geen zin in de tv. Dat heb ik ook steeds meer.. zometeen nog even de hondjes uitlaten. Dat is ook zo'n heerlijk moment van de dag. Heerlijk de donkere buitenlucht in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 ik kijk graag films een soort van boek maar dan op een avond een afgerond geheel. Nu heeft zoon de afstandsbediening en wordt er voortdurend gezappt daar word ik onrustig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Maar wel rustig ge-gourmet Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Lekker Luna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ha ha ha Lady Jane, daarom zit ik met een koptelefoon te luisteren op de computer. Ik heb een dochter die de afstandsbediening bewaakt als Fort Knox waar de goudstaven liggen Monster, eline en ProudMary reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 de gourmet gaat ook altijd snel met zoon PM maar wel lekker en straks weer home alone kijken we nu een staartje van meer van hetzelfde elk jaar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Mijn kinderen zijn regelmatig binnen, deze dagen. En dan 's avonds opeens weer weg, of niet. Het is gezellig, soms wat onrustig en als ze straks weer helemaal hun eigen gang gaan dan is het hier weer even wennen. Zelfs mijn kater ruimt af en toe het veld en taait af naar boven. De afstandsbediening is inderdaad dan in beslag genomen. Nu zijn de kinderen dus niet binnen en heeft mijn vrouw het ding gearresteerd. Ik zit aan de eettafel, met mijn beentjes in de lucht, met een boek en met jullie. Niets mis mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Een goede avond allemaal, Man,man, wat een weer vandaag De hele dag op pad geweest naar verschillende clienten. Schoonmaakadresje ook tussendoor, en naar latex geweest, om daar de planten water te geven. Sneeuw,ijsregen, ik heb alles gehad, en op het laatst waren zelfs mijn schoenen en handschoenen doorweekt, waardoor ik vanavond naar de laatste client alles opnieuw droog aan moest doen En glad ook! Vooral vanochtend vroeg, en weer om 17.00 vanavond Eng hoor. Maar.. heb alles weer overleefd, en ben zelfs nog een soort van fit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Hm ja, die jongens kunnen bunkeren hè Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Pfft Rapi, ik benijd je niet. Fietsen en gladheid betekent dat je moet opletten. Ik zet mijn zadel dan vaak iets lager, zodat ik goed met mijn voeten bij de grond kan. Toch maak ik wel eenmaal per jaar een smakker. Tot nog toe viel het allemaal mee. Doe jij voorzichtig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Jee Rapi, hoe is het mogelijk, zelfs een soort van fit. Jij zal vast lekker slapen vannacht. Morgen weer aan de bak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ik ga nog even lezen en dan onder zeil. Alvast truste en fijne avond voor wie nog een poosje opblijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Flinke wandeling door de (natte)sneeuwval gemaakt, nu een ander paar schoenen zoeken want mijn goede wandelschoenen zijn drijfnat en moeten eerst drogen voor er vet op moet........ Welterusten en mogelijk tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 geen wonder Raps je hebt een komplete survival achter de rug daar krijg je ook energie van toch maar goed uitrusten straks morgen wordt het beter weer gelukkig (dan mag ik er 2 x door) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Gerrit, Ja hoor ik doe voorzichtig, Ben een onwijze angsthaas. Had ook van die anti-slip ijzers om mijn schoenen gedaan, en een regenbroek En heel langzaam fietsen, maar ook weer niet te langzaam, anders val je juist. En als ik het maar een beetje niet vertrouw, dan stap ik af en ga ik lopen. En Proud, ik zal zeker lekker slapen vannacht. Ben er al helemaal klaar voor. Ga mijn tanden poetsen en naar bed. Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ha,ha Jane, Ja, daar leek het wel een beetje op, een suvival tocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden