lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 ik heb zin om te wandelen maar niet alleen vandaag iemand een idee en zin om mee te gaan midden van het land Veluwe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Hoi ik schrijf me ook in op de dagpact. Pak alles aan om vanaf kerstnacht weer sober en 0% verder te leven. Per dag.... Dus zal me aanmelden iedere dag en droogafmelden!! Kabouter beterschap en iedereen n fijne kerstdag!! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Via mijn mpbiel weet ik niet om mijn handtekening te veranderen. Doe ik t ff hier :24/12/2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Tine succes gewenst vanuit mistig drenthe Ik zou vandaag kerst vieren in Grunn;n. Voel me niet gewenst daar, maakt niet uit. Zonder alcohol gaat goed, komt allemaal goed. Veel meegemaakt dit jaar en nog lange weg te gaan. Kan en wil niet in details treden hier vanwege privacy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 dus je gaat niet Suiker? blijf dan maar hier hier wel gewenst/welkom hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Dank je kaboutertje, ik zal het zelf moeten doen hoor. Veel scherven ruimen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Tine succes! Zien we je dan iedere dag even? Ik ben zo de deur uit en vanavond weer terug. Tot dan dan. Ach en dit soort familiebezoeken zijn niet mijn favoriete bezigheid, hoewel ik het met de meesten prima kan vinden. Zo'n enkele keer per jaar is het best op te brengen om bij dit soort gelegenheden aan te sluiten. Het blijft echter opletten voor mij om me niet uit mijn tent te laten lokken. Dat heeft een bepaalde mindset nodig en vandaar de voorbereiding. Jane, je was welkom geweest. Maar ik ben er dus niet. Clown weer opgeknapt en dat is goed om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 ga ik lekker met Jane wandelen ook gezellig en hier in de buurt ook mooi hoor. NS wacht wel ff nog en het slechte weer ook hoop ik. fijne dag verder mensen tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Afgesproken Gerrit. Dank je suikertje en wijfie. T is goed zo. Vooruit met de geit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Succes Tine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Dank je theetje!! lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Eind vd januari maand wil ik me weer op t jaarpact schrijven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 (bewerkt) . 24 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 (bewerkt) . 24 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Soms móet je even rust nemen Kabouter...beterschap! Heb ook ff gelegen...verkoudheid kost nog energie... Eten al op..restverwerking...hachee van soepvlees, jachtschotel. Ook puree...maar daar de stijfgeslagen eiwitten doorheen die over waren... Ook lekker! Zometeen een lekkere affogato...mét restje slagroom.. En dan zijn de restjes op... Ook geen restjes in de fles, gelukkig . Ik durf nog niet Tine..heb me voorgenomen dat in Maart te doen, dan ben ik een jaar gestopt (met een paar uitglijders). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Even om het hoekje piepen hier. Twee dagen het hele spul hier thuis gehad. Ontzetten druk, maar het was fijn. Ik voel me rijk. Nu weer over naar de orde van de dag: even eten op tafel toveren..... ofwel: Tijd voor: creatief met restjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Drukke dag gehad. Na werk aan de gourmet met mijn kids. Nu uitbuiken. Afwas komt morgen wel. Kids naar hun vader tot oudejaarsavond, dus kan lekker languit op de bank. Lekker luisterend naar top2000. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goeienavond. De situatie lijkt weer wat stabieler, gelukkig. Het blijft broos, maar het acute levensgevaar lijkt weg. Als het even meezit kunnen we volgende week nog een paar dagen weg, volgens plan. Even kijken hoe het gaat. Net het buikje rond gegeten, manlief had heerlijk gekookt. Straks dvd kijken. Bedankt nog voor de sterkte-wensen. Morgen komt er een vracht sneeuw zeggen ze. We zullen het zien. Yvonne in het noorden blijft waarschijnlijk gespaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Hier zo film kijken, twijfel nog tussen belg 1 en 2. Helaas hier ook geen sneeuw, van mij mag winter van '79 zich herhalen, wat een feest toen. Wens iedereen fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 ik kijk eerst Canvas en dan EEN Suiker de film op NPO2 is trouwens geweldig wel wat laat, maar zeer de moeite om op te nemen. Zo fijn, films zonder reclame tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ik kan niks opnemen Lady Jane, hier nog analoge tievie. Terugkijken lukt ook niet altijd. Ga nu eerst film op vrt 1 kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Gelukkig bestaat er ondertiteling, pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Hoe gaat het kaboutertje, nog ziek? Hoop dat ik je niet gekwetst heb op ander draadje MG, nooit mijn bedoeling geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goedenavond beste mensen, Ik ben weer thuis en bijgelezen. Het (schoon)familiebezoek viel 100% mee met slechts één even oeps-momentje. Mooi dat het zo ook kan. Suikertje, ik ken je een beetje en je hoeft niet bang te zijn dat je me snel kwetst of wat dan ook. Ik kon erom grinneken en erover nadenken. Helemaal goed Suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden