ProudMary Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Patat gehaald. Was bekaf van het behangen. Maar het is klaar. En moooiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Nancy gefeliciteerd met je kleinkind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Burb... Zit er weer in. Nog even uitbuiken en opslomen. ... En weer verder snurken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Koud bad, Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Hoi Kastanje! Je bent een beetje stil de laatste dagen. Geniet je van je vrije dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Zo, de verleidingen van vandaag weer weerstaan, ook geen zin om te koken dus instant noodles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Goed bezig Hsper. Wel om de vitamientjes denken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Komt wel, nu is het wat minder omdat ik nog geen koelkast heb en alleen een oven omdat me gasaansluiting van me fornuis andere aansluitingen nodig heeft maar zodra dat er is gaan we pas echt gezond doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Hartstikke goed Hs. en welkom op ons forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 (bewerkt) Lijkt me erg verstandig letje, voor je het weet is het kerst. Beterschap voor je zoon en sterkte 22 december 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Hou het in de gaten Ietje, een week verhoging/koorts hoort niet. Sterkte met het mannetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Ik ben een tijdje minder actief geweest op het forum, wel af en toe gelezen maar niet geschreven. Maar bijna geruisloos sta ik vandaag 77 dagen droog, 11 weken dus. En het gaat goed. Nou ja, goed, de psychiater heeft mij Valdoxan (antidepressiva) voorgeschreven en dat wordt in ieder geval minimaal het komende halfjaar dagelijks dit medicijn nemen. Het gebruik van alcohol in combinatie met dit geneesmiddel wordt ten sterkste afgeraden. Als je de horrorverhalen leest op gebruikerservaringen moet ik er niet aan denken om het zelfs maar te proberen. Daar gaat dus mijn stelregel "vandaag drink ik niet" waar ik zoveel kracht uit heb geput en nog put. Ik weet nu dat ik zeker een half jaar nuchter moet blijven, en dat beangstigt me. (Zijn die pillen er juist niet om angst tegen te gaan?). Verder gaat het goed, lekker veel hardgelopen (zelfs al weer een wedstrijd). Helaas nog geen grammetje afgevallen (1 fles wijn is meer dan 1000 calorien en die eet ik er niet bij in plaats van de wijn) dus dat valt tegen,maar goed . Ik wens iedereen fijne feestdagen en kracht toe als je het moeilijk vind om de feestdagen zonder alcohol door moet zien te komen. Ik denk maar zo, nog 9 dagen en alles is weer achter de rug. Groeten, meedoen. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Hoi Meedoen, leuk weer even van je te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Meedoen, denk dan gewoon maar niet aan dat half jaar. Vandaag niet is goed genoeg en werkt. Ik ben er niet zo bewust meer mee bezig, maar "nooit meer" vind ik nog steeds geen prettige gedachte. Hoewel dat ook steeds minder vervelend begint te klinken, moet ik zeggen. Jij ook fijne feestdagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Complimenten meedoen. Heel goed bezig. Eerst gezond leven dan verdwijnen de pondjes hopelijk ook wel eens. meedoen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Rustig hier. Kijkt iedereen Sound of music of zitten jullie al onder de boom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Hoi Suiker, ik hang op de bank en ben muziek op Youtube aan het zoeken en afspelen. Mijn vrouw is nog even weg, dochter naar de bioscoop, kater eens een keer niet op de bank. Heerlijk. Er is een nummer van Cherry Wijdenbosch, dat ik niet kan vinden: Leven is voor helden. Jammer. En jij dan? Wel onder de boom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Nee, MijnGerrit, boom nog in doos Ga met kerst 1 dag bij anderen boom aanschouwen, Even nieuwsuur aan kijken over Els Borst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Ik zit onder de boom, met een (kerst) engeltje op mijn schouder, even bijlezen hier en straks Law&Order want weinig films nog nu na 22 uur en dan vroeg naar bed want vroege dienst morgen Ik hoop met rapi mee dat de wind dat een beetje is gaan liggen, want geen goeie treinaansluiting, dus het hele eind fietsen op de vouwfiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Ik zit nog niet onder de boom. Maar wel achter de computer. Gewoon te tutten. Te lezen en zo weer naar bed. Laatste dagje werken. En dan gewoon even vrij. Kan ik doen waar ik zin in heb Nou ja af en toe nog een kaartje rondbrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Hondje mee, Luna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Nance is de adrenaline al wat gezakt?Leuke he verliefd zijn als oma! 2 in mn team zijn net oma geworden beide kleindochters dezelfde naam en er is een tweeling bij, dus hun leven wordt nooit meer hetzelfde. En voor elke training is het dus meekijken op de phones, wat een glorie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Nancy, gefeliciteerd. Ik heb bijna nooit een boom in huis, ik vind dat eigenlijk een rare gewoonte. Ik heb al planten genoeg en die leven een stuk langer. Maar ik ben dan ook niet echt van de kerst. Woensdag een kerstborrel, dat is het wel zo'n beetje wat ik doe. Ik zie daar niet meer tegen op. De eerste keer, toen ik net een paar maanden nuchter was, vond ik het een ramp hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Terug naar het ziekenfonds!! In dit soort zaken is de vrije keus slechts een illusie, als die dat niet altijd al is. Wat je ook kiest, achteraf heb je altijd het gevoel van had ik maar ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Ik heb voor mezelf heel simpel gedaan. De goedkoopste natura polis die het ziekenhuis hier in de stad heeft gecontracteerd. Verder zou ik het niet weten hoe ik zou moeten kiezen. Ik heb nog niks, dus het is als, als, als ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden