Spring naar bijdragen

Maandag 22 december 2014


Yogajuf

Aanbevolen berichten

Ik ben een tijdje minder actief geweest op het forum, wel af en toe gelezen maar niet geschreven. Maar bijna geruisloos sta ik vandaag 77 dagen droog, 11 weken dus. En het gaat goed. Nou ja, goed, de psychiater heeft mij Valdoxan (antidepressiva) voorgeschreven en dat wordt in ieder geval minimaal het komende halfjaar dagelijks dit medicijn nemen. Het gebruik van alcohol in combinatie met dit geneesmiddel wordt ten sterkste afgeraden. Als je de horrorverhalen leest op gebruikerservaringen moet ik er niet aan denken om het zelfs maar te proberen. Daar gaat dus mijn stelregel "vandaag drink ik niet" waar ik zoveel kracht uit heb geput en nog put. Ik weet nu dat ik zeker een half jaar nuchter moet blijven, en dat beangstigt me. (Zijn die pillen er juist niet om angst tegen te gaan?). Verder gaat het goed, lekker veel hardgelopen (zelfs al weer een wedstrijd). Helaas nog geen grammetje afgevallen (1 fles wijn is meer dan 1000 calorien en die eet ik er niet bij in plaats van de wijn) dus dat valt tegen,maar goed . Ik wens iedereen fijne feestdagen en kracht toe als je het moeilijk vind om de feestdagen zonder alcohol door moet zien te komen. Ik denk maar zo, nog 9 dagen en alles is weer achter de rug. Groeten, meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meedoen, denk dan gewoon maar niet aan dat half jaar. Vandaag niet is goed genoeg en werkt.

Ik ben er niet zo bewust meer mee bezig, maar "nooit meer" vind ik nog steeds geen prettige gedachte.

Hoewel dat ook steeds minder vervelend begint te klinken, moet ik zeggen.

Jij ook fijne feestdagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suiker, ik hang op de bank en ben muziek op Youtube aan het zoeken en afspelen. Mijn vrouw is nog even weg, dochter naar de bioscoop, kater eens een keer niet op de bank. Heerlijk.

Er is een nummer van Cherry Wijdenbosch, dat ik niet kan vinden: Leven is voor helden. Jammer.

En jij dan? Wel onder de boom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit onder de boom,

met een (kerst) engeltje op mijn schouder,

even bijlezen hier

en straks Law&Order

want weinig films nog nu na 22 uur

en dan vroeg naar bed

want vroege dienst morgen

Ik hoop met rapi mee dat de wind dat

een beetje is gaan liggen, want geen

goeie treinaansluiting, dus het hele

eind fietsen op de vouwfiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nancy, gefeliciteerd.

 

Ik heb bijna nooit een boom in huis, ik vind dat eigenlijk een rare gewoonte. Ik heb al planten genoeg en die leven een stuk langer.

Maar ik ben dan ook niet echt van de kerst. Woensdag een kerstborrel, dat is het wel zo'n beetje wat ik doe. Ik zie daar niet meer tegen op. De eerste keer, toen ik net een paar maanden nuchter was, vond ik het een ramp hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...