Spring naar bijdragen

Maandag 15 december 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

@Nickie,

Morgen ziet er alles er weer anders uit. ik vind trouwens de hele maand december al een moeizame maand. 

Al die feesten. 

Dus vroeg naar bed. Misschien een boek lezen. 

En kijk anders dit filmpje....Stond op mijn facebook deze week 

 

http://www.demorgen.be/wetenschap/confronterend-animatiefilmpje-toont-hoe-een-verslaving-werkt-a2142934/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik krijg het druk de aankomende week. Morgen een paar dagen naar Jan om een hoop dingen te schilderen waaronder het trappengat. Donderdagavond terug, en vrijdag komt schoonzus tot zaterdag, zaterdagavond tot zondagavond dienst en dan eerste kerstdag 5 eters. Word daar een beetje paniekerig van. Zoiets van, als dat maar niet teveel wordt. Maar goed we kijken wel.

Ik ga afsluiten voor vandaag mensen, slaap lekker en tot morgen weer. :moon: :moon: :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de laatste loodjes dus Ap, houd vol he, en stel jezelf iets in het vooruitzicht waar je héél blij van wordt

(een weekje bij Bol logeren bijvoorbeeld☺☺, of bij elke frummer een keer gaan eten, mag je bij mij beginnen)

Je bent ver over je grenzen gegaan joh, en verdient zoveel beter. Ik zou oprecht willen iets voor je te kunnen doen :heart::rose::lips:

 

Zullen we weer als vanouds de nieuwjaarsduik afspreken Tijger?

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik vind het toch wel belangrijk om te zeggen:

Een diagnose zegt niets over wie je BENT, hooguit over iets (een aandoening, een ziekte, een stoornis, noem maar op) dat je HEBT.

Het "etiketje" wordt niet op jou geplakt - of zo zou men / zouden we dat niet moeten willen zien - maar op je aandoening.

Jij bent niet je aandoening. Je bent en blijft je onveranderde zelf. Vaak kun je ook van je aandoening af, en dan ben je nog steeds wie je bent, namelijk jezelf.

Als ik dit zo bekijk, vermindert mijn weerstand tegen diagnoses, zie ik ze beter voor wat ze zijn en hoe ze mij kunnen helpen mij te bevrijden in plaats van dat ik mij er bekneld en gevangen door voel.

 

Over etiketjes enzo is trouwens ook een apart draadje: http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/7828-label-opgeplakt-krijgen/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...