Joy Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Hoe gaat ie? Kijk gooise vrouwen nu en hoor Zei en dan wordt ik wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Reageer hier maar ff op Joy, kan soms paranoïde worden van berichten, zoals op je bericht op mijn draad. Geen idee waar je het over hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Na een indruksvolle dag waarin verreweg het meeste goed is gegaan. Lang niet alles gelezen, maar ik wil er morgen weer vroeg uit, dus ga ik nu te kooi. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden