nancy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 (bewerkt) Lieve Lytse, Omdat het deze week een jaar geleden is, omdat ik je zo mis. In mijn huis brandt een kaarsje voor jou... Liefs, Nance 3 december 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Lytse..... Je bent vandaag net zo mooi als gisteren In mijn gedachten een vertrouwd gevoel Nog steeds ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Ik mis je hier nog steeds, Lytse. Hoe je aandacht had voor iedereen. En hoe ik met jou over mijn dementerende pa kon praten. Fijn dat ik je mocht "kennen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 lytse Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst 5 december 2014 Mooi gebaar Nance! Heel toevallig heb ik van de week ook nog wat Pb's van Lytse teruggelezen en kon ze niet wissen. Vaak zulke lieve en wijze woorden. Ik koester deze berichten en blijf ze dus bewaren zo lang dat kan. Kus lieve Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden